Slow feeder scheef geleverd bij barefeet, ervaringen gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elegance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:38

Ts ik heb ook een net daar besteld en mijn eerste reactie was ook hij is scheef. Ik heb toen contact opgenomen met pmarena en er werd toen geadviseerd het gewoon vast te maken en als hij eenmaal hangt trekt hij vanzelf recht.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:45

pmarena ten eerste voor jou een :(:)

TS het lijkt mij dat jouw standpunt en de tegenargumenten duidelijk genoeg zijn?
Imo is het in ieder geval zeer zeker niet netjes om zomaar een negatief topic te openen over Barefoot zonder goede reden. Je hebt het jezelf aangedaan door te knippen in nieuwe artikelen terwijl het netjes op de site van Barefoot vermeld staat wat je kan verwachten van het net en hoe die te gebruiken.

Ik heb de mods om een slotje gevraagd, want dit is geen goede reclame voor pmarena.
Daarbij vind ik het niet echt nodig om de webwinkel van de TS ter sprake te brengen.
pmarena en TS zouden het samen op moeten kunnen lossen.

pmarena succes! :(:)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:48

Robynn schreef:
Ik heb de mods om een slotje gevraagd, want dit is geen goede reclame voor pmarena.

Volgens mij is dit juist goede reclame voor pmarena :D.
Ik zou bij zo'n webshop wel wat kopen

minikatje

Re: Slow feeder scheef geleverd bij barefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:50

Heb een van mijn zadels ook bij pmarena gekocht.
Buiten dat het geen barefoot is mocht ik hem overnemen voor een schappelijke prijs en het zadel was na betaling gelijk verzonden.

Als we gaan klagen dan voornamelijk dat niet alle verkopers zo zijn als pmarena :D

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:51

Mjetterd schreef:

Dat denk ik ook ja :D
Al heeft ze volgens mij al en meer dan prima reputatie :j

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:52

Mjetterd schreef:
Robynn schreef:

Ik zou bij zo'n webshop wel wat kopen

Leugens en onwaarheden zijn nooit goede reclame ;)
Hoe pmarena het oplost wel natuurlijk, maar ik zou zelf ook niet blij zijn met zo'n topic over mijn webwinkel :n

En ik denk zelf dat Barefoot (gelukkig!) een super goede reputatie heeft :j

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 14:06

Zolang het maar aantoonbaar leugens en onwaarheden zijn zou ik me niet zo druk maken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 14:59

Ik vind het ook geen ramp hoor dat TS dit topic heeft geopend, ze is gewoon ontevreden en het is haar goed recht om anderen te willen "waarschuwen" als ze het gevoel heeft dat ze slecht behandeld wordt :j

Daarom hoeft het van mij ook niet slot, dat wekt alleen maar de suggestie van doofpotjes en "waar rook is....." enzovoorts -O-

Alleen is het gewoon heel erg jammer dat het op deze manier moet. Ik heb liever geen ontevreden klanten en doe daar over het algemeen ook hartstikke mijn best voor en heb daardoor inderdaad een hele goede reputatie waar ik uiteraard zuinig op wil zijn :j

Maar ik ga echt niet ten koste van alles voor klanten door het stof kruipen, daar trek ik de grens -O-

Er zijn altijd wel klanten die onredelijk zijn en die je simpelweg niet tevreden kàn krijgen, dat is gewoon balen. Tot nu toe 1 keer iemand die het belachelijk vond dat ik een fender die door haar stalhond aangevreten was niet onder garantie wilde vervangen, en nu dit met het net.... :=

Voor de rest valt het gelukkig allemaal wel mee en heb ik het over het algemeen getroffen met super fijne klanten gelukkig, anders was ik er al lang mee gestopt als ik er zo 5 op een dag zou hebben :P

Ter info, ik wil gewoon openheid geven:

Ik heb even kwart voor 12 wederom een boze mail van TS gekregen dat ze het schandalig vindt en erg kwaad is, en ik heb weer geantwoord:

Citaat:
Ik vind het heel jammer dat je kwaad bent, echt waar.

