Zadelpasser Noord-Brabant ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Akke_sSpring

Re: Zadelpasser Noord-Brabant ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:18

Equimaro, verkoopt ook Massimo zadels. Ik vond haar altijd zeer oprecht en eerlijk met oog voor jou, je paard en je portemonnee.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:11

loulou schreef:
gijs weck

edwin ligtvoet

renee waarom karl niet bellen? karl langeraap is een prima zadelmaker, maar mijn ervaring is dat hij helaas onmogelijk bereikbaar is.

in mijn omgeving juist slechte ervaringen met arno brandt

Onmogelijk bereikbaar ??! Ja dat is wel typisch.. Hij heeft mij een half jaar lang gestalkt ! Omdat hij vond dat hij nog geld van mij tegoed had waar ik het niet mee eens was. Discussie of het bedrag wel of niet terecht was is hiervoor niet van belang. Maar zijn manier van 'zijn' geld krijgen was dus iemand gaan stalken!!!

En echt stalken, dagelijks meerdere keren bellen, sms'en. Opnemen had geen zin, werd opgehangen en opnieuw gebeld..

Dusja of zijn werk wel of niet goed is, maakt niet eens meer uit. Hij is en blijft slecht bereikbaar voor andere maar heeft zijn telefoon duidelijk vaak genoeg bij de hand!!

Daarbij was het voor dit gebeuren al een ramp hem te pakken te krijgen of een afspraak mee te maken, erg dubbel dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:38

Afspraken nakomen is ie ook niet erg goed in :+

Heb 4 maal tevergeefs op hem staan wachten...
En daarna idd niet bereikbaar per telefoon! Was ie misschien net jou aan het lastigvallen Renee :Y)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 09:05

Robijntjah schreef:
Afspraken nakomen is ie ook niet erg goed in :+

Heb 4 maal tevergeefs op hem staan wachten...
En daarna idd niet bereikbaar per telefoon! Was ie misschien net jou aan het lastigvallen Renee :Y)

Zal ik hem volgende x doorverbinden aan andere (potentiële) klanten, 2 vliegen in 1 klap :).

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 09:14

Karl is inderdaad verschrikkelijk lastig te bereiken. Heel irritant.
Afspraak 'vergeet' hij gewoon met regelmaat.
Vraag je of hij met 2ehands zadels komt, komt ie alleen maar met nieuwe.
Echt nooit weer....

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 09:16

renee16 schreef:
loulou schreef:
gijs weck

edwin ligtvoet

renee waarom karl niet bellen? karl langeraap is een prima zadelmaker, maar mijn ervaring is dat hij helaas onmogelijk bereikbaar is.

in mijn omgeving juist slechte ervaringen met arno brandt

Onmogelijk bereikbaar ??! Ja dat is wel typisch.. Hij heeft mij een half jaar lang gestalkt ! Omdat hij vond dat hij nog geld van mij tegoed had waar ik het niet mee eens was. Discussie of het bedrag wel of niet terecht was is hiervoor niet van belang. Maar zijn manier van 'zijn' geld krijgen was dus iemand gaan stalken!!!

En echt stalken, dagelijks meerdere keren bellen, sms'en. Opnemen had geen zin, werd opgehangen en opnieuw gebeld..

Dusja of zijn werk wel of niet goed is, maakt niet eens meer uit. Hij is en blijft slecht bereikbaar voor andere maar heeft zijn telefoon duidelijk vaak genoeg bij de hand!!

Daarbij was het voor dit gebeuren al een ramp hem te pakken te krijgen of een afspraak mee te maken, erg dubbel dus

apart :+ vooral dat opnemen geen zin heeft omdat hij dan ophangt.

ik heb altijd goed ervaringen gehad met karl, tot hij verkeerde keuzes maakte in zijn leven en hij er volgens mij nogal een puinhoop van heeft gemaakt.

ik ben wel benieuwd waarom edwin ligtvoet een slecht indruk heeft gemaakt malisaa. ik had daar juist een goede indruk van.

gijs weck schijnt ook niet verkeerd te zijn, maar die bel ik ook niet meer. 6 x nagebeld / gesmst omdat hij voor mij een onderdeel voor het tuig zou maken, maar nooit meer iets van gehoord.

arno brandt is nooit bij mij geweest, maar in mijn omgeving meerdere zadels die niet paste en scheef waren.

best lastig nog om een goede en normale zadelmaker te vinden :D

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 09:18

Met normaal zeg je nog is wat. Toen Karl eenmaal kwam dachten we echt wat is dit?
In z'n trainingsbroek en totaal onverzorgd.

Men zo ga je toch niet als een professioneel iemand langs om een zadel te passen/verkopen?

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 09:31

dat is karl in zijn 'slechte tijd' toen hij nog een ruitersport zaak had was alles heel anders. erg jammer.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 11:06

Edwin heeft niet echt netjes richting mij gepraat waardoor ik hem dus niet eens aan me zadel liet voor de 2e keer.

De eerste keer keek hij naar mijn zadel en ik wist dat die niet meer goed was, hij bevestigde dat, prima. Vervolgens bleek ik een erg moeilijk paard te hebben waar alleen op maat gemaakte passier zadels op paste richting de €3000.

