Zadelmakerij Noord Holland Noord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:43

adelabel schreef:
Misschien handig voor anderen. Claudia van ZSN aan de telefoon gehad. Zij bemiddelen wel in de verkoop van je eigen zadel, maar ruilen niet direct in. Erg vriendelijk geholpen. Moet er zelf nog even over nadenken, omdat ik z.s.m. een nieuw zadel nodig heb.

Claudia is net bij mij op bezoek geweest. Ben erg fijn geholpen! Ze doen echt een uitgebreid onderzoek naar je paard. Niet alleen zadel erop kwakken. Echt heel erg tevreden. Ook stiekem wel trots want ze gaf allemaal complimenten omdat mijn paard in zo'n goede conditie is en geen problemen op de rug heeft

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 15:11

En zijn er inmiddels al verdere ervaringen met Zadel Service Nederland?
Ik ben momenteel ook met ze aan het mailen ivm een nieuw zadel wat ik aan wil schaffen en dan is ervaringen lezen wel erg fijn.

FCSA

Re: Zadelmakerij Noord Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:19

kim_bandiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:45

ik heb een zeer goede ervaring met zsn. Claudia heeft mijn super geholpen en ze zijn ook heel eerlijk.
ooteman zeker NIET doen. super super super slechte ervaring mee.
gouden naald persoonlijk geen ervaring mee maar van horen zeggen: vaak afspraken afzeggen, ziek zijn enz enz.

ik zou zeker voor claudia en marjolein gaan :D

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:48

Rianne11_42 schreef:
Stubenitsky staat héél goed aangeschreven :j Zeer goede verhalen over gehoord: http://cj-stubenitsky.nl/

Zeker een aanrader! Heeft bij mij op stal al div. mensen super goed geholpen!