Maar ik ga er niet verder op in. Heb mijn best gedaan, meer dan dit kan en ga ik niet doen, sorry.
Nogmaals mijn aanbod, dit blijft gewoon staan en zie maar wat je er mee doet :)

Ik stel 2 opties voor:

- je stuurt het net + afgeknipte stukken terug
- je houdt het net

Als je het terug wilt sturen dan zal ik het helemaal nameten om te beoordelen of het op een bizarre manier toch scheef is geweest.
Zo ja, dan krijg je diepe, nederige excuses van me en stort ik direct je gehele betaling + de verzendkosten van het terugsturen naar je terug.

Constateer ik echter dat het net gewoon recht is geweest maar dat je het zelf scheef hebt geknipt, dan kijk ik in hoeverre er nog iets
van te maken valt, wellicht kunnen we er zelf nog wat mee hier op stal en stort ik uit coulance het aankoopbedrag terug.

Maar is het dusdanig verknipt dat ik er echt niets meer mee kan, dan stort ik geen geld terug maar wil wel op mijn kosten het net terugsturen
zodat je het alsnog zelf kan gebruiken wellicht.

Dat zijn de opties die ik kan bieden.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 15:11

pmarena respect voor je reactie daar kan menig webshopverkoper nog wat van leren _/-\o_
Ts naar mijn mening word je echt een super net alternatief geboden en denkt pmarena heel erg met je mee.
Je kan dan ook 2 dingen doen of je pakt 1 vd geboden oplossingen of je houdt op met teuten en pakt je verlies (je hebt tenslotte zelf lopen knippen in een product waar je niet tevreden over was ipv dat je het hebt teruggestuurd)
ik vind ook dat het topic gewoon open moet blijven, pmarena reageert zeer professioneel en oplossingsgericht, denk dat menig toekomstig koper juist alleen maar een positieve mening uit dit topic kan halen ten behoeve van haar webshop

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 15:14

Ik snap persoonlijk niet waarom TS niet akkoord gaat met de opties van pmarena. De enige die er beter van wordt is TS zelf, tenzij natuurlijk TS al weet dat onderstaande voor haar geldt:
Citaat:
Maar is het dusdanig verknipt dat ik er echt niets meer mee kan, dan stort ik geen geld terug maar wil wel op mijn kosten het net terugsturen zodat je het alsnog zelf kan gebruiken wellicht.

Edit: Overigens kan ik mij geen beeld vormen van een slow feeder waarvan de hoekjes zijn afgeknipt? Waarom zou je dat doen en wat is het nut daarvan?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 15:45

Ik krijg ook geen duidelijk beeld bij wat er nu precies afgeknipt is -O-

Maar meteen reden om eens de Bokt-upload te testen of het lukt, ik heb vanochtend na de eerste mail van TS wat foto's gemaakt om te laten zien hoe het werkt met "scheef" net.

Links de foto van een stuk net van een meter breed (en zoals altijd 2 meter hoog).
Dat ziet er heel erg scheef uit, maar dat is dus simpelweg omdat de mazen soepel zijn en in rust naar elkaar toe trekken.

Rechts zie je exact hetzelfde net maar dan even recht(er) getrokken en wat zware dingen er op gezet om het recht(er) te houden:

Afbeelding

Ik vermoed dat TS het net niet eerst netjes recht heeft getrokken voor het dichtmaken, maar de op de eerste foto uitstekende punten er af heeft geknipt. Waardoor het nu dus inderdaad scheef is geworden -O- Maar krijg hier niet echt een duidelijk antwoord op dus vandaar dat ik erg benieuwd hoe het net er (op dit moment) uit ziet.

