Jakari heb ik vrijdag idd ook gebeld. Sprak mij ook wel aan, maar de prijs wat minder. Maar die blijft wel in me achterhoofd zitten, want erg aardige mensen ook. Dus over de prijs moet ik ff goed nadenken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik zal zeggen, de stalling waar ze buiten de weiperiode staat, is 210 euro. Niet veel dus, dus wil er zeker niet over heen, want dan ken ik ze net zo goed hier laten staan
. Mijn tante woont ook in Anna Paulowna, dus kan ik er gelijk een weekend van maken hihi. Maar ik wacht eerst de da ff af wat hij volgende week zegt. Want tot nu toe ben ik niet veel verder gekomen. Er is iedere keer wel iets wat me tegenhoudt. Of ze mogen geen ijzers, of ze mogen niet van de wei worden gehaald, of bedrag vind ik te hoog of afstand te ver. Of ik ben te veel eisend haha
. Op zich zou het bij ons op stal ook kunnen, daar lopen ook meerdere gepensioneerde paarden rond, maar die stal zit bommetje vol en heeft al een wachtlijst.
. Jet, ja ik zag het later haha. Had van iemand anders in Schagen wat, dacht dat het van jou kwam hihi.
. Blij mee!