Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mjetterd schreef:Robynn schreef:Ik heb de mods om een slotje gevraagd, want dit is geen goede reclame voor pmarena.
Volgens mij is dit juist goede reclame voor pmarena.
Ik zou bij zo'n webshop wel wat kopen
Citaat:Ik vind het heel jammer dat je kwaad bent, echt waar.
Maar ik ga er niet verder op in. Heb mijn best gedaan, meer dan dit kan en ga ik niet doen, sorry.
Nogmaals mijn aanbod, dit blijft gewoon staan en zie maar wat je er mee doet
Ik stel 2 opties voor:
- je stuurt het net + afgeknipte stukken terug
- je houdt het net
Als je het terug wilt sturen dan zal ik het helemaal nameten om te beoordelen of het op een bizarre manier toch scheef is geweest.
Zo ja, dan krijg je diepe, nederige excuses van me en stort ik direct je gehele betaling + de verzendkosten van het terugsturen naar je terug.
Constateer ik echter dat het net gewoon recht is geweest maar dat je het zelf scheef hebt geknipt, dan kijk ik in hoeverre er nog iets
van te maken valt, wellicht kunnen we er zelf nog wat mee hier op stal en stort ik uit coulance het aankoopbedrag terug.
Maar is het dusdanig verknipt dat ik er echt niets meer mee kan, dan stort ik geen geld terug maar wil wel op mijn kosten het net terugsturen
zodat je het alsnog zelf kan gebruiken wellicht.
Dat zijn de opties die ik kan bieden.
Citaat:Maar is het dusdanig verknipt dat ik er echt niets meer mee kan, dan stort ik geen geld terug maar wil wel op mijn kosten het net terugsturen zodat je het alsnog zelf kan gebruiken wellicht.
Citaat:Nou in een net van een meter is 2 plakken al best proppen hoor, je krijgt er immers maar 1 in zijn geheel in, er passen er geen 2 naast elkaar. Dus je kan er 1 hele plak in doen en voor de rest kun je er nog een plak of iets meer dan 1 plak tussen frotten, maar het is wel een gedoe…
Ik zelf vind een 150 of breder echt 100x fijner want dan kan je 3 plakken of meer er naast elkaar in zetten, vult lekker snel en makkelijk
Maar zie bijlage dan, als je het op 2 meter wilt houden