Pensionstal in Ommeren, vraag naar?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wwillemijn

Re: Pensionstal in Ommeren, vraag naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 18:21

In Culemborg is nu ook een stal te huur. 500 euro voor 6 stallen. Zie marktplaats.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:49

Ik ben benieuwd of je hier ook blijft posten in je verdere zoektocht....................

Ik wens je in ieder geval succes en veel plezier met wat je ook gaat doen in je zoektocht naar een andere stallen.

Nadiine__x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 20:02

Als jullie het leuk vinden mij te volgen wil ik hier wel blijven posten hoor! *D

In culemborg ja? Ik zal eens kijken is voor mij denk ik net te ver, mocht er iets zijn met de paarden wil ik er wel snel kunnen zijn. (binnen halfuur)

Ik ga morgen kijken vlakbij Buren!
5 stallen, goede rijbak, wel zonder omheining,maar met goede drainage. Halve hectare land met schuilstal, paarden mogen daar hele jaar open huurkoop is mogelijk, waardoor ook zelf uitbreiden een optie is.

Ben benieuwd

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:10

5 stallen = 5 paarden, dan is een halve hectare niet heel erg veel ruimte.. ik zou daar zeer kritisch naar kijken.. grazen kun je eigenlijk wel vergeten in de zomer als ze er zomer en winter mogen lopen, want dan is er geen mogelijkheid waarop je strookbegrazing kunt toepassen of de weides kunt onderverdelen waardoor het gras tijd krijgt om te herstellen. (halve hectare is ongeveer 1 voetbalveld)

Nadiine__x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 20:56

Bedankt voor je reactie ik zal hier zeker even goed naar kijken.
Ik vind beelddenken altijd moeilijk, moet het even in het echt zien!

Hij had het ook over een bestraat stuk en dat de paarden nu altijd los liepen.. Dus misschien is er ook wel. Mogelijkheid tot bijvoorbeeld paddocks, maar daarvoor moet ik eerst zelf de locatie bekeken hebben. :)

Nadiine__x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 10:54

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 06:05

Je gaf al aan dat je in het topic niet wilt ingaan om welke stal het gaat maar ik weet precies welke je bedoelt ;) Heb er jaren gestaan, sinds afgelopen december weg, damn wat een opluchting. Je maakt de juiste beslissing om niet die stal over te nemen! Veel suc6 met een andere stal ;)