bij erve meenderinkboer heb je echt superleuke kampen, ik ga er zelf ook naar het voorjaarskamp!
hanneke32xx
Geplaatst: 17-03-16 16:14
Ik ga deze zomer op jongerentrektocht bij t reelaer. Lijkt nog niet eerder geweest maar lijkt me erg leuk!
mattias
Geplaatst: 17-03-16 21:20
Www.manegearnhem.nl echt veel buitenritten ook andere activiteiten uit andere disciplines zoals western aangespannen etc. Ze hebben ook ruiterweekend voor volwassenen wellicht ook iets voor jou?
hfa
Geplaatst: 22-05-16 16:33
Hoi! ik laat deze hier even voor je achter groetjes!
Dit topic wordt volgens de nieuwe regels en richtlijnen van Bokt alsnog verplaatst naar ED. Een link van dit topic kun je achter laten [BRT] Links naar topics buiten [BRT] .
Ik organiseer dit jaar voor de 2e keer kamp op mijn stal, en deze keer heb ik ook gescheiden groepen in leeftijd, en 1 'waaghalzen-groep' gemaakt.
Voor deze groep is geen hindernis te hoog, geen water te diep en geen galop te snel op buitenrit. We kunnen hier het natuurgebied in en zullen de remmen losgooien hihi. Leeftijd liefst vanaf 15 jaar (maar heb 2 hele goede van 12 a 13 jaar er tussen zitten b.v.) en ruime ervaring!! Geen angsten want deze groep gáát gewoon, dus je gaat mee of .... nee een andere optie is er niet Knallen!
Mogelijk met eigen paard, of op een paard van mij.