Gezocht betrouwbare Opfokplaatsen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hamont

Re: Gezocht betrouwbare Opfokplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:29

avalonnancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:43

nou dan zal ik even oprecht uit eigen ervaring een opfokadres aanbevelen.
En dat is inderdaad de doniahoeve die hier al vaker is genoemd.
Ik sta daar met mijn merrie die daar nu inmiddels ruim anderhalf jaar met pensioen staat.
dus ik kom er regelmatig en maak dus ook de enters, twenters en driejarige mee.
en ik durf oprecht te zeggen dat de paarden daar supergoed verzorgd worden!!!
Nee het is geen luxe pensionstal van 400 euro in de maand met gouden knoppen op de stallen,
Maar de paarden zowel veulens als pensionpaarden krijgen onbeperkt!! ruwvoer, brok naar behoefte en de stallen zijn schoon!! Deze worden elke dag uitgemest..hoe ik dat weet, mijn merrie is vorige maand bevallen en heeft dus 2 maanden onder de camera gestaan waardoor ik elke dag kon zien wanneer er uitgemest werd, wanneer er gevoerd werd en wanneer de paarden naar buiten en naar binnen kwamen!
Alles is bespreekbaar!!! deken op, deken af, ze staan overal voor open!
Ik durf met alle eerlijkheid te zeggen dat mijn paard het aan niks ontbreekt en dat deze mensen zeer begaan zijn met de paarden!! ook zijn ze bereid om je bij wijze van spreken dagelijks te woord staan als je gewoon ff wil weten hoe het met je paard is. je mag komen wanneer je maar wil, je hoeft van te voren niet te bellen of wat dan ook, dat zegt toch al genoeg!
Maar het is geen uberluxe stal maar voor de prijs die je daar betaald ontbreekt het de paarden aan niks!!! en daar gaat het toch om? moet je eens kijken op de site naar de foto's!! wat you see is wat you get!!
Dus ik raad ook de doniahoeve aan.

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:50

Precies avalonnancy, dat is mijn ervaring ook met de Doniahoeve. Ik zat het bericht van comikasa dan ook met verbazing te lezen zeg!

Ik zeg Doniahoeve!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 23:16

Moderatoropmerking:
Zojuist een aantal berichten verwijderd. In de Regels en Richtlijnen van Ervaringen en Diensten valt het volgende te lezen:

Omdat er op dit forum met enige regelmaat moeilijke onderwerpen besproken worden, gelden er strengere regels dan op andere delen van Bokt. Dit geldt vooral voor het delen van negatieve ervaringen met bedrijven en ondernemers. Dit is toegestaan, maar onder een drietal voorwaarden.
• Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
• Kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets niet goed is, maar uitleggen waarom.
• Je ervaring moet neutraal geschreven zijn.
Posts die niet aan deze voorwaarden voldoen, zullen worden verwijderd.
Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan.

Graag eerst even deze regels lezen voordat je een bericht plaatst, bedank alvast.

tweetyXD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 23:49

In welke buurt provincie woon je zelf?

BloodElf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:06

Ik sta al 2 jaar naar volle tevredenheid bij de Doniahoeve. Superfijne plek waar een paard, paard mag zijn. :)

wurmpie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 10:38

Gisteren na lange tijd onze merrie weer gezien welke bij De Doniahoeve al 2 jaar staat. Wat verzorgen ze de paarden daar toch goed zeg. Onze merrie kwam daar 2 jaar geleden en bleek bij ophalen bij de fokker dat ze al ziekjes was. Door de super goede zorgen afgelopen jaren door de Doniahoeve is het een mooie merrie geworden. In het najaar halen we haar op maar zodra ik weer een opfok nodig weet ik waar ze heen gaan..

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 12:37

Hier hele goede ervaringen met de blue stables bij Weert. Het heeft mijn paard echt goed gedaan. Goede zorg door ervaren betrokken mensen.