Welke osteopaat??!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 16:22

meliss1812 schreef:
Bedankt voor de reacties, ik ga weer verder kijken! Heeft één van jullie ook ervaring met Rodinde Hoogenraad?

Ik ken veel mensen die zeer over haar te spreken zijn en ik ken ook veel mensen die helemaal niet over haar te spreken zijn. Zelf heb ik geen goede ervaringen met haar. En niet zozeer dat ze een paard verpest heeft oid, maar naar mijn mening behandelt ze wel paarden vaker dan nodig of paarden waar veel meer mee aan de hand is en die eigenlijk doorverwezen hadden moeten worden naar de kliniek.
Imo moet een osteopaat ook kunnen zeggen: "ik kan je niet verder helpen, het lijkt me beter dat je de rug eerst laat scannen oid". Ook als dit dus betekent dat er geen inkomsten uit volgt.

Nikki_Haya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:45

http://www.asterloo.com/

Van Dijk heeft mijn paardje echt heel goed geholpen nadat ze vastzat in de spieren, en niet meer aan de teugel kon lopen. 2 week geduld en ze was niet meer terug te herkennen. Ze bloeide helemaal op.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 13:48

amanda09 schreef:
Fenella doesburg is ook zeker aan te raden < >
Zij is naast osteopaat ook erkend paarden dierenarts en heeft een studie kruidengeneeskunde en accupunctuur afgerond.

Ik zou ook Fenella Doesburg aanraden +:)+

Bailando1999

Re: Welke osteopaat??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 20:50

Michael Hamerslag is bij mijn paard geweest, ik was erg tevreden over hem! Hij komt aan huis. Ik weet niet zeker of hij voor 1 paard komt maar dat zou je dan even moeten nakijken!

xochenoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 14:40

Mijn vorige pony heeft een keer een soortvan gemengde behandeling gekregen toen ze erg vast zat. Na 1 behandeling was het weg.

"Rodinde Hoogenraad is afgestudeerd als dierenarts in 1995. Zij verbleef een jaar in China waar zij Traditionele Chinese Geneeskunde (Acupunctuur) studeerde en volgde in Amerika de opleiding van de International Veterinary Acupuncture Society (IVAS). Daarnaast deed zij vele opleidingen in manuele therapie, osteopathie en Chinese kruidengeneeskunde, Bach Star remedies en Systemische Paardencoaching. Zij heeft een praktijk voor acupunctuur, manuele therapie en sportbegeleiding voor paarden. Rodinde werkt vanaf diverse locaties in het land. Zo is er een praktijkpunt in Beers (Noord Brabant) en in Vinkega. Op verzoek bezoekt zij stallen door het hele land.

Voorts geeft Rodinde Hoogenraad les en lezingen op het gebied van rugproblematiek, acupunctuur en manuele therapie op de Faculteit Diergeneeskunde en diverse andere instituten. Zij is erkend paardendierenarts en lid van de SNVA, IVAS en de humane Nederlandse Vereninging voor Orthomanuele Therapeuten (NVOMG).

Rodinde is lid van de Nederlandse en Amerikaanse Groep voor paardenpraktici (AAEP)."

dierfysio

Re: Welke osteopaat??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:11

chiropractor voor paarden, tevens erkend dierenfysiotherapeute, ook wat je zoekt? ik kom ook op de veluwe. hoor het graag als ik je kan helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 00:08

Hier ook erg goede ervaring met Fenella Doesburg. Vind het fijn dat zij ook dierenarts is en ontzettend breed opgeleid. Top!