Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

melissa_lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:13

Hoi dat gaan we doen

Bedankt voor de tip

ingvdh schreef:
ik denk dat dit het probleem niet is, maar de slechte (oftewel geen) communicatie vanuit de webshop

Dat is iets waar ze wel wat aan kan doen, simpel een mail naar de klant met uitleg, 9 van de 10x is dat geen probleem, maar zorg dat je in contact blijft met de klant, verschuil je niet achter de andere baan, daar heeft de klant niets mee te maken en is ook zijn/haar probleem niet.

Als je slim bent maak je een standaard mail met uitleg dat je naar alle klanten stuurt zodra ze een bestelling plaatsen, kost weinig tijd en de klant weet waar ze aan toe zijn.

Angelique81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:37

Ik had mokzalf besteld, die nooit geleverd is (zie mijn vorige post).

Dat heeft niets met Imperial Riding te maken!

melissa_lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:40

Hoi

de mokzalf hebben we 2x verzonden kregen we terug omdat het adres niet klopte.
Dit is 1x verzonden met dhl en 1x met tnt.

Groeten Melissa

Angelique81 schreef:
Ik had mokzalf besteld, die nooit geleverd is (zie mijn vorige post).

Dat heeft niets met Imperial Riding te maken!

Angelique81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:48

melissa_lis schreef:
[/quote]

Het adres klopte wel, dat heb je me toen gevraagd te controleren en het klopte gewoon.
Bovendien kreeg ik pas te horen dat het teruggekomen was nadat ik er zelf achteraan gemaild had. Je had ook uit jezelf contact met mij op kunnen nemen.

Maar je hebt het geld uiteindelijk teruggestort en dat vind ik wel netjes.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:55

Angelique81 schreef:
melissa_lis schreef:

Het adres klopte wel, dat heb je me toen gevraagd te controleren en het klopte gewoon.
Bovendien kreeg ik pas te horen dat het teruggekomen was nadat ik er zelf achteraan gemaild had. Je had ook uit jezelf contact met mij op kunnen nemen.

Maar je hebt het geld uiteindelijk teruggestort en dat vind ik wel netjes.[/quote]

als je dat wel netjes vind, snap ik je vorige post niet, dan had je beter neer kunnen zeggen de zalf kwam niet aan maar daarna wel geld terug, dat komt al anders over maarja dat is mijn mening
ik weet dat de paerdeshop altijd hun best doet voor iedereen, dus vind het een beetje onzin en onnodig, dat het zo moet iemand een "slechte" naam geven terwijl ze heus wel voor een oplossing te porren is
en dat met IR dat probleem hebben we zelf ook dus weten maar al te goed hoe rot dat voor haar moet zijn!

Angelique81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:05

Het geld terugstorten was ook het enige wat netjes was, hoewel het eigenlijk ook vanzelfsprekend hoort te zijn.

De rest in het hele gebeuren was niet netjes. Ik noem op:
Iemand weken op het product laten wachten, pas reageren als ik haar mail, onprofessionele e-mails, geen telefoon opnemen, zeggen geld terug te storten en pas na veel aandringen overmaken...

Bovendien toen ik na de 2e keer opsturen vroeg waar de zalf bleef, dat was ong 3 weken na ons laatste mailcontact, zei ze dat ie net die dag teruggekomen was met de post. Nou, dat is mij toch iets te toevallig!

melissa_lis

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:13

Hoi

Nogmaals mijn excusus Angelique81.
Ik zal er beter op gaan letten.
Sorry

Angelique81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:18

melissa_lis schreef:
Hoi

Nogmaals mijn excusus Angelique81.
Ik zal er beter op gaan letten.
Sorry

Das goed hoor. +:)+
Als wat doet aan klantencontact, komt het vast goed
Veel succes nog met je webshop! :)

Nele1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:13

ik heb ook al grote bestellingen geplaatst bij de paerdeshop, over de 300euro telkens, en ik krijg wel telkens antwoord op telefoon, sms, mail... ik krijg telkens info over het hoe en wat van men bestelling, en alles word geleverd, ik werd zelfs geïnformeerd dat ze op vakantie ging en ik dus een weekje langer zou moeten wachten... dus sorry, maar ik ben het absoluut niet eens met wat jullie over de Paerdeshop beweren. Ieder heeft het recht op een eigen mening, maar ik woon in Belgie, en ik krijg telkens antwoord van hen, dusss... ik woon heel wat verder, en bij mij gaat alles wel perfect...
grtz xXx

Angelique81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 22:49

Nele1986 schreef:
ik heb ook al grote bestellingen geplaatst bij de paerdeshop, over de 300euro telkens, en ik krijg wel telkens antwoord op telefoon, sms, mail... ik krijg telkens info over het hoe en wat van men bestelling, en alles word geleverd, ik werd zelfs geïnformeerd dat ze op vakantie ging en ik dus een weekje langer zou moeten wachten... dus sorry, maar ik ben het absoluut niet eens met wat jullie over de Paerdeshop beweren. Ieder heeft het recht op een eigen mening, maar ik woon in Belgie, en ik krijg telkens antwoord van hen, dusss... ik woon heel wat verder, en bij mij gaat alles wel perfect...
grtz xXx

Gelukkig dat het bij jou wel goed gaat. Ik hoop ook dat het bij de meeste mensen goed gaat en dat die slechte ervaringen puur incidenten waren.

