Hoeveel kost het om een Zadelmaker te laten komen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anonimo_h

Re: Hoeveel kost het om een Zadelmaker te laten komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:48

Denk dat ze Irma wormgoor van de olde hietmoat bedoelt.
Die zit nu in vorden

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:25

Bedenk bij irma dat ze handelt in haar eigen merk zadels dus je ook maar uit 1 merk keuze hebt (bij een eventuele aankoop).

elodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 16:35

littlesannie schreef:
Bedenk bij irma dat ze handelt in haar eigen merk zadels dus je ook maar uit 1 merk keuze hebt (bij een eventuele aankoop).

ik zag dat je bij haar ook 2e hands zadels kan krijgen, dan is het toch niet persee hetzelfde merk?

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 19:12

elodi schreef:
littlesannie schreef:

ik zag dat je bij haar ook 2e hands zadels kan krijgen, dan is het toch niet persee hetzelfde merk?

nee klopt, maar wel veel.

LoessM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 22:44

Sorry voor de late reactie! Ik PB je de info van Godfried even. Site werkt inderdaad niet.
En wat Anonimo_h al aangeeft, dat is inderdaad degene die ik bedoel. Zelf geen ervaring mee, maar wel veel goeds over gehoord.

elodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 13:44

Wiz schreef:
Sorry voor de late reactie! Ik PB je de info van Godfried even. Site werkt inderdaad niet.
En wat Anonimo_h al aangeeft, dat is inderdaad degene die ik bedoel. Zelf geen ervaring mee, maar wel veel goeds over gehoord.

waar woont Godfried eigenlijk?

Teskex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 11:11

Babbelaar20 schreef:
even offtopic: een zadelmaker maakt dus een zadel compleet op maat he? Voor je verzorgpaardje kan ik dat afraden omdat het zomaar van de 1 op de andere dag afgelopen kan zijn. je kan beter iemand laten komen die met een busje 2e hands/nieuwe zadels komt om te passen. Die komt dan gewoon naar je toe met een bus vol zadels, dit hebben wij ook gedaan en ben zeer tevreden! Wij hadden dan een man die echt pracht zadels verkoopt en de 2e hands zadels zijn nog in top staat bij hem. Ook verkoopt hij ze voor een super prijsje! hij zit in enschede misschien is dit een fijne middenweg aangezien aangepaste zadels erg duur zijn en die vaak niet zomaar passen op ieder ander paard. hij rekent geen voorrijkosten. http://www.walterruitersport.nl/

Hoeveel kost een tweedehands zadel bij hem als ik vragen mag?

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 11:19

Teskex schreef:
Babbelaar20 schreef:
even offtopic: een zadelmaker maakt dus een zadel compleet op maat he? Voor je verzorgpaardje kan ik dat afraden omdat het zomaar van de 1 op de andere dag afgelopen kan zijn. je kan beter iemand laten komen die met een busje 2e hands/nieuwe zadels komt om te passen. Die komt dan gewoon naar je toe met een bus vol zadels, dit hebben wij ook gedaan en ben zeer tevreden! Wij hadden dan een man die echt pracht zadels verkoopt en de 2e hands zadels zijn nog in top staat bij hem. Ook verkoopt hij ze voor een super prijsje! hij zit in enschede misschien is dit een fijne middenweg aangezien aangepaste zadels erg duur zijn en die vaak niet zomaar passen op ieder ander paard. hij rekent geen voorrijkosten. http://www.walterruitersport.nl/

Hoeveel kost een tweedehands zadel bij hem als ik vragen mag?

Ik denk dat dit niet meer relevant is en dat de prijs zeker niet meer hetzelfde is. Dit topic is van 2013 en niet meer recent dus.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 11:33

De prijs van een zadel ligt enorm aan het merk en hoe oud het zadel is. Dus ik denk dat die vraag niet te beantwoorden is ?!