goede zadelmaker/passer

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:44

Jeroenschot schreef:
Ja ik heb ook alleen ervaring met herman, maar juist goede! Ze komen wel aan huis, herman ook maar naar nijkerk heeft de voorkeur, ik kom ook uit omg apeldoorn en dat is prima te doen!

Wist niet dat hij "zover" van huis ging. Maar dan raad ik idd ook Herman aan. Met Herman zelf heb ik alleen maar goede ervaringen.

BokitoZ

Re: goede zadelmaker/passer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:31

Herman moet je idd hebben de rest niet. Slechte aangemeten zadels, continu laten vermaken.
Een zadel laten proberen en dan achteraf kosten in rekening brengen terwijl dat niet de afspraak was.

Slechte service. Beloven terug te bellen en dat niet doen. En zo kan ik nog wel even door gaan..

Ken zat mensen die er bij hun niet uit komen en naar een ander gaan.

Ik heb zelf geen ervaring met ze maar ik zou er ook niet snel een zadel laten meten.

Jeroenschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:39

Oh ik heb dat totaal niet! Bellen altijd netjes, mocht leenzadel gewoon gebruiken en heb hem zelfs langer gehad dan afgesproken, allemaal geen probleem! Ik had mijn zadel aanlaten passen naar mijn paard, die bleek kissing spines te hebben. Hij moest nog opgevuld worden ed, nu gaan ze hun best doen hem aan te passen na mijn nieuwe paard (kosteloos!) als dit tenminste gaat, heel netjes !!

Marusch25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 22:08

Walter Enschede? Ook mensen goede ervaringen mee?

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 19:31

Klumper heb ik er altijd bij

Marusch25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 20:01

nog ff een vraagje, heb een tweedehands zadel op het oog, alleen moet deze wel opgevuld worden. Welke zadelpassers doen dat op stal voor elk merk? wegbrengen ben ik niet zo'n fan van...weet dan nog niet of het goed gaat passen

UzHa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 06:50

Marusch25 schreef:
Zoals het onderwerp al zegt. Met wie hebben jullie goede ervaringen? Je hoort zo veel verschillende verhalen. Graag advies

Zadelmaker van wijk +:)+

http://www.vanwijkzadels.nl

HarmaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:04

Marusch25 schreef:
nog ff een vraagje, heb een tweedehands zadel op het oog, alleen moet deze wel opgevuld worden. Welke zadelpassers doen dat op stal voor elk merk? wegbrengen ben ik niet zo'n fan van...weet dan nog niet of het goed gaat passen

Het is raadzaam een tweedehands zadel altijd compleet te laten checken door een zadelmaker. Zowel de ligging op het paard als het zadel zelf. Het liefst de kussens eraf laten halen om te zien of het zadel ook van binnen nog goed is. Wat betreft vulling maakt het uit wat voor vulling erin zit, hoe oud is het, is het al eens bijgevuld? En met wat dan?
Bijvullen is dus niet altijd mogelijk, het kan verstandiger zijn de hele vulling te laten vervangen. Een zadelmaker doet dit meestal thuis, maar het wordt wel afgepast en evt. nog bijgevuld op het paard.

Nef1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 00:18

BokitoZ schreef:
Herman moet je idd hebben de rest niet. Slechte aangemeten zadels, continu laten vermaken.
Een zadel laten proberen en dan achteraf kosten in rekening brengen terwijl dat niet de afspraak was.

Slechte service. Beloven terug te bellen en dat niet doen. En zo kan ik nog wel even door gaan..

Ken zat mensen die er bij hun niet uit komen en naar een ander gaan.

Ik heb zelf geen ervaring met ze maar ik zou er ook niet snel een zadel laten meten.

Wie van "de rest" moet je volgens jou dan daar niet hebben???

Nef1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 00:20

Ik lees echt geen slechte verhalen over ze! mag ik vragen wat ze dan vonden? (nieuwsgierig!!)[/quote]

Het is vooral dat je Herman zelf moet hebben en niet die andere vent.
Maar ik weet niet of Herman helemaal die kant op gaat.

Edit : quoteverkloot..[/quote]

Wie bedoel je dan??

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 09:15

Ik zweer zelf ook bij Herman van Countrymill. 'Die anderen' zijn Arno en Fleur. Met Arno heb ik persoonlijk hele slechte ervaring, maar Herman heeft dat echt fantastisch goed gemaakt.
Met Fleur heb ik zelf geen ervaring, maar ik heb haar wel vaak aan het werk gezien als ik met Herman bezig was en op basis daarvan zou ik haar niet aanraden.
Ik vind het ook jammer hoor dat Herman zelf echt geweldig is, maar zijn 'personeel' echt niet aan zijn eigen niveau kan tippen.

Edit: Arno is wel heel kundig in leerbewerking! Het probleem wat ik met hem had lag vooral in zijn manier van communiceren en het feit dat hij niet naar de reactie van mijn paard keek.

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 10:02

Nef1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:04

Plukje schreef:
Ik zweer zelf ook bij Herman van Countrymill. 'Die anderen' zijn Arno en Fleur. Met Arno heb ik persoonlijk hele slechte ervaring, maar Herman heeft dat echt fantastisch goed gemaakt.
Met Fleur heb ik zelf geen ervaring, maar ik heb haar wel vaak aan het werk gezien als ik met Herman bezig was en op basis daarvan zou ik haar niet aanraden.
Ik vind het ook jammer hoor dat Herman zelf echt geweldig is, maar zijn 'personeel' echt niet aan zijn eigen niveau kan tippen.

Edit: Arno is wel heel kundig in leerbewerking! Het probleem wat ik met hem had lag vooral in zijn manier van communiceren en het feit dat hij niet naar de reactie van mijn paard keek.

Zou je mij in een PB willen vertellen wat er precies is gebeurd??