Ik heb net weer een mailtje van TS terug ontvangen als reactie op de laatste mail die ik stuurde in de quote hierboven. Deze mail is ineens heel anders van toon: fijn voorstel en waar kan ik het naartoe sturen.

Dus nu maar afwachten wanneer het net hier binnen komt, ik ben zelf inmiddels ook erg benieuwd hoe het net er nu precies uit ziet en wat er af geknipt is, en in hoeverre het nog bruikbaar is....hopelijk valt het allemaal mee :)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:55

Duidelijke uitleg pmarena.
Fijn ts dat je er toch uit probeert te komen +:)+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:59

Dat lijkt me toch ook niet meer dan logisch, dat het net door de mazen zo scheef kan trekken?

Je hebt echt een supergoede service, en ik ben benieuwd wat er nu aan geknipt is. +:)+ Jammer dat TS niks meer van zich laat horen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:00

Wat een coulante leverancier. Dat siert hen.

Of het scheef was geen idee. Maar knip voortaan niet te snel.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:06

Dat er niet gezegd wordt dat er niet geknipt mocht worden, is natuurlijk koekoek. Dat doet me denken aan het "hond in magnetron om te drogen" verhaal. Daarbij stond ook niet in de handleiding dat dat niet mocht... ook koekoek.

pmarena; wat een super service! Echt een voorbeeld voor vele shops. Top!

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:08

Lijkt me een duidelijk verhaal dat als je ergens aan gaat knippen de garantie vervalt.. Vind je zelfs te coulant pmarena. Zou het terug nemen zelf geen seconde hebben overwogen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:19

Ik ben in dit geval blij dat pmarena gereageerd heeft, anders was dit weer zo'n topic geweest waar iedereen in ging lopen discussiëren. Pmarena, respect voor jou, ik vind dat je het héél netjes oppakt en ik zou zelfs hebben gezegd dat knippen niet de bedoeling is en dat ik het niet terug zou nemen. Applaus voor jou hoor, echt keurig! _/-\o_

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:30

Wat een topic. Je snapt niet hoe zo'n net werkt zelfs na 100 x uitleggen, knipt er iets af, en hebt dan nog het lef om je geld terug te vragen? Heel bijzonder. :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:30

Bedankt allemaal :)

Op zich heb ik daar ook wel zin in om alles af te kappen met de reactie "je hebt er in geknipt waardoor ik het niet meer terug kan nemen" maar vind het rot voor TS dat ze zo ontevreden is :(:)

En wil inmiddels zelf ook erg graag weten wat er nu precies aan de hand is want ik krijg er geen hoogte van.

Heb wel vaker een (onterecht) ontevreden klant en dan neem ik liever een stukje verlies (zolang het niet te gek wordt!) zodat klant redelijk tevreden achter blijft en ik er verder geen getouwtrek over heb, dat is voor beide partijen fijner dan 100x met wellus-nietus heen en weer mailen :=

En over het algemeen kan ik dan weer iemand anders heel erg blij maken met het prima artikel dat volgens die eerste klant niet goed was :P

TS is er zo ontzettend van overtuigd dat ze een scheef net heeft gekregen dat ik graag zeker wil weten hoe de vork in de steel zit. Het kan bijna niet scheef zijn, maargoed de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus wil het wel zeker weten dat ik haar niet laat zitten met een ondeugdelijk product...ook al heeft ze het inmiddels zelf verknipt.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 05-12-14 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:31

Ik was er al lang klaar mee geweest. Vind het knap dat je zo netjes blijft pmarena!

Zelfs al was het wel scheef.... ze heeft er in geknipt... de meeste winkels zouden dat niet terug nemen. Zou wat zijn als je dat met bijv kleding kon doen :+

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:38

Ik heb mijn reuzennet gisteren binnen gekregen en als je het uit de doos trekt, lijkt het inderdaad scheef. Maar als je dan de moeite doet om het net goed neer te leggen en strak te maken, zie je dat er niks aan de hand is!

