Nieuwe buitenstallen laten bouwen. Maar door wie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 13:57

Bar schreef:
Wij hadden 3 jaar geleden heel snel een betaalbare buitenstal (3x3) nodig. Via Select Stallenbouw uit Wijchen konden wij binnen een dag een stal laten neerzetten. Stal staat er nu 3 jaar en we hebben er nooit wat aan gedaan. Hij kan wel wat verf gebruiken maar verder ziet het er prima uit. Prijskaartje was rond de E2200 voor 1 stal toen.

Ik zou alleen voor een paard nooit meer een stal van 3x3 willen hebben. Ben erg verwend met stallen van 4.40 x 3.30 :o

Zie mijn bericht hierboven. Wij zijn dus heel tevreden over Select Stallenbouw. Ik geloof direct dat de kwaliteit misschien minder is dan bij veel duurdere stallenbouwers maar dan is het dus de vraag of je het prijsverschil kunt en wilt betalen.

AniaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 15:37

melaniehut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 17:16

Bar schreef:
Bar schreef:
Wij hadden 3 jaar geleden heel snel een betaalbare buitenstal (3x3) nodig. Via Select Stallenbouw uit Wijchen konden wij binnen een dag een stal laten neerzetten. Stal staat er nu 3 jaar en we hebben er nooit wat aan gedaan. Hij kan wel wat verf gebruiken maar verder ziet het er prima uit. Prijskaartje was rond de E2200 voor 1 stal toen.

Ik zou alleen voor een paard nooit meer een stal van 3x3 willen hebben. Ben erg verwend met stallen van 4.40 x 3.30 :o

Zie mijn bericht hierboven. Wij zijn dus heel tevreden over Select Stallenbouw. Ik geloof direct dat de kwaliteit misschien minder is dan bij veel duurdere stallenbouwers maar dan is het dus de vraag of je het prijsverschil kunt en wilt betalen.

oke! , ik wil zelf het liefst ook dat mijn paard in een stal van 3 x 4 of 3,5 x 3,5 staat want hij ligt heel veel, en ander vind ik het zo klein voor hem... mjah ik heb ook een beetje een verwent paard...

Bar

Re: Nieuwe buitenstallen laten bouwen. Maar door wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:18

Denk dat je ze bij select ook wel groter hebt dan 3x3 alleen hadden wij met spoed 1 nodig en deze was op voorraad en ze konden de volgende dag al bezorgen.

melaniehut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 17:22

Bar schreef:
Denk dat je ze bij select ook wel groter hebt dan 3x3 alleen hadden wij met spoed 1 nodig en deze was op voorraad en ze konden de volgende dag al bezorgen.

Oke, ik heb ook al een offerte van select stallen bouw. met 4 stallen die zijn dan wel 3x3 1 opslagruimte ter groote van een stal. een loopgang van 2,5 meter breed en een luifel van 1,5 meter voor 16.000,- incl. montage en transport, dakbedekking met 1 lichtplaat per stal. Dit lijkt mij wel een hele goede prijs!

melaniehut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 21:32

Afbeelding

Dit zij ze dan geworden, zwart kunststoffen stallen van 3 bij 3,5, voor een zeer goede prijs-kwaliteits verhouding!

er staan er nu eerst 2 stallen de andere 2 stallen komen over ong. twee maand.

Ze zijn van buitenhuis BV, kunststofplanken,geisoleerddak.

Super blij mee!!