Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Miss. vind ze wel een weilandje waar al een shetje loopt? en anders kan er een geitje bij staan? je ziet meer shetjes die alleen bij een geit staan,en dat gaat perfect.
chelle_dora schreef:gohya schreef:Miss. vind ze wel een weilandje waar al een shetje loopt? en anders kan er een geitje bij staan? je ziet meer shetjes die alleen bij een geit staan,en dat gaat perfect.
Ja, ik kan ook hele dagen bij m'n pony rondbrengen maar aan het eind van de dag vind ik menselijk contact toch erg fijn. Een pony hoort bij soortgenoten, en een geit hinnikt nog steeds niet.
TS, eerder was je nog op zoek naar alle kosten voor een Welsh, mag ik je erop wijzen dat een shet in onderhoud net zo duur is als een welsh en ze net zo veel ruimte nodig hebben?
Misschien kan en mag de shet bij je verzorgpony staan anders? Staat ie in ieder geval bij andere paarden..
gohya schreef:Waarom zou je 3 x per dag moeten voeren? wat een onzin,ik voer 1 x per dag.Dan krijgen ze biks en verder hebben ze gras en in de winter onbeperkt hooi.Gewoon een grote baal in het weiland en klaar.Hoef je ook maar 1 x per dag naar je paarden toe om te voeren en water bij te vullen.
lady62 schreef:Ik denk dat je een niet realistische kijk hebt op het houden van paarden.
Als je er geen geld voor hebt dan moet je er niet aan beginnen je denkt er wel erg makkelijk over.
Een hond kost zelfs meer dan 30 euro per maand.
Cerastes schreef:Paarden en ponys die niet in de sport zitten of niet veel arbeit per dag verrichten hoeven eigenlijk helemaalniet bij gevoert te worden....
Als ze maar goed ruwvoer (hooi/kuil/gras) kunnen eten, liefst de hele dag door...
Cerastes schreef:lady62 schreef:Een hond kost zelfs meer dan 30 euro per maand.
Dat is niet helemaal waar....
Wij hebben 3 honden (2 hele kleintjes en een middenmaat) en wij zijn voor hun 3en dus 25,- tot 30,- per maand kwijt...