Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Munnie schreef:Ik heb nooit gesnapt hoe deze man een gesprek voert daarbij naar links of rechts kijkt en ondertussen de hele paarden mond blind doet.....
Ook zal hij nooit bij een paard zeggen dat er niks gedaan moet worden.
Ik zeg NIET doen!
Ania schreef:Goeie kalme kerel. Wij laten er zo'n 15 per keer doen en er was er uiteindelijk maar eentje waar een andere TA toch iets aan vond (overgeslagen haakje).
Hij krijgt de moeilijkste paarden rustig en als ie niks hoeft te doen hoeven we hem dat ook niet te betalen.
NatasjavE schreef:Ik vind 90 tot 100 euro helemaal niet zo bijzonder qua prijs moet ik zeggen.
Voor 21 euro kan het natuurlijk nooit.
Albert schreef:Ania schreef:Goeie kalme kerel. Wij laten er zo'n 15 per keer doen en er was er uiteindelijk maar eentje waar een andere TA toch iets aan vond (overgeslagen haakje).
Hij krijgt de moeilijkste paarden rustig en als ie niks hoeft te doen hoeven we hem dat ook niet te betalen.
Ik verbaas mij hier toch een beetje over want;
Per paard moet het gebit toch eerst nagekeken worden, dat kost per paard grofweg 10 minuten, dan ben je bij 15 paarden al gauw 3 uur verder.
Vervolgens kost een gebitsbehandeling, als er niet al te veel ellende is, minimaal 30 minuten per paard.
Dat zou voor mij 10,5 uur werk inhouden.