Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nakai001 schreef:Meerdere keren bij Faculteit in Utrecht geweest en zij garanderen mij dat ze geen pijn heeft. Kan ik ook zien aan het gedrag van mijn paard.
OsMo schreef:Je hebt het over kwpn merrie.
Wat is haar afstamming?
Hoe erg is haar achterbeen? kan er eventueel nog wel met hara gefokt worden (is alleen van belang als de merrie een goede afstamming heeft).
Kijk als jij een plek voor je merrie zoekt en bent bereid om de kosten voor onderhoud te betalen, dan zal het niet zo moeilijk zijn een plek te vinden.
Maar jij hebt het over een kleine vergoeding? waar moeten mensen dan aan denken.
Persoonlijk vind ik dat dit paard jou verantwoordelijkheid is en dat de kosten voor onderhoud voor jou rekening zijn en dat is wel wat meer dan een kleine vergoeding.
Als je dat financiëel niet kunt opbrengen dan moet je in het belang van het paard kiezen en haar naar de eeuwige groene velden laten gaan. (inslapen).
Dat klinkt heel drastisch maar je bespaard je paard wel een hoop ellende.
Je paard wegdoen als grasmaaier is gewoon een risico aangezien het paard dan niet meer van jou is en je geen zeggenschap meer hebt over haar.