Gezocht pensionstalling omgeving Nijkerk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 10:13

Anne200 schreef:
Het ene deel rijdt savonds en het andere deel einde middag.
Maar het is wel echt een leuke stal!
Waar ligt je voorkeur qua sociale contacten?

Ik stuur je even een pb

Shuristar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:33

FennaK schreef:
Anne200 schreef:
Unlimited stables is super!!!!!
Top zorg! Super mooie stallen em faciliteiten! Ik sta er met heel veel plezier en is echt een aanrader!

Waar mijn twijfel bij jullie alleen nog zit is dat wij bij de huidige stal weggaan vanwege weinig sociale contacten, en ik vraag mij af of het bij jullie meer zal zijn, of we dan uiteindelijk 's avonds toch ook weer niet met z'n 2e zijn..

Hoe zie jij dat?

Je zegt dat stal lozeman te groot is maar je wilt wel sociale contacten. De kans daarop is natuurlijk groter op een stal waar meer paarden staan?
Ik sta overigens al jaren bij lozeman. 's avonds is het meestal lekker rustig. Maar je bent niet alleen. Druk is het alleen in de winter als het heel slecht weer is wel eens. Er zijn veel mensen met meerdere paarden, ik denk dat het daarom vrijwel nooit druk is. Verder zijn er zoveel mogelijkheden om te rijden, de echt top! buitenbakken en niet te vergeten de galop baan waar je ook in het midden op het gras mag rijden. Echt super.

Uit nieuwsgierigheid. Is het zeker dat de 3 sprong een hit actief stal wordt?

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 17:41

Citaat:
Je zegt dat stal lozeman te groot is maar je wilt wel sociale contacten. De kans daarop is natuurlijk groter op een stal waar meer paarden staan?
Ik sta overigens al jaren bij lozeman. 's avonds is het meestal lekker rustig. Maar je bent niet alleen. Druk is het alleen in de winter als het heel slecht weer is wel eens. Er zijn veel mensen met meerdere paarden, ik denk dat het daarom vrijwel nooit druk is. Verder zijn er zoveel mogelijkheden om te rijden, de echt top! buitenbakken en niet te vergeten de galop baan waar je ook in het midden op het gras mag rijden. Echt super.

Uit nieuwsgierigheid. Is het zeker dat de 3 sprong een hit actief stal wordt?

Ik snap je punt, alleen is dat niet het enige puntje, het jammere bij Lozeman vind ik ook dat ze op zaagsel staan. Verder is het een fantastische accomodatie en kom ik er ook graag wedstrijd rijden in de zomer. Maar heb niet het gevoel van daar wil ik staan met mijn paard.

Nee is nog niet zeker, ik had hun vorige maand een e-mail gestuurd en daarin gaven ze aan momenteel bezig te zijn met de verkoop, mocht de verkoop toch niet doorgaan dan gaan ze voor een doorstart in de vorm van een hit actief stal. Dus het ligt eraan of de verkoop wel of niet doorgaat.

Vind het best sonde, want het is een hartstikke mooie stal met mooie boxen.

Caatje87

Re: Gezocht pensionstalling omgeving Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:01

Hmm stro is in overleg ook wel mogelijk hoor. Dat vind ik zelf echt zo super, er zijn zoveel mogelijkheden en de eigenaren zijn zo redelijk dat ze echt met je meedenken en heel flexibel zijn. Daarnaast is het echt een van de weinige stallen waar de paarden in de winter ook op de wei staan, een heel erg groot voordeel!

Daarnaast is het qua sociale contacten echt super. Er zijn altijd wel mensen en iedereen is wel in voor een praatje zonder dat ze opdringerig zijn of zich met alles bemoeien. Ik zou toch nog eens komen kijken en overleggen met de eigenaren.

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-15 13:04

Iedereen bedankt voor het mee denken en de berichtjes!

Wij hebben gisteren de keuze gemaakt om toch naar Unlimited Stables te gaan! Wij hopen daar weer een leuke tijd te gaan beleven!

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 19:34

Stal Dik Borgers in Stroe. Goede, grote weilanden voor de paarden van het voorjaar tot het late najaar. Alle zorg wordt uit handen genomen voor een normale prijs. Goede faciliteiten, goede locatie, perfecte uitrijmogelijkheden en een gezellige sfeer.

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 19:34

Sorry, zie net dat je al iets gevonden hebt.

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 19:57

UK_eef schreef:
Stal Dik Borgers in Stroe. Goede, grote weilanden voor de paarden van het voorjaar tot het late najaar. Alle zorg wordt uit handen genomen voor een normale prijs. Goede faciliteiten, goede locatie, perfecte uitrijmogelijkheden en een gezellige sfeer.

Daar zijn wij inderdaad ook langs geweest! Leuke stal inderdaad!

Sannexxnovv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 13:53

weet iemand hoe duur de stalling is bij stal lozeman?

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 14:45

Sannexxnovv schreef:

Uit mijn hoofd € 295,-. Maar je kunt Jolanda altijd even bellen!

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 18:41

Plukje schreef:
Sannexxnovv schreef:

In oktober 2013 was het 325 euro pm dus zal nog wel zo iets zijn.

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:51

FennaK schreef:
Plukje schreef:

In oktober 2013 was het 325 euro pm dus zal nog wel zo iets zijn.

Sorry! Je hebt helemaal gelijk! Ik heb het even in mijn excelletje met stallen opgezocht en het is inderdaad € 325!

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 07:56

Het is inderdaad 325 :)