Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), je ziet welke spieren meer ontwikkeld zijn dan anderen (en ja, een ontwikkeld oog ziet dat ook wel door kleding heen, in ieder geval een beetje), je ziet een houding (buik- en rugspieren aangespannen in stand of niet? Linker- of rechterschouder hoger? Hoe houdt iemand het halstertouw vast? Op welk been staat hij in rust? Hoe loopt iemand, etc. etc.).
), en die kleding en uitstraling zijn naar mijn idee heel bewust. Hij heeft zijn uiterlijk mee en daar maakt hij flink gebruik van.
(en echt, ik ben heel aardig geweest hoor! Heel netjes en beleefd ook, maar ik laat me niet meeslepen in zijn verhalen. Ben dus niet gaan huilen of iets dergelijks.) Sky_As schreef:klopt, maar goed, het zou ook wel HEEEEL knap zijn als deze beste man aan de hand van foto's wel juiste info kon vertellen, dus in dat opzicht vind ik het geen vreemd verhaal.
Als dierenartsen die IN een dier kunnen kijken al neit de juiste conclusie trekken, hoe moet iemand aan een foto dat dan wel kunnen....
Beetje ongemakkelijk ben ik daar weggegaan. Daarna nog 2 behandelingen gedaan, want na 1x kon het niet over zijn volgens Albert.
Nee voor mij nooit weer!