Stalling in een straal van 30 km rond randstad (delft)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

katjalove

Re: Stalling in een straal van 30 km rond randstad (delft)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:41

Ik sta met mijn paard bij nico en ja het kan in de winter en met veel regen wat nat zijn maar alles is mogelijk daar. Je betaald 200 euro per maand incl kuil en stro maar zonder uitmesten. Stro en kuil mag je pakken wat je wilt, nooit geen gezeur en je paard staat altijd lekker in een schone stal met ruim stro. De paarden komen in de winter de hele dag buiten. Gaat het hard regenen dan gaan ze naar binnen en word het weer droog dan gaan ze weer naar buiten en dit word allemaal voor je gedaan. Is je paard ziek dan krijgt hij gewoon zijn medicijnen en word hij goed in de gaten gehouden. Ja het land is snel op maar ze worden wel goed bijgevoerd. Die van mij mag geen kuil dus hij word straks als hij gaat voeren apart gezet in de paddock 2x daags zodat hij zijn eigen hooi krijgt. We hebben een leuk groepje en de sfeer is er heel goed en gezellig. Iedereen staat voor elkaar klaar. Wil je een droge bak dan ga je toch echt meer betalen dan 200 euro. Maar ik persoonlijk vind het belangrijker dat mijn paardje elke dag buiten komt dan dat ik een keer niet rijden kan. Hij moet er wonen en niet ik. Maar zo heeft iedereen zijn eigen mening.