Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yom schreef:Onze pony staat bij Meulendijks in Geldrop/Heeze en ik betaal 235 pm en 30 euro voor weidegang
we hebben ook ooit bij Davits in Mierlo gestaan, minder luxe maar dan ook duidelijk goedkoper
Evelienepien schreef:Griebels: Buiten bovengenoemde:
Van Dillen, Knegsel
Louwers / Van zon, Veldhoven
Couwenberg/ Waalre
In Valkenswaard zit een nieuw iets + stal Smets (oid)
Fancy Farm / Beijsens /Heibocht, Hoogeloon
Heideros, Wintelre
Baco, Bladel
Sommige misschien iets verder van bossen af maar ja, dat zal voor jou geen probleem zijn![]()
en verder gezien binnenbak + rest van je wensen weet ik er niet meer.
Misschien iemand anders?
listiglistje schreef:Ik sta in de buurt van Eindhoven en alle luxe stallen met alle voorzieningen zitten hier tussen de 225 en 325 (325 = heel erg luxe)
Ik zelf betaal 275 all in heb alle luxe die je je maar bedenken kan (alleen geen stapmolen)
Stallen zonder binnenbak zitten hier tussen de 150 en 200 euro
IKbenEllen schreef:Griebels, mag ik vragen waarom je niet op het Heideros zou willen staan (buiten dat er geen hengsten toegelaten worden)?
Ik sta er al 15 jaar naar volle tevredenheid.
griebels schreef:listiglistje schreef:Ik sta in de buurt van Eindhoven en alle luxe stallen met alle voorzieningen zitten hier tussen de 225 en 325 (325 = heel erg luxe)
Ik zelf betaal 275 all in heb alle luxe die je je maar bedenken kan (alleen geen stapmolen)
Stallen zonder binnenbak zitten hier tussen de 150 en 200 euro
Mag ik vragen waar jij staat of wat je nog weet?
Wil graag meerdere opties bekijken...
Amaranth7 schreef:Je kan informeren bij de schietberg in veldhoven, dit is 280,-. 2 binnenbakken, buitenbak, springbak, weidegang, stapmolen.
Stal smits in Eersel ligt daar ook heel dichtbij. Dit is allemaal top verzorgd, kost 305,- in de maand. Hebben ook solarium ed.
listiglistje schreef:Wat zoek je/ vindt je belangrijk en wat mag het kostendat is makkelijker zoeken!
Ik sta in Breugel bij van den Oever, tegen Lieshout/Mariahout aan. (Bossen: Vresselse bossen en Lieshoutse bossen, deze laatste kun je zelfs helemaal naar Helmond rijden volgens mij)