Het is immers het forum ervaring en diensten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MustangII schreef:Blue_Eyes schreef:Van Osch ken ik niet, maar op Sonniushof zou ik ook in geen duizend jaar willen staan, moet ik zeggen...
Het is geen duscussie forum... er word gevraagd voor stalling en niet waar je nooit zou willen staan

maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de reden waarom je een paard/pony hebt en hoe zo'n kind in het leven staat.Blue_Eyes schreef:MustangII schreef:
Het is geen duscussie forum... er word gevraagd voor stalling en niet waar je nooit zou willen staan
Ervaringen en diensten dus, bij deze met onderbouwing (nog afgezien van het feit dat het voor TS aan de verkeerde kant van Eindhoven is):
Je hebt de (sowieso al niet al te beste) bak nooit voor jezelf, want er zijn altijd lessen. Daar mag je dan wel in meerijden, nou, wauwie. De stallen zijn klein en donker en de gangen smal. En hebben ze niet pas geleden flink de prijzen omhoog gegooid? Kan het op de website nog niet terugvinden, maar zoiets staat me wel bij. Lijkt mij voor TS niet echt een geschikte plek met de eisen die zij heeft.
daar is dit forum nu juist voor, iedereen heeft zijn eigen ervaringen en meningen de een is tevreden en de andere niet.
ik heb hier ook een stalling genoemd waar ik echt nooit meer terug zal gaan en als ik mijn kritiek daarover plaats zal het nog wel een graadje erger zijn, maar dat zijn dingen die de TS zelf moet ervaren als ze er eventueel terecht komt.

! renee16 schreef:Er zijn genoeg stallen die aan je omschrijving voldoen, maar niet de volledige combinatie.
De prijs die je wilt betalen is in mijn ogen te laag voor de eisen, die ga je niet vinden.
Alle stallen met binnenbak zitten daarboven in de genoemde omgeving.
MustangII schreef:Tussen waalre en veldhoven zit er ook nog 1 lauwers of louwers geloof ik . zit net voorbij het mmc richting
waalre en richting oerle (richting papegaaiencentrum)zit er nog 1 weet zo niet hoe die heet maar kan dat wel navragen bij intressen.
MustangII schreef:Tussen waalre en veldhoven zit er ook nog 1 lauwers of louwers geloof ik . zit net voorbij het mmc richting
waalre en richting oerle (richting papegaaiencentrum)zit er nog 1 weet zo niet hoe die heet maar kan dat wel navragen bij intressen.
_Mondy_ schreef:Louwers zit bij t witven, ten have bij papegaaiencentrum. Ik zou zelf deze twee niet aanraden iig.
Wat is je maximale prijs die je wilt betalen ? Of welke dingen kun je missen ?