Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:22

Agradi heeft geen (of heel weinig) spullen op voorraad. dus als je iets besteld, dan moeten zij het ook nog bestellen bij hun leverancier. En dat kan best een week of langer duren voordat de spullen dan binnen zijn. Veel spullen komen uit Duitsland of Engeland.
Dus een bestelling bij Agradi kan in principe nooit binnen 1-2 dagen worden geleverd !

Wilawander

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:40

Ik bestel er niks meer. Heb soms maanden moeten wachten op bestellingen die meteen leverbaar waren. Echt een ramp. Meerdere keren gebeld en allerlei beloftes enz, maar niks. Mij hebben ze als klant verloren. Bestelde er veel want heb vele verschillende dieren en vaak veel nodig.

Heb het idee dat ze na een aantal bestellingen pas bij de leverancier gaan bestellen maar wel alvast het geld hebben.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:42

raar, Ik heb een keer een halster besteld en die was binnen 5 dagen in huis.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:50

Wilawander schreef:
Heb het idee dat ze na een aantal bestellingen pas bij de leverancier gaan bestellen maar wel alvast het geld hebben.

Ja precies, dat idee heb ik ook.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:52

Hier alleen maar goede ervaringen hoor. Pas nog een deken binnen twee dagen in huis. :j

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:53

Ik was altijd fan van agradi maar mede dankzij de lange wachttijden bestel ik er niets meer.
Ik bestelde iets wat gelijk leverbaar was als cadeautje voor iemand die een maand later jarig was en je raad het al.... ik had geen cadeautje.
Zo is het me nog een paar x voorgekomen.
Voortaan ga ik naar de winkel :')
Laatst schrok ik toen ik wel iets bestelde toevallig en het 3 dagen daarna binnen was:P
Dat was totaal nieuw voor me.

Edit; 1x had ik een grote bestelling met veel borstels etc, toen bleef het hangen op 1 manenkammetje en belde ze wel op.
Maar alsnog duurde het daarna een dikke week.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 18:55

Ik wordt dus nooit gebeld door agradi als het langer gaat duren, zelfs niet voor hele grote of hele dure bestellingen. Ik snap dat ze afhankelijk zijn van leveranciers, maar zeg dit dan eerlijk tegen je klanten en laat ze niet weken wachten en zelf contact op laten nemen. Dat is absoluut geen service, het is dat ik nu wat nodig heb wat ik nergens anders kan krijgen, maar als het even kan bestel ik toch echt ergens anders.

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:57

wij hebben laatst een aantal spullen besteld,
en hadden het de volgende dag al in huis..
maar soms moet ik ook erg lang wachten!

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:57

Ik had mijn pakketje 2 dagen later in huis. Dus ik vind dat behoorlijk snel. Had het in iedergeval nog niet verwacht omdat er 2 tot 10 dagen stond.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:13

Ik had vorig jaar (mei 2011) een winterdeken besteld omdat deze toen in aanbieding waren. Heb 'm in februari 2012 binnen gekregen! (jaja!).
Deken had ik al geannuleerd, maar schijnbaar niet goed binnengekomen dat ik deze order geannuleerd had, dus kreeg 'm alsnog. (had ondertussen mijn geld al voordat ik de deken binnenkreeg teruggekregen).
Voor mij nooit geen Agradi meer!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:17

ik had een keertje schoenen besteld en daarbij een paar sokken, schoenen waren direct leverbaar sokken niet.
na een paar dagen heb ik gebeld en toen hebben ze mij de order in twee delen opgestuurd omdat ik de schoenen nodig had, dus ik ben er hardstikke tevreden mee hoor.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:17

Mayflower_ schreef:
Ik had vorig jaar (mei 2011) een winterdeken besteld omdat deze toen in aanbieding waren. Heb 'm in februari 2012 binnen gekregen! (jaja!).
Deken had ik al geannuleerd, maar schijnbaar niet goed binnengekomen dat ik deze order geannuleerd had, dus kreeg 'm alsnog. (had ondertussen mijn geld al voordat ik de deken binnenkreeg teruggekregen).

En daar heb je niet meer voor moeten betalen?

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:37

irisdepony schreef:
Agradi heeft geen (of heel weinig) spullen op voorraad. dus als je iets besteld, dan moeten zij het ook nog bestellen bij hun leverancier. En dat kan best een week of langer duren voordat de spullen dan binnen zijn. Veel spullen komen uit Duitsland of Engeland.
Dus een bestelling bij Agradi kan in principe nooit binnen 1-2 dagen worden geleverd !

Ja hoor. Had mijn bestelling binnen 2 dagen in huis. Zal niet voor alle artikkelen gelden meschien....

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:39

ZusJacobs schreef:
Mayflower_ schreef:

En daar heb je niet meer voor moeten betalen?

