Ik ga proberen wat stalletjes te noemen maar geen van alle was het voor mij net niet.
Je hebt meters paarden centrum zelf veel faciliteiten, duur en weinig buiten, rechts daarvan is een fijne stal maar eigenlijk nooit plek, links heb ik een paardje gehad en ze komen er veel buiten en de bak en longeerkraal zijn goed (de bak is iets kleiner DAB normaal formaat) maar de sfeer op stal vond ik echt niets!!! Wil je meer weten over die stal on me maar.
Stal enthoven heel weinig buiten, maar wel binnenbak en grote buiten bak.
Ik hoor goede verhalen over wennekers maar die vind ik wel prijzig.
Op de rijweg richting vijfhuizen zit ook een koeienboer en zij heeft een pensionstal. Komen veel buiten maar staan op weinig stro. Waarnaast zit ook een stal, maar daar weet ik niets over, maar zit wel vlak bij het bos.
Stal starro vind ik persoonlijk niks omdat het echt een bende daar is. Bak is niet berijdbaar dus als je in de bak wilt rijden moet je altijd het bod in en daar in de bak gaan rijden.
Pff dat was het o geveer wel haha
xshansb
Geplaatst: 21-01-14 22:06
liliekska schreef:
xshansb schreef:
Ja groenrijk klinkt idd wel alsof ik t eerder heb gehoord. Verder nooit zelf geweest hoor maar schijnen er wel ve buiten te komen
dat is een tuincentrum....
Ja dats jammer haha! Prijs valt ook wel mee, zijn veel verschillende tarieven
thanks lootje ja die naast meerse heb ik ook gezien ja ben ik eens wezen kijken:) bedankt voor de tips
Nik2001
Geplaatst: 15-07-14 11:01
stal bucks is heel leuk, 300 euro p/m, 24/7 buiten, bak is meestal droog, alles wordt gedaan, alleen maar te rijden, kan daar koffie/thee zetten, er is daar een wc, a.k.a supper stal