Nele1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 23:27

ik denk het ook, iedereen maakt al is fouten ook, vind het beetje erg dat sommigen er direct oplichting en politie-toestanden van maken, ik denk dat de vrouw die de paerdeshop runt dat absoluut niet verdiend.
ik ga er ook van uit dat het gewoon incidenten waren die zwaar opgeblazen zijn.
grtz xXx

Angelique81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 12:59

@nele1986
Ik heb in dit topic ook mijn "incident" verteld, hier is niets van overdreven of opgeblazen. Maar ze heeft haar excuses aangeboden en daarmee is het wat mij betreft vergeven. Iedereen verdiend een nieuwe kans, dus ik hoop dat ze wat doet met de tips in dit topic en dat alles in de toekomst goed gaat als je bij de paerdeshop besteld!

Vind het ook echt goed hoor dat jij hier een positieve reactie neerzet.

Nele1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 00:15

:-) vind het wel super dat je van het principe vergeven bent als er een excuse komt, er zouden er meer zoals jij moeten zijn ;-) want om een huizenhoog cliché aan te halen: er is al genoeg haat in de wereld, let's all make love,peace and harmony *and ride+love horses off course* ;-P

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:59

waar nele sluit ik me bij aan,..

Nele1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 23:54

+:)+ en tot zover deze topic *Peace out, Nele away, doei doei! :)* :evaw: :wave: :* xXx

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:31

Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad als bij De Paerdeshop, terwijl ik voor de rest alleen maar goede ervaringen heb met paardenwebshops. Mensen, denk na voordat je koopt bij de De Paerdeshop, ik raad het je iig af. :) Vooral hoe ze je te woord staat is ongelooflijk.

In mei dit jaar bestelde ik een bodywarmer. Ze had 'm niet op voorraad. Ging ze eerst op vakantie, twee weken, daarna pas bestellen bij de leverancier. En dan zou die er daarbovenop nog over twee weken zijn, en dan opgestuurd. Zou meer dan een maand (!) wachten worden.

Nou, oké dan maar, ik stuurde een mail met de vraag of ze het nu niet vast kon bestellen. Hier kreeg ik geen antwoord op terug, dus vier dagen later stuurde ik nog een uitgebreide mail en herhaalde mijn vraag, en erbij gezet dat ik zo snel mogelijk bericht terug verwachtte. Kreeg ik bericht terug bestaande uit een paar woorden, vol met spelfouten en alle hoofdletters, punten, komma's, etc ontbraken. :') Afsluiting ontbrak ook.

Ik geduldig wachten, stuurt ze me na drie weken weer een mail (geen hoofdletters, leestekens, komma's/punten) met een link van Divoza. Of ik de kleur wou uitkiezen (dit heb ik gewoon vermeld bij de bestelling). WTF! Er stond bij dat de bodywarmer pas in het najaar weer op voorraad zou zijn. Ik was dus echt niet van plan om een week later een mailtje te krijgen dat ik toch tot het najaar moest wachten. Bestelling geannuleerd en geld terug gevraagd.

Uiteindelijk heeft het meer dan een week geduurd tot ik mijn geld terug kreeg.

Ja, ik kraak de webshop af, maar dat is om anderen ervoor te behoeden. :)

Angelique81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:35

Dan heeft ze blijkbaar niets gedaan met alle adviezen die haar in dit topic gegeven zijn. Erg jammer.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:10

Hier nog iemand die bijna aangifte heeft gedaan van oplichting.

Bestelling van 100 euro geplaatst. Na zes weken (ja echt) een mail gekregen dat ze nog niet alles op voorraad had. Ik heb toen mijn bestelling geannuleerd en heb 7 keer een mail moeten sturen of ik mijn geld terug kon krijgen. Uiteindelijk heb ik 13 weken na de betaling mijn geld terug gestort gekregen! Hier bestel ik nooit meer iets.

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:30

Hier weer een geval heb voor 103 euro een bestelling geplaatst.
In augustus!!!!!
Na 4 weken wachten op mijn bestelling nog steeds niks ontvangen ondanks ze zei dat ze het diezelfde maandag nog op de bus zou doen.
5 dagen later nog steeds niks ontvangen dus uiteindelijk de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd.
Geen probleem moest mijn rekening nummer maar even mailen.
Nou gedaan nu inmiddels 9 oktober en nog steeds mijn geld niet terug!!!!!!!

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 07:02

Oei, dat klinkt niet goed. Doe anders aangifte van oplichting? Kan ook online volgens mij.