Opgelicht via internet, meerdere gegevens dader bekend

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Merell123

Re: Opgelicht via internet, meerdere gegevens dader bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:15

Verder heb ik geen tips voor je maar bij mijn provider kost over laten gaan wél geld, dus ik zou het even bij je telefoonprovider checken! Want anders gaat het je inderdaad nog véel meer geld kosten en dat zou zonde zijn, verder véel succes want het is wel een rotsituatie!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:25

MarlindeRooz schreef:
Aangifte doen kan altijd, als je genoeg bewijs etc hebt neem ik aan dat ze er wat aan doen.. :j

Hmmnee hoor, doen ze echt 0,0 mee bij de politie en naar je geld kun je fluiten helaas.

TS, erg vervelend voor je! Ik heb er ook ervaring mee :(

Pien28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 05:43

Er zijn verschillende telefoonnummers waarmee je goedkoper naar het buitenland kunt bellen.
Als ik naar Duitsland bel betaal ik 5 cent per minuut.
Eerst bel je 0900-112 dan voor Duitsland 0049 de volgende 0 van het vaste kengetal nummer laat je weg, en dan de rest van het nummer.

Volhouden hoor, zo gemeen als je opgelicht wordt.
Succes.

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 11:03

Bedankt voor alle steun, ook via PB's. Volgens mij ben ik er bijna (of geld, of spullen) ~~}>

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:01

@mickey303 .. waarom deze post? ik heb even getemt.. doet niets ter zake met het OP van de TS en ook het vermelden van iets privé gegevens vind ik niet netjes...

@ TS: is er inmiddels meer duidelