Zadelmaker/zadelpas service zuid holland..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 13:38

Ik laat ( liet ) ook altijd van Rijs komen, maar na de laatste keer ben ik er niet meer zo over te spreken..
Moest 6 weken wachten voor mijn zadel eens opgevuld kon worden, toen moest ik helaas de afspraak afzeggen en kon ik weer 6 weken wachten.. Uiteindelijk 105 (!!!!) euro moeten betalen om 1 zadel aan huis op te vullen en na 2 weken lag het zadel al weer niet goed. Toen zijn ze het gelukkig wel aan komen passen maar na een paar weken drukte het al weer..
Voor nu ben ik ook nog op zoek naar een zadelmaker.

Dahlia

Re: Zadelmaker/zadelpas service zuid holland..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 14:15

Het blijft lastig lees ik.. Nog meer ervaringen met Karin Boer?
Die klinkt me ook wel goed in de oren :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 14:17

Ik heb alleen maar goede ervaring met Karin Boer :j
Overigens ook met Peter Poot van Mr. Ed.

Van Rijs een stuk minder goede ervaring.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 14:20

Een paar maanden geleden heb ik een Euroriding Diamant tweedehands gekocht bij John Kool. Prima zadel, goede service. Ik ben nog niet zover dat het zadel gevuld moet worden, maar dat doet hij ook en ook aan huis. Even googelen en dan komt hij wel boven drijven. Mijn paard staat in Oud Ade, hij komt gerust naar je toe want hij heeft best wat klanten in Zuid-Holland.

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 14:58

Ik laat altijd Karin Boer komen. Zij neemt altijd ruim de tijd ook al moet ze 6x aanpassen enzo. ze gaat pas weg als het goed is.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 04:49

Ook ik ben dik tevreden over Karin Boer!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 08:35

Ik ben blij goede berichten te horen over Karin Boer.
Ik heb bij haar ook een afspraak gemaakt.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 08:39

Ik zit bij van Rijs heb een aparte ervaring mee, maar rug van mijn paard is niet standaard mijn zadels passen niet en op kosten van Rijs gaan we drukmeting doen in de kliniek
Als je van Rijs wil moet je wel vragen naar Kees, met Allart heb ik mindere ervaring

A3 zadelservice komt ook bij je thuis goede zadels en ook regelmatig goedkopen zadels.
toen de lieve man mij niet meer kon helpen heeft ie mijn zadel wat ik bij hem heb gekocht weer netjes verkocht.
Service is top en goede inruil

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 13:01

HAR-->ED

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 16:29

Moderatoropmerking:
Zojuist enkele berichten verwijderd. Op Bokt mogen alleen ervaringen uit de eerste hand worden gedeeld.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:45

Amanda schreef:
Ik heb alleen maar goede ervaring met Karin Boer :j
Overigens ook met Peter Poot van Mr. Ed.

Van Rijs een stuk minder goede ervaring.

+:)+
Hier precies hetzelfde!
Ik heb altijd Peter gehad voor mijn zadels en altijd goede ervaringen mee gehad. Toen ik hem opbelde om een nieuw zadel op te komen meten zat die in de ziektewet en gaf me het nummer van Karin de Boer omdat hij zo tevreden met haar manier van werken was. Vond ik wat spannend omdat ik haar niet kende maar ben echt ontzettend kundig geholpen en ik heb nu een fantastisch passend zadel en een paard wat beter loopt dan ooit :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:58

Ben altijd vaste klant bij van Rijs geweest maar afgehaakt vanwege ellenlange wachttijden, ook al wil je er zelf met je paard naartoe.....dat werkt gewoon niet als je paard blokkeert vanwege het zadel. Via via ben ik toen bij Willem van Wijk (www.vanwijkzadels.nl) terechtgekomen. Hij neemt de tijd , doet alles ter plekke en legt ook uit waarom hij het doet. Hij levert geen euroriding maar werkt voornamelijk met Kentaur en Zadelatelier zadels. Hij is eerlijk en zal je nooit iets aansmeren wat niet goed is. Hij kan ontzettend snel bij je zijn, zeker als je aangeeft dat je een probleem hebt.

