Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JorisDy schreef:_Sim_ schreef:M&M is een mooie accommodatie maar heeft geen bos in de buurt. Ze zitten wel in het recreatiegebied van Zeumeren. Druk in de zomermaanden....
Valt wel mee. Doordat er een nieuwe weg na Zeumeren is gekomen. Vanaf de harselaar kan je nu zo rechtdoor. Bos is een halfuurtje stappen, redelijk rustige wegen.
Angeline1990 schreef:Een oud stalgenoot van mij staat daar kan bij haar wel even informatie opvragen.
gohya schreef:Ik weet wel een groot weiland te huur,is ongeveer 8000m² maar is geen stal bij en niet vlakbij het bos.
Het is wel vlakbij manege Moniek,die zit aan de overkant.
Je beheert dan alles zelf op het weiland.Helaas mag er helemaal niets gebouwd of neer gezet worden,dus hier heb je dan ook niets aan.
pleiada schreef:Ben je al in Speuld geweest om te kijken?Daar worden ook stalling verhuurd en direkt aan het bos?Als je interesse hebt kan ik de adressen even opzoeken.
Vala schreef:[EA-CO] Leuke en gezellige pensionstal in Elspeet heeft enkele boxen
Geweldige plek, vriendin van mij staat daar, het is dat ik 100 km verderop woon anders bracht ik mijn paard daar per direct! De advertentie is al oud maar ik weet dat ze nu 1 box vrij hebben.
Mioux schreef:ik woon om de hoek bij stal jacobs, en zie paarden wel vaak ervandaan naar het bos rijden en zien er top uit ! ja kan ze toch altijd even bellen ?