Een ziek paard is geen reden om je buisiness zomaar ff links te laten liggen. Kan iemand anders met een bedrijf ook niet. Zal vast ernstig zijn maar nog is het absoluut niet netjes.
Hoop dat jullie alsnog je spullen krijgen. Blijf het vreemd vinden dat je verzendkosten moet betalen over een gewonnen iets
NathalietjeB
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-12 14:01
cp112 mjah ergens wel idd maja wacht nog steeds op mail...en ik ook vind een kreupel paard geen excuus om geen mails te beandwoorden.. mijn oude lease pony stond ook kreupel op 3 benen daar kan je echt niks mee hoor dan enkel toekijken en afwachten en wat afkoelen verder kan je er niks mee...en ze kan desnoods savonds toch op ze minst mails beandwoorden als ze thuis is na dr paard en dr werk..
maja blijf zeggen als ik voor vrijdag a.s me deken niet heb ga ik die gewoon ophalen inclusief mijn 5 euro..want ik heb adres gegevens...
Ik vind het een beetje jammer dat er zo gereageerd wordt, er zijn in totaal 20 prijzen verloot voor een prijsvraag! Iederen heeft nu als het goed is netjes een e-mail gehad.
Ik vind het leuk om zulke acties te doen en prijzen weg te geven maar op deze manier is de prijsvraag van mei voor mij de laatste
Mchll__
Geplaatst: 05-05-12 22:41
Excuus voor het later reageren:
1. zit midden in een verhuizing ZONDER internet 2. paard loopt niet lekker, al drie maanden en maandag de laatste kans voor hem (kliniek bezoek) 3. heb ik totaal voor de prijsvraag april 2012 169 inzendingen gehad, naast een baan van 40 uur en de webshop etc etc niet in 10 minuten allemaal te beantwoorden.
Vind dat ik nu toch netjes heb laten weten hoe het allemaal zit, toch helaas voor de mensen die hier niks mee te maken hebben prijsvraag mei 2012 is voorlopig de laatste
jammer maar helaas mijn excuses voor t feit dat ik ben gaan rond vragen over u maar toch blijf ik er bij dat ondanks je paard je werk en je webshop toch even de mailtjes had kunnen versturen maar goed dat is mijn mening....u zult t vast goed bedoelen maar als je een prijsvraag maakt dan zegt je kunt wat winnen maar vervolgens wel verzendkosten betalen...dan denk ik van zet dat in de begin post erbij vind ik dat je de verzendkosten ook gewoon zelf moet betalen want je wint tenslotte iets
Toch blijft mijn vraag. Waarom moeten er verzendkosten betaald worden voor een gewonnen prijs? De rest snap ik enigszins wel hoor maar bovenstaande blijf ik een rare gang van zaken vinden. Maar dat kan aan mij liggen
Even toevoeging. Inderdaad als het er niet bij vermeld was vind ik het wel een erg slechte zaak overigens....
En een baan van 40 uur had je al. Verhuizing en geen internet kan gebeuren maar daar had je rekening mee moeten houden voor de prijsvraag in te zetten. Dan had dat wat eerder of later gemoeten. Goede leer voor de volgende keer dus!
Verzendkosten zijn er om meer prijzen weg te kunnen geven, zoals ze al vaker heeft gezegd.
ThePast03
Geplaatst: 07-05-12 16:35
Moderatoropmerking:
Aangezien het probleem met betrekking tot de prijsvraag inmiddels is opgelost wil ik jullie verzoeken om alleen nog te reageren als je ervaringen wilt delen met deze shop. Bedankt alvast.
Smileyy
Geplaatst: 10-05-12 09:06
Ik heb een vraagjee ; hoe gaat het verder als je de verzendkosten hebt overgemaakt ?
Ja ze is betrouwbaar. Ik heb contact met haar. De dekens worden morgen bij haar ontvangen en krijg je dus volgende week (tenminste, ik wel) Nee, ze heeft geen site.