Meerdere mensen in mijn omgeving hebben inmiddels hem laten komen en zijn laaiend enthousiast. Hij komt overigens door heel NL.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 10:54

Ik heb A3's zadelservice laten komen. (http://www.a3szadelservice.com/)
Heel fijne en kundige man. Kijkt eerst goed naar je paard, vervolgens gaat hij kijken wat de mogelijkheden zijn en als laatste is het dan proefrijden en hij kijkt ook heel goed naar hoe het zadel blijft liggen en of het bij de ruiter past.

Hij is 3 weken geleden geweest voor mijn dressuurzadel. Hij heeft hem kunnen aanpassen zodat hij weer helemaal goed ligt op mijn paard. Hij heeft ook naar mijn veelzijdigheidszadel gekeken en die paste helaas ook niet. Helaas had hij geen passende vervanger bij zich. Dus een nieuwe afspraak gemaakt.
Gisteren is hij teruggeweest voor een veelzijdigheidszadel en opnieuw is het hem gelukt een mooi passend zadel te vinden.
Mijn paard loopt nu echt vele malen beter onder het zadel.

Een stalgenoot heeft ook meteen haar zadel laten nakijken en ook zij voelde echt een berg van verschil.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 14:57

A3 service vond ik zelf juist weer helemaal niets. Van rijs vond ik ook niet fijn en kregen mijn zadel ook niet passend.

Karin ook redelijke ervaring mee maar had uiteindelijk toch een te lang zadel.

ben nu erg tevreden over Mac rider.

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:32

ik ben ook op zoek naar een zadelmaker die aan huis komt meten en zo nodig opvullen. Ik heb een fryso zadel, maar om nou iemand van Tweespan helemaal uit Friesland te laten komen...
Zijn de zadelmakers merkgebonden of maakt dat niet uit?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:47

Gisteren is karin Boer voor het eerst bij mij geweest en heeft mijn probleem naar tevredenheid opgelost. ;)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:58

Hier ook erg goede ervaringen met Karin, komt aan huis opvullen en wil je ook zien rijden na het opvullen. Bij mij bleek het na twee weken toch een keer niet helemaal geweldig te liggen en is ze de avond erna gelijk gekomen om het in orde te maken...

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:05

sillysoul schreef:
ik ben ook op zoek naar een zadelmaker die aan huis komt meten en zo nodig opvullen. Ik heb een fryso zadel, maar om nou iemand van Tweespan helemaal uit Friesland te laten komen...
Zijn de zadelmakers merkgebonden of maakt dat niet uit?

De meeste doen gewoon alle merken opvullen.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 13:18

Hier goede ervaringen met Mr. Ed
Hij is bij mijn verzorgpaardje geweest en vond hem heel fijn over het passen en goed opvullen van het zadel. Kwam met goede argumenten voor een zadel en hebben ook bij hem een zadel gekocht.
Ook is hij geweest bij een ander paardje van stal (daardoor hebben wij hem gevraagt).
Hij had ze zo opgevuld dat na een controle 3 jaar later niks bijgevuld hoefde te worden.

voor meer informatie over zijn zadel service kan je het beste even langs gaan in de winkel is in Maasland (?) en volgens mij niet heel ver van rotterdam toch? (wij zijn vanuit Sliedrecht ook even langs gegaan om te vragen/te kijken enzo).

meredith

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 13:31

wat kost het eigenlijk om een zadel op te laten vullen, mijn man doet dit altijd zelf,heeft zelf een tuigmakerij maar als ik zie hoeveel er vraag naar is zou het misschien wel interessant zijn om het ook voor andere te gaan doen.

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-12 15:09

Volgens mij wat ik vaak zie, is opvullen rond de 50 a 60 euro?

Mr ed is inderdaad niet zo ver!

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 15:12

Mr ed viel ons toen volgens mij heel erg mee in de prijzen. En had dacht ik alleen de koop van het zadel gerekent + de voorrijkosten (hoeveel weet ik niet meer, hoefde het zelf ook niet te betalen haha!)

Ben pas geleden trouwens nog in de winkel van Mr Ed geweest (Weekje of 3-4 geleden?) toen lagen er denk ik in de showroom al zo'n 30 zadels die je zo kon testen hoe je ze vond zitten. Verder zijn wij toen goed geslaagd voor wat we allemaal nodig hadden :)
Al heb je nog een paar dingetjes voor je paard nodig is het misschien ook leuk om te combineren om daar eens langs te gaan :)