Agradi.nl ben ik flink verbaasd over

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Juudith

Re: Agradi.nl ben ik flink verbaasd over

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:00

klopt ik had laatst ook iets gezien bij agradi.. Ik ben alleen een echte hollander en zoek eerst heel internet af waar het het goedkoopst is..

Bedrijven mogen gewoon hun eigen prijzen aanhouden.. Ze mogen alleen (als ik het goed heb) niet standaard onder een advies prijs gaan zitten. En qua sale, dat mag gewoon. Ik heb een poosje in een mode zaak gewerkt en je mag gewoon zelf beslissen wanneer je met de sale begint of iets afprijst.. je gooit alleen je eigen glazen in haha

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:07

Dat doen bijna alle winkels. Til in de supermarkt het aanbiedingsbordje maar eens omhoog als er een aanbieding is. Soms is de aanbiedingsprijs de gewone prijs. Heb zelfs wel eens gezien dat aanbiedingsprijzen hoger lagen dan de gewone prijzen.

Zo is het voordeelpakket van 3 blikken Unox knaks bij de jumbo duurder dan 3 losse blikjes. centenwerk hoor, maar toch.

Bij de kruidvat moet je ook vaak opletten of een aanbieding ook echt een aanbieding is. Hetzelfde bij ruitersportzaken, kledingzaken, prénatal etc etc. Als ik iets wil gaan kopen google ik vaak even rond voor de prijzen.

Toch blijkt agradi dan met aanbieding wel goedkoper te zijn dan andere ruitersportzaken. Wat hier ook was geweest, als je geen extra waardebon van die andere zaak gehad had.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:23

Zowieso mag Agradi zelf weten watvoor prijs ze vragen, niemand die je verplicht daar te kopen.

En daarnaast ben ik het met de hele klachtenstroom niet eens, ik heb al een aantal keer bij agradi gekocht juist omdat zij goedkoper zijn dan elders (ja ik vergelijk de producten die ik wil kopen) en nooit problemen gehad met afhandeling of verzending, de laatste keer had ik het pakket binnen 24 uur thuis liggen terwijl er producten bij zaten die volgens de site niet direkt leverbaar waren.

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 13:02

Toch heb ik het al meerdere keren voor elkaar gekregen bij agradi producten ver onder de normale (van verschillende andere winkels) prijs te kopen. Ben altijd erg tevreden over hun service en prijzen!

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 10:37

Goed googlen en vergelijken kan je inderdaad een hoop geld besparen! Er zijn zo veel online ruitershops dat er altijd wel een goede actie te vinden is :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 10:42

Ik heb nooit problemen gehad met Agradi en vind ze ook zeker niks te duur :n

En ook ik vergelijk producten met elkaar en kom vaak uit op Agradi als goedkoopste.

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:07

ja, dat doen ze heel vaak. Dat doen winkels ook. ik zou eerst de prijzen met elkaar gaan vergelijken.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 21:38