Volgens mij is het net van heel goede kwaliteit, dus ik durf het wel aan met mijn beren van pony's :P

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:53

Ik snap TS zeker wel :j Als ik zo'n net krijg, dan zou ik ook gelijk denken 'oh jee, wat is het scheef!!'. Toch had TS wel wat verder kunnen nadenken en het idd eens goed strak leggen in plaats van gelijk beginnen met in het net te knippen. Dat is natuurlijk niet slim want dan vervalt de garantie ook gelijk.

Ik vind het wel goed dat het nu op de site staat! En ik vind dat pmarena het ook erg netjes oppakt en probeert af te handelen! +:)+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 18:07

Jammer dat TS hier niet meer reageert.
Ik las de titel en dacht meteen "het lijkt scheef". Net als wat Pmarena en meerdere al hebben gezegd, het trekt scheef.

TS, tel de vakjes maar :j
En ik snap niet dat je dit topic aan maakt, terwijl Pmarena gewoon met jou meedenkt en zelfs bereid is het verknipte net terug te nemen. Een klachttopic lijkt mij pas nodig als je advies wilt hebben, omdat de verkoper geen kant met je op wil. Dat lijkt mij nu zeker niet het geval.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 18:30

Overigens het gemopper over de maat, dat die groter is dan wat TS wilde, om t voorkomen dat dat nog een eigen leven gaat leiden zal ik daar ook even uitleg over geven:

TS bestelt 23 november een net van 2 meter breed via de webshop.
In het opmerkingen veld bij de bestelling vraagt ze of het klopt dat je hiervan een hooikussen van 1x1 meter kan maken.

Ik reageer met de uitleg dat als je een net van 2x2 meter dubbel vouwt, je een net over houdt van 1x2 meter, ofwel dat je uit de bestelde lengte dus 2 hooikussens van 1x1 meter kan maken :j

En ik sluit af met de vraag of ze de bestelling dan aan wil passen van een stuk net van 2 meter lengte, naar een stuk net van 1 meter lengte (zodat ze precies 1 kussen van 1x1 meter kan maken) of dat ze wil dat ik de bestelling laat zoals hij is :)

Daarop krijg ik de vraag wat ik aanraad. Er hoeven maar 2-3 plakken in, maar 2 netten is ook wel fijn zegt ze erbij. En ze sluit af met "hou de bestelling maar zo".

Na deze mail reageer ik als volgt:

Citaat:
Nou in een net van een meter is 2 plakken al best proppen hoor, je krijgt er immers maar 1 in zijn geheel in, er passen er geen 2 naast elkaar. Dus je kan er 1 hele plak in doen en voor de rest kun je er nog een plak of iets meer dan 1 plak tussen frotten, maar het is wel een gedoe…

Ik zelf vind een 150 of breder echt 100x fijner want dan kan je 3 plakken of meer er naast elkaar in zetten, vult lekker snel en makkelijk :)

Maar zie bijlage dan, als je het op 2 meter wilt houden :)

En in de bijlage heb ik toen de factuur gevoegd van de door TS zelf bestelde 2 meter.
Volgens de mailwisseling zoals ik die nog in mijn laptop heb staan, heb ik verder geen reactie meer gekregen maar is de factuur betaald en heb ik het net verzonden, waarna de mail kwam dat het net ontvangen was maar hartstikke scheef was. De rest van het verhaal is aardig bekend :)

Ik zie dus echt niets dat ik rondom deze bestelling heb gedaan waarover nou bijzonder te klagen valt Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 18:35

Pmarena waarom ga je nog verder door met je gelijk bewijzen nu? Dat lijkt me een beetje overbodig aangezien jij je onwijs goede service al hebt kunnen laten zien en TS hier zelf na de OP niet meer heeft gereageerd. Nu alsnog dingen neer blijven zetten neigt imo een beetje naar natrappen.