Privé stal of luxe pensionstalling gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dabiscui

Re: Privé stal of luxe pensionstalling gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:14

Je zou eens kunnen kijken naar Stal Cruquius, ik sta daar nu met mijn bijrijdpony.
Een buitenbak en binnenbak. De buitenbak heeft net een nieuwe bodem gekregen. Daarnaast hebben we 2 paddocks (ook net nieuwe bodem) en stapmolen. We krijgen er nog een derde bij en de longeerkraal en stapmolen worden overdekt.

Wel zijn er verenigingslessen op de maandag, woensdag en vrijdag. De tijden kan je vinden op de site. Ik vind het zelf niet storend omdat je dan in de andere bak gewoon nog kunt rijden.

Paarden worden 's ochtends in de paddock of stapmolen gezet door personeel tegen vergoeding. In de zomer is er een keuze tussen 24/7 op het land of +/- 4 uurtjes.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:53

Als de afstand te doen is voldoet stal wennekers zeker aan je eisen.

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 20:49

In Akersloot zit geen accomedatie met binnenbak. http://www.lanavergers.nl is wel een hele mooie locatie. Maar mist dus alleen een binnenbak, maar hebben wel een hele goede 20-60 rijbaan die altijd goed te berijden is!!!
Manege de Duinrand in Egmond is ook een mooie locatie!!

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 12:31

ik had Lana Vergers gemaild en diverse keren gebeld, maar krijg geen gehoor en geen reactie! Is al geen goed teken toch? Ik vroeg me af of dat terrein toezicht heeft en of er iemand op dat terrein woont?

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 12:33

Love_myhorse schreef:
http://pokolokostables.nl

Denk dat dit net te ver is? Voldoet volgens mij wel aan al je eisen.

Ja dit is me wat te ver, inmiddels hebben we een huis op het oog in Akersloot, dus gelieve in die omgeving een beetje iets te vinden. Binnenbak echt wel must!

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 13:23

Iemand bekend met Stal Schermer?

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 14:56

Yvonne1313 schreef:
ik had Lana Vergers gemaild en diverse keren gebeld, maar krijg geen gehoor en geen reactie! Is al geen goed teken toch? Ik vroeg me af of dat terrein toezicht heeft en of er iemand op dat terrein woont?

Jammer dat ze niet reageert, weet niet hoe dat komt. Het is wel een heel gedreven iemand, die haar vak verstaat. Ik zou het dus gewoon nog een keer proberen als je nog interesse hebt, durf overigens niet te zeggen of ze plek heeft. Er woont wel iemand op t terrein en Lana is zelf ook heel veel aanwezig.

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 14:57

Yvonne1313 schreef:
Love_myhorse schreef:
http://pokolokostables.nl

Denk dat dit net te ver is? Voldoet volgens mij wel aan al je eisen.

Ja dit is me wat te ver, inmiddels hebben we een huis op het oog in Akersloot, dus gelieve in die omgeving een beetje iets te vinden. Binnenbak echt wel must!

Grappig welk huis heb je op t oog?? Of aan welke straat??

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 08:56

In t oude gedeelte van akersloot. Ik duim me suf we horen t maandag of het doorgaat. Ik heb inmiddels het nr van stal molendijk heerhugowaard alleen dat staat vol zeggen ze. Ben geweest bij stal cobra, ook goede optie maar de issue is de te kleine boxen... slechts 3x3. Wel mooie banen. V en c stables super aardig ontvangst maar eventingstal en ook weer zware banen en 3x 3boxen. Hms stables zijn 515 eu helaas net als pocoloco te duur. Privestal schermer ook 435 pfoeh ff slikken. Nee max 350 ofzo kann wel iets duurder maar dan moet het wel alles top zijn. Zoals bon ami en hertenhof maar dat is dik een half u autorijden! Hellup zijn er nog meer tips?

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 09:35

Jemig wat een prijzen zeg...dat scheelt nogal met hier Brabant.. Succes met zoeken!