Ik had verteld dat ik dat geld niet in een keer heb liggen. Nou ik was maar een paardenmishandelaar en ik moest maar stoppen als ik dat geld zo niet had liggen en ik ben dus voor vanalles uitgemaakt.. Niet echt netjes en professioneel. Alternatieven wou die overigens niet geven. Nu heb ik een anatomica die perfect op mijn paard ligt.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 15:02

mmh dat is inderdaad erg raar.

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 16:09

loulou schreef:
dat is karl in zijn 'slechte tijd' toen hij nog een ruitersport zaak had was alles heel anders. erg jammer.

Hoe was hij daarvoor dan? Ik kom niet uit die buurt, maar mijn paard stond daar in de regio in training.
Hij had een heel verhaal dat zijn hele winkel geplunderd was en er wel 500 zadels gestolen waren.
Maar de manier van zadel passen vond ik ook vreemd. Aan mij en de trainer vragen hoe wij vonden dat het zadel lag. Ja daar kwam hij toch voor!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 09:03

het is echt al lang geleden dat hij nog een ruitersportzaak in berlicum had,volgens mij had ik toen nog een pony. toen was het ook al een chaoot, maar geen trainingspak/ongeschoren/onverzorgd type.
hij is toen gescheiden en toen is de winkel opgedoekt en sindsdien heeft zijn leven volgens mij nogal wat up's en down's.

dat van die gestolen zadels heb ik ook gehoord, maar dat is na zijn winkel tijd. toen deed hij geloof ik iets samen met een andere ruitersportzaak en was hij daar verantwoordelijk voor de zadels ofzo.

ik ken karl als een aardig persoon, wel een chaoot, goed van vertrouwen en hij deed het niet voor het geld want hij deed heel vaak dingen voor niks. maar hij heeft geloof ik wat verkeerde keuzes gemaakt in zijn leven.

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 09:10

Toch wel heel sneu voor hem. Goed van vertrouwen was hij zeker, want hij liet aan een behoorlijk bedrag aan zadels achter. Wij kregen hem niet meer te pakken en hebben ze uiteindelijk zelf teruggebracht naar de ruitersportzaak in Oirschot waar hij de zadels doet.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 09:31

Het ging niet om het geld? Hij was misschien chaotisch en vergat waar zijn zadels lagen..

Maar iemand een half jaar stalken om 15,- dan gaat het toch wel degelijk om geld.

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 10:05

Je hebt gelijk renee16. Zou goed kunnen hoor dat hij het vergat net zoals dat hij afspraken vergat...

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:12

ik ken het verhaal van jou natuurlijk niet volledig renee, maar ik heb karl echt heel erg lang als zadelmaker gehad en het ging bij die man echt niet allemaal om het geld. (hoewel we uiteindelijk natuurlijk allemaal werken voor ons geld)

wat jij beschrijft is erg raar en zeker niet correct, maar zo ken ik hem zeker niet.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:26

Ik was voor dit gebeurde ook erg te spreken over Karl.. Ondanks dat die toch een x een grove fout heeft gemaakt en een x niet is komen opdagen.

Daarom heb ik hem toen ook weer gebeld, maar wat er toen gebeurde slaat kant nog wal...

Stalken om geld?!

Volar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 15:43

Equimaro leek mij een hele goede, heb via de site een mail gestuurd maar nog niets gehoord helaas

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:48

Ik heb pas bijna het zelfde topic geopend en daar kwam vaak de naam Els Jansen naar boven, veel mensen zouden goede ervaringen met haar hebben en ze zou samen werken met Emmers waar ze een ruim aanbod tweedehandszadels hebben. Ik heb nog geen afspraak gemaakt dus nog geen eigen ervaring maar de mensen die ik over haar heb gesproken waren erg positief dus ik ga binnenkort wel met haar afspreken.

beginbhbegin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 09:09

Volar schreef:
Equimaro leek mij een hele goede, heb via de site een mail gestuurd maar nog niets gehoord helaas

Heb jij ondertussen al wat gehoord? Ik heb ook een mail gestuurd, maar heb daarna niets meer gehoord. Nu gisteren opnieuw een aanvraag voor zadelpasconsult gedaan.

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 09:27

Ik heb Equimaro begin vorig jaar voor het laatst bij mij paard gehad en zoals ik al zei niets dan goeds. De reden waarom jullie nu geen reactie krijgen weet ik niet. Ik hoop dat ze snel van zich zal laten horen!

Volar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 12:16

beginbhbegin schreef:
Volar schreef:

Heb jij ondertussen al wat gehoord? Ik heb ook een mail gestuurd, maar heb daarna niets meer gehoord. Nu gisteren opnieuw een aanvraag voor zadelpasconsult gedaan.

Helaas nog steeds niets gehoord, ik ga dus maar verder zoeken naar iemand anders..

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:24

Els Jansen uit Soerendonk? Zadelpasser MSFC
Hoor hier goede ervaringen met haar.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 22:13

Gijs Weck kun je via de whats app bereiken heb je vaak dezelfde dag nog reactie en binnen 2 weken een afspraak :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 11:39

Volar schreef:
beginbhbegin schreef:

Helaas nog steeds niets gehoord, ik ga dus maar verder zoeken naar iemand anders..

Hebben jullie al iets gehoord?
Want ik heb ook net een mail gestuurd voor een zadelconsult (voor een nieuw zadel)...
Zou vervelend zijn als ik niets hoor...

[edit] overigens, als ik niets zou horen, dan zou ik altijd even proberen te bellen.
Ik hoor op zich namelijk wel alleen maar goede verhalen over haar en haar service namelijk.