:n Heb 'm zo gekregen. Maar eerlijke ik heb contact opgenomen met Agradi en gezegd dat ik de deken ondanks annulering nog heb binnengekregen. Heb 'm teruggestuurd.
Ik heb er gewoon geen recht meer op. :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:40

Ja, hier ook zelfde, duurt heel lang hoor.

Als het nou vermeld wordt op de site en of je op de hoogte gehouden wordt per mail, dan weet je dat tenminste, maar niks van dit alles.

Voor mij ook geen Agradi meer, want alles wat ze bieden is elders ook prima te koop.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:43

hier alleen maar goed ervaringen ook
alles netjes op tijd binnen
en als het niet mee leverbaar is word ik gemaild of gebeld en krijg ik of iets vergelijkbaars of geld terug
ook een keer met dubbele lijnen,
had lijnen besteld van 25 euro , die waren later niet meer leverbaar
en ik kreeg zonder bij te hoeven betalen lijnen van 40 euro toegestuurd helemaal top
ook met sokken kreeg gewoon duurdere opgestuurd omdat de andere er niet meer waren :)

olanis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:43

Voor mij precies hetzelfde als TS en vele anderen als ik zo lees.
Bestel er ook niet meer. Heb al zo vaak minimaal een maand op spullen moeten wachten, terwijl het op voorraad was. En dan mailen of bellen, en het enige wat ze zeggen is, Sorry mevrouw, we doen ons best.
Maar daar heb ik weinig aan. Wil gewoon mijn spullen optijd!!
Denk dat zepas bestellen bij hun leveranciers, als ze van ons het geld binnen hebben.
Dan duurt het wat langer.

Voor mij geen Agradi meer!! Bestel wel ergens anders.

Debbie_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 22:57

Ik heb helaas ook vrij slechte ervaringen met Agradi. De levertijden duren inderdaad veel langer als vermeld.
Het wedstrijdjasje wat ik had besteld was de hele voering van kapot, de witte rijbroek kon je ECHT niet wit noemen. Overal gele vlekken en bruine vegen erop en de plastron was de klitteband van kapot. Al met al, alles teruggestuurd, netjes een melding gemaakt en maar gewoon naar een winkel gegaan....

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 23:09

Hier ook alleen maar slechte ervaringen met Agradi. Ik bestel er nooit meer wat. Steeds toezeggingen, die nooit worden nagekomen, en de mogelijkheid tot annuleren is mij nooit geboden. Wat helpt is het volgende:
Nette mail sturen waarin je ze maant om binnen redelijke termijn tot levering van het bestelde product over te gaan ( redelijke termijn is 2 tot 3 weken) ( het woordt "manen" (= juridische term), gebruiken), en stellen dat als ze niet binnen deze termijn leveren, er wat jou betreft sprake is van wanprestatie, en jij ze aansprakelijk zult stellen voor alle schade die hieruit voortvloeit, waaronder ook de kosten die jij maakt om Agradi tot levering te bewegen.

Mijn ervaring is dat er dan ineens wél binnen een week geleverd kan worden... :+

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 00:44

Officieel hoort een webwinkel binnen 4 weken na betaling te leveren.
Helaas lukt het ons ook niet altijd om binnen de aangegeven termijn te leveren, maar wij stellen onze klanten dan wel op de hoogte, en bieden dan direct de kans om te annuleren.
Als ik het zo lees is het wel hele slechte service.
Zelf bestelde wij ook wel eens voor de schapen wat dingen, maar gelukkig geen ervaringen met levertijden van maanden.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 01:32

Ik heb nog nooit problemen gehad met Agradi, ben juist heel tevreden over ze.

HTM; waar staat dat, dat een webwinkel binnen vier dagen zou moeten leveren? Is geen wet die dat zegt hoor. :P

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 07:58

Ik ben helemaal klaar met Agradi en bestel er nooit meer wat.
Al meerdere keren gehad dat ik iets bestelde dat volgende de site meteen leverbaar was. Nou je raad het al, niet dus. Uiteindelijk krijg je dan een mailtje dat het pas over een maand leverbaar is. Daarna weer een mailtje dat het uiteindelijk nog een maand of 2 zal gaan duren. Uiteindelijk laten anuleren en dan duurt het weer weken voor je het geld erop hebt staan.
Slechte service, slechte informatie. Voor mij gewoon echt nooit meer.

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:06

Ik heb goede ervaringen met Agradi. Bestel er geregeld en alles werd binnen de aangegeven tijd geleverd. Mocht het iets langer duren ontving ik daar netjes een mail over met de nieuwe levertijd en werd het vervolgens binnen die tijd geleverd. Hier geen vervelende ervaringen dus. :)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:15

Ik heb recentelijk 2x iets besteld bij Agradi en beide keren was het binnen een week in huis.

De status van je order wordt online bij gehouden,wat ik ook wel handig vind.

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:30

vuurneon schreef:
Als je iets snel moet hebben, moet je niet bij agradi bestellen is mijn ervaring := ik neem de levertijden ook altijd erg ruim...

Idem...