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 09:39

Stal wijnschenk iemand bekend mee? En heeft van Buggenum nog zware banen?

Ja de prijzen zijn flink in noord holland:(

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 09:47

Zowel pensionstal Uitgeest als v/h Stal van Tunen in Heemskerk hebben grotere boxen beschikbaar en een binnenbak.

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 13:28

ingvdh schreef:
Zowel pensionstal Uitgeest als v/h Stal van Tunen in Heemskerk hebben grotere boxen beschikbaar en een binnenbak.

Hebben ze een site? Of heb je adres gegevens voor me?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 13:45

www.pensionstaluitgeest.nl en die andere heeft geen site oid, zit op de Oosterweg in Heemskerk, naar het voetbal terrein. Deze stal wordt op het ogenblik helemaal opgeknapt door de nieuwe eigenaar.

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 14:49

Grappig, ben heel benieuwd om welk huis het gaat!!!! Hoop voor je dat het door gaat maandag!!
De duinrand in Egmond is ook een mooie locatie, net n nieuwe bodem in de binnenbak, direct aan het duin, stapmolen. Er worden veel dingen georganiseerd!!
Stal Wennekers of Beukers is qua afstand bijna gelijk vanuit Akersloot, maar denk dat qua file ed Beukers makkelijker te rijden is, moet wel eerlijk bekennen dat ik beide niet dagelijks rijd.

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 23:39

De duinrand is ook manege toch? Ik heb toch wel de voorkeur op bereik binnen 15min auto ongeveer...beukers en wennrkers is me te ver. danielle keur is ook nog een optie.... ik ga ff langs in heemskerk van de week wellicht zoeken die nieuwe eigenaren nog klantjes:) eerst morgen de makelaar stalken. Ik wil weten of wij het worden .....overigens als dat niets word verhuizen we alsnog naar die kant van het kanaal dus de tips zijn niet voor niets:)

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 08:02

Danielle Keur heeft geen binnenaccomodatie zover ik weet.

Wicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 08:09

Duin rand is alleen pensionstal volgens mij

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 10:50

Ik heb voor vrijdag as. ook een afspraak met Sander Marijnissen, tis ongeveer 20 min. rijden, maar wel alles gedaan en paarden komen er uit overdag.... Wel max qua kosten :( We gaan maar eens kijken!

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 11:45

ingvdh schreef:
http://www.pensionstaluitgeest.nl en die andere heeft geen site oid, zit op de Oosterweg in Heemskerk, naar het voetbal terrein. Deze stal wordt op het ogenblik helemaal opgeknapt door de nieuwe eigenaar.

Uitgeest valt af, daar gaan ze in de zomer 24/7 op het land, dit wil ik niet.

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:30

Duinrand is alleen pensionstalling, geen manege dus!!!

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:57

Noord Beemster? Of is dat te ver weg.

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 15:54

Dressuurstal Accres in de starnmeer, weet alleen niet of die ook pensionstalling hebben. En Fleurstables in de schermer, heb je ook nog, alleen hebben die geen binnenbaan!!

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 12:58

kiomiamigo schreef:
Dressuurstal Accres in de starnmeer, weet alleen niet of die ook pensionstalling hebben. En Fleurstables in de schermer, heb je ook nog, alleen hebben die geen binnenbaan!!

Accres gesproken, aardige mensen, is echt privé maar bij uitzondering soms nog wel pensionklanten. Echter ze vragen 450 euro, begrijpelijk het is erg mooi daar, maar 's avonds is daar een beetje moeilijk. Het is immers bij die mensen aan huis en zij doen de paarden overdag. Overdag werk ik, meestal ben ik van 19.30 tot 22.30 ofzo op stal, dit vinden zij wel een puntje zeg maar......

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 12:59

Vrijdag staan nu op het schema om te kijken: Sander Marijnissen, De Hertenhof (Beemster) en Manege Molendijk HHW (Mark Mul)