Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mayflower_ schreef:Ik had vorig jaar (mei 2011) een winterdeken besteld omdat deze toen in aanbieding waren. Heb 'm in februari 2012 binnen gekregen! (jaja!).
Deken had ik al geannuleerd, maar schijnbaar niet goed binnengekomen dat ik deze order geannuleerd had, dus kreeg 'm alsnog. (had ondertussen mijn geld al voordat ik de deken binnenkreeg teruggekregen).
Voor mij nooit geen Agradi meer!
irisdepony schreef:Agradi heeft geen (of heel weinig) spullen op voorraad. dus als je iets besteld, dan moeten zij het ook nog bestellen bij hun leverancier. En dat kan best een week of langer duren voordat de spullen dan binnen zijn. Veel spullen komen uit Duitsland of Engeland.
Dus een bestelling bij Agradi kan in principe nooit binnen 1-2 dagen worden geleverd !
ZusJacobs schreef:Mayflower_ schreef:Ik had vorig jaar (mei 2011) een winterdeken besteld omdat deze toen in aanbieding waren. Heb 'm in februari 2012 binnen gekregen! (jaja!).
Deken had ik al geannuleerd, maar schijnbaar niet goed binnengekomen dat ik deze order geannuleerd had, dus kreeg 'm alsnog. (had ondertussen mijn geld al voordat ik de deken binnenkreeg teruggekregen).
Voor mij nooit geen Agradi meer!
En daar heb je niet meer voor moeten betalen?