Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pantykous schreef:Fugers in Soest. Al jaren trouwe klant en echt super service!
Armitage schreef:Ik koop online. Al woon ik vlakbij het Drunens Ruiterhuis. Maar daar kom ik al jaren niet meer. Sinds ik er een keer was met een piepklein hondje op mijn arm. En door een van de medewerkers werd besprongen met een hele grote mond over honden in de winkel???????? Lekker klantvriendelijk. Het hondje was op mijn arm en zou nog niet tegen een borstel kunnen plassen zo klein ie was.
Luz_ElenaE schreef:Armitage schreef:Ik koop online. Al woon ik vlakbij het Drunens Ruiterhuis. Maar daar kom ik al jaren niet meer. Sinds ik er een keer was met een piepklein hondje op mijn arm. En door een van de medewerkers werd besprongen met een hele grote mond over honden in de winkel???????? Lekker klantvriendelijk. Het hondje was op mijn arm en zou nog niet tegen een borstel kunnen plassen zo klein ie was.
Gelijk heeft die winkel. Geen honden betekent ook geen honden maakt niet uit of het een chihauha is of een Ierse wolfshond en alles wat er tussen zit. Het zijn allemaal honden.

Alleen zit dat niet in de buurt... maar wel goede kwaliteit en redelijk goedkoop!
Om nog maar te zwijgen over de levertijden....