Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
loulou schreef:gijs weck
edwin ligtvoet
renee waarom karl niet bellen? karl langeraap is een prima zadelmaker, maar mijn ervaring is dat hij helaas onmogelijk bereikbaar is.
in mijn omgeving juist slechte ervaringen met arno brandt

renee16 schreef:loulou schreef:gijs weck
edwin ligtvoet
renee waarom karl niet bellen? karl langeraap is een prima zadelmaker, maar mijn ervaring is dat hij helaas onmogelijk bereikbaar is.
in mijn omgeving juist slechte ervaringen met arno brandt
Onmogelijk bereikbaar ??! Ja dat is wel typisch.. Hij heeft mij een half jaar lang gestalkt ! Omdat hij vond dat hij nog geld van mij tegoed had waar ik het niet mee eens was. Discussie of het bedrag wel of niet terecht was is hiervoor niet van belang. Maar zijn manier van 'zijn' geld krijgen was dus iemand gaan stalken!!!
En echt stalken, dagelijks meerdere keren bellen, sms'en. Opnemen had geen zin, werd opgehangen en opnieuw gebeld..
Dusja of zijn werk wel of niet goed is, maakt niet eens meer uit. Hij is en blijft slecht bereikbaar voor andere maar heeft zijn telefoon duidelijk vaak genoeg bij de hand!!
Daarbij was het voor dit gebeuren al een ramp hem te pakken te krijgen of een afspraak mee te maken, erg dubbel dus
vooral dat opnemen geen zin heeft omdat hij dan ophangt.

loulou schreef:dat is karl in zijn 'slechte tijd' toen hij nog een ruitersport zaak had was alles heel anders. erg jammer.

beginbhbegin schreef:Volar schreef:Equimaro leek mij een hele goede, heb via de site een mail gestuurd maar nog niets gehoord helaas
Heb jij ondertussen al wat gehoord? Ik heb ook een mail gestuurd, maar heb daarna niets meer gehoord. Nu gisteren opnieuw een aanvraag voor zadelpasconsult gedaan.
Volar schreef:beginbhbegin schreef:
Heb jij ondertussen al wat gehoord? Ik heb ook een mail gestuurd, maar heb daarna niets meer gehoord. Nu gisteren opnieuw een aanvraag voor zadelpasconsult gedaan.
Helaas nog steeds niets gehoord, ik ga dus maar verder zoeken naar iemand anders..