goedkope paardenstalling almere

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

malih

Re: goedkope paardenstalling almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:24

Onder verhuren mag niet. Maar word wel vaak gedaan. Ik heb met mijn eerste paardje ook gestaan bij iemand met een stadweide. En idd als je paard op naam van de stal eigenaar staat kan er niemand ' gepakt ' worden. Want zwart op wit klopt het

2Maxime2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-12 08:45

maar wanneer 'mijn paard' dan eigenlijk ook het bezit is van de stal houder. moet ik voor 'mijn paard' betalen, zoals stalling zadel, hoofdstel, inentingen etc.maar de stal houder is dan ook een deel eigenaar van 'mijn paard' zonder er voor hoeven te betalen! of hoe zit dat?

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 15:29

Van bavel zit aan de goudplevier weg. Ze hebben in totaal 20 stallen waarvan er 4 door de eigenaren zelf in gebruik zijn. De rest wordt verhuurt. Ze beschikken over een paddock, spuitplaats, 3 grote weilanden en een gedraineerde buitenbak. De prijs is rond de 235 en je moet zelf uitmesten.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:35

2Maxime2 schreef:
maar wanneer 'mijn paard' dan eigenlijk ook het bezit is van de stal houder. moet ik voor 'mijn paard' betalen, zoals stalling zadel, hoofdstel, inentingen etc.maar de stal houder is dan ook een deel eigenaar van 'mijn paard' zonder er voor hoeven te betalen! of hoe zit dat?

Op papier is de stal houder dan eigenaar van je paard en jij niet. Jij betaald dan wel alles. Het kan, het is legaal... of het verstandig is is het 2e .