Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
jessdaniels schreef:Rizette, je stelt hier een hele normale vraag en ik vind dat er door het desbetreffende bedrijf raar op word gereageerd.
Als je het paardje leuk vind moet je vragen of je vrijblijvend langs mag komen, zo kan je zelf oordelen. Het is echt wel een goed idee om ervaringen te vragen, zo kan je die meenemen in je uiteindelijke beslissing.
Wel jammer dat de mensen met negatieve ervaringen die niet openbaar delen, kan voor de volgende mensen die interesse hebben in een paardje daar handig zijn om te lezen.
En in vind het wel heeeeel raar dat jullie dit op facebook hebben gezet.
Molfre schreef:Zonde, ze hebben er hele leuke en goed opgevoede dieren. Ik zou zeggen kijk iig eens op hun facebook, dan krijg je denk ik een veel beter beeld dan van een aantal bokkers die hier reageren en et nog nooit van gehoord hebben
In ieder geval, succes met je zoekocht! Maar dat zal vast goedkomen
Mara2000 schreef:Op basis van de reakties hier zou ik ook ver van Rancho Marengo blijven. Komen niet bepaald professioneel over.
En een budget geven? Wat een flauwekul. Als ik een leuk paard zie dan vraag ik om meer informatie, waaronder de prijs. En dan bepaal ik wel of hij in mijn budget valt en of ik langs wil komen.
Als het andersom zou gaan zou ik me altijd afvragen of ik belazerd ben.
Molfre schreef:Mara2000 schreef:Op basis van de reakties hier zou ik ook ver van Rancho Marengo blijven. Komen niet bepaald professioneel over.
En een budget geven? Wat een flauwekul. Als ik een leuk paard zie dan vraag ik om meer informatie, waaronder de prijs. En dan bepaal ik wel of hij in mijn budget valt en of ik langs wil komen.
Als het andersom zou gaan zou ik me altijd afvragen of ik belazerd ben.
En hoeveel mensen zijn er niet die proberen de helft van de prijs af te krijgen of meer omdat het budget niet groter is? Het is behoorlijk frustrerend als je daar tijd en moeite in steekt die vervolgens voor niks is geweest.
Hier heb ik zelf ook meerdere keren voor gestaan en dat is gewoon frustrerend, maar ik snap ook dat het over komt alsof jij belazerd word. Gewoon een kwestie van de juiste communicatie en eeb beetj binzicht van de koper en je komt er wel uit
chrilmi schreef:Beste mensen hier op Bokt,
ik weet dat ik niet meer zou reageren op dit Topic, maar ik wil toch nog graag even reageren op alle reacties hier. Uiteraard wil ik eerst de mensen bedanken die positief op ons hebben gereageerd. Dit zijn hoogstwaarschijnlijk de mensen die ons kennen of op een of andere manier iets met ons te maken hebben gehad. Wat ik jammer vind is het aantal negatieve reacties van mensen die ons waarschijnlijk helemaal niet kennen. Deze mensen zou ik dan ook willen uitnodigen om eens een kijkje bij ons te komen nemen. Iedereen kan ons ons rustig toevoegen op FB, vriendschapsverzoeken worden gewoon geaccepteerd. Dit is zodat mensen een beter beeld krijgen van wat wij precies doen. Begrijp ook niet zo goed wat ik in mijn vorige reacties verkeerd heb gezegd en jammer dat het door sommigen hier verkeerd wordt geinterpreteerd of uitgelegd. Mocht er iemand zich geroepen voelen, stuur een pb, jullie zijn altijd welkom !
Met vriendelijke groet,
zap schreef:TS, ik weet niet of ik al deze positieve reacties zou geloven eerlijk gezegd. Het is mij te toevallig dat ze maar 1 post hebben (of weinig).
<KNIP>
zap schreef:Een verkoper bepaalt niet of het paard in een budget valt. Ik kan een budget hebben van 3.000 euro voor een paard, maar voor een fantastisch paard 4.000 euro overhebben.
En mensen die minder willen betalen, heb je altijd. Ik vind dat een risico van verkopen.
Cowboy55 schreef:zap schreef:Een verkoper bepaalt niet of het paard in een budget valt. Ik kan een budget hebben van 3.000 euro voor een paard, maar voor een fantastisch paard 4.000 euro overhebben.
En mensen die minder willen betalen, heb je altijd. Ik vind dat een risico van verkopen.
Je hebt dit stuk van meneer/mevrouw Rancho ook gelezen, toch:
Klopt helemaal, wij krijgen vaak reactie's van "pennymeisjes" die een paard voor 100 euro zoeken of gratis.
Hier steken wij liever geen tijd en energie in ..
Als dat zo is snap ik wel dat ze aan de voordeur al beginnen te selecteren.
Esther schreef:Hoeveel moeite en energie kost het nu om een per mail de vraagprijs voor een paard door te geven, de meeste kopers kunnen dan zelf wel bepalen of ze dat voor het paard over hebben. Daar ga ik echt niet mijn budget voor doorgeven, dat riekt mij teveel naar prijs voor paard aanpassen aan budget koper.