Weet je nog Miss_petit dat hij met Leys ging springen.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zsa schreef:Ook als hij het niet kan oplossen staat hij open voor andere mogelijkheden in combinatie met andere DA.
janne schreef:ik heb een ervaring met hem en die was ronuit slecht
gelukkig wasdat niet met mijn eigen paard maar een paardvan iemand andersdie zich zelf bijnaaan het ophangen was aan een touw ipv dat paard eerst lost te snijden en een verdoving tegeven ging hij eerst te keertegen de eiegnaresse en op de manier waarop![]()
zo uitde hoogte en zo arrogant jaks
wat een rara man al was het de laatste arts op aarde vooer mij echt geen jos hofma
Prisca schreef:janne schreef:ik heb een ervaring met hem en die was ronuit slecht
gelukkig wasdat niet met mijn eigen paard maar een paardvan iemand andersdie zich zelf bijnaaan het ophangen was aan een touw ipv dat paard eerst lost te snijden en een verdoving tegeven ging hij eerst te keertegen de eiegnaresse en op de manier waarop![]()
zo uitde hoogte en zo arrogant jaks
wat een rara man al was het de laatste arts op aarde vooer mij echt geen jos hofma
Was je erbij?. Ene is bijna niet leesbaar dit verhaal.
Ben pasgeleden met iemand mee geweest naar een kliniek die eigenaar kon het paard gewoon niet aan. De DA had daar last van en werd idd ook boos op de eigenaar. Gevolg was dat IK werd gevraagt te helpen ipv eigenaar paard liep 30x door haar heen gevolg is dat de DA niet verder kon. Zwaar irritant.
Let op meeste mensen zijn ook niet makkelijk en vele hebben hun paard niet onder controle.