Wie heeft wel eens bij www.bucaspaardendekens.nl besteld?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horseware

Re: Wie heeft wel eens bij www.bucaspaardendekens.nl besteld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 16:33

Ik heb alles volledig naar waarheid hier neergezet. Verder laat ik het hierbij. Wij - en voor zover van toepassing Bucas, want zij staan volledig achter ons - zien met alle vertrouwen de brief van je advocaat tegemoet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 16:45

Ik sta er verbaast van te kijken hoe een paard zulke verwondingen kan oplopen van een deken? Dan was er echt van te voren wel te zien dat die niet past :=

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:28

Horseware schreef:
Ik heb alles volledig naar waarheid hier neergezet. Verder laat ik het hierbij. Wij - en voor zover van toepassing Bucas, want zij staan volledig achter ons - zien met alle vertrouwen de brief van je advocaat tegemoet.

Je roept diverse keren dat je hierbij laat en dat dit niet de plek is om het uit"" te vechten" maar je blijft maar reacties plaatsen.
Eerder plaatste ik een positief bericht en daar werd niet op gereageerd.
Nu ineens ik aangaf niet tevreden te zijn met de klachtenafwikkeling reageer je wel en blijf je maar reageren.
Ik heb bewust niet het hele verhaal en de fotos etc. hier neergezet omdat het niet bij mijn bedoeling is om jullie meteen in een kwaad daglicht te plaatsen.
Ik gaf mijn mening en dat mag gewoon :D .

Maar jij begint hier vervolgens drama te creeren en het verhaal hier verder te vertellen en overal op in te gaan en onjuistheden te vermelden.
Ik heb een mailwisseling met 1 en dezelfde persoon bij Bucas en zij neemt het serieus op.

Maar het is wel duidelijk dat je kostte wat het kost het laatste woord wilt hebben en uit je verhaal zelf blijkt maar weer hoe onproffessioneel je bent.

Hoe dan ook hieruit blijkt maar weer hoe belangrijk klantenservice en klanttevredenheid is.
+:)+

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:30

Yvank_ schreef:
Ik sta er verbaast van te kijken hoe een paard zulke verwondingen kan oplopen van een deken? Dan was er echt van te voren wel te zien dat die niet past :=

Ik kan je fotos laten zien waarbij er niks raars te zien is aan de deken qua pasvorm.
Bij passen lag de deken perfect en is ook beaamd door de webshop aan de hand van fotos.

Het probleem ontstond na een paar uur waarbij de deken ging schuiven en schuren.
Als de deken bij passen niet goed lag had ik deze natuurlijk direct geretourneerd en mezelf en mijn paard daarmee een hoop tijd, energie en ellende bespaard.

Maar goed. Ik weet hoe het verhaal zit en de webshop ook en dat is het voornaamste. :)

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:11

Yvank_ schreef:

Precies ook mijn gedachte. Maar wat ik me afvraag Tamaramt is jouw paard sowieso lastig qua pasvorm van dekens? Dus ongeacht het merk?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:04

Paard heeft alle merken dekens, ook meerdere bucasdekens en liggen allemaal perfect, zonder problemen.
Dit is de eerste en enige deken die zulke heftige problemen veroorzaakte.
Helaas...
Gevalletje v slechte pasvorm icm mijn paard(ik snap het niet want paard heeft gewoon normale bouw)
Ik baal er gruwelijk van want ik had de betreffende deken ook voor mijn vorige paard.
Inmiddels vorige week geslaagd voor een hele fijne amigo deken.
Mocht ik van de winkel gewoon passen en paar uur oplaten(wel opletten dat die niet vies werd) want paard was door slechte ervaring vd bucasdeken erg wantrouwend naar andere deken en ik wantrouwend om weer nieuwe deken te kopen.
Maar deze deken lag na een paar uur nog steeds perfect en na enkele dagen ook nog :)