Paard wil de trailer niet meer af, wie kan ons helpen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyoo

Re: Paard wil de trailer niet meer af, wie kan ons helpen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:11

Misschien de achterklep door deuren vervangen? Dat op en afstapje maken ze makkelijk. Soms wordt onze Fautras trailer klem gezet waardoor we de vooruitlader niet kunnen gebruiken. Onze grote lummel kan net niet keren in de trailer dus die halen we er dan ook zo uit (onze trailer heeft geen laadklep).

mar10tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:11

Zijn de eigenaren al in zee met iemand?
ander kan ik je absoluut equimon@ bokt aanbevelen. ze is nu vaker in het brabantse te vinden, wie weet kan het mooi gecombineerd worden.
Zij komt aan huis, en werkt van rust en vertrouwen.
Echt een opsteker!
www.equimon.nl

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 19:24

Ik had met die van mij precies hetzelfde probleem. In geen probleem, maar eruit een ramp. Ik heb het eruit gekregen bij haar door veel trailerladen te oefenen. Zodra ik haar eruit wilde halen, liet ik haar 1 stap op de klep zetten en weer terug naar voren en belonen. Dat steeds verder uitbouwen naar meer stapjes. Bij elke stap die ze meer zet, meteen terug de trailer in en belonen. Bij mijn paard werkte het ook dat er iemand op de klep naast stond en haar begeleide. Al met al zijn we 4 uur bezig geweesy, maar ze loopt er nu net zo makkelijk uit als in.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 19:31