Ik heb de persoon zelf niet gesproken mijn zusje heeft zelf gebeld en daar kon ze niet terecht zo jong.
We zijn de aangedragen opties aan het inventariseren en ook kostenplaatje en afstand speelt helaas een rol dus ik help mijn zusje met kijken naar alle mogelijkheden om zo snel mogelijk actie te kunnen ondernemen. Het ligt allemaal wat ingewikkeld lang verhaal.... Ik doe m'n best in ieder geval.
grid
Geplaatst: 13-08-14 13:07
Stal de Walschot heeft zelf ook fokmerries en de merrieveulens blijven idd sowieso in gemengde groep staan alleen de hengstjes gaan op gegeven moment in "hengstengroepje" dus zou daar zeker contact mee opnemen voor de mogelijkheden zij zal zeker met je meedenken http://www.staldewalschot.nl/58828662 De website geeft niet zo heel veel info, maar je kunt altijd bellen of mailen en je kunt ook altijd vrijblijvend eens gaan kijken (en verder mag je daar dus ook tussendoor gewoon zo vaak als je wilt komen enzo )
Misschien kunnen jullie zelf een gezelschapspaard zoeken om erbij te zetten? Op boktmarkt word een gratis merrie in jullie regio aangeboden. Wellicht is dat een oplossing?
NatasjavE
Geplaatst: 13-08-14 13:42
Ik zou even Fanny van stal Veldhuizen in Nigtevecht bellen. Niet in de buurt maar die zijn zo super goed. Leg haar je verhaal even voor. Mij heeft ze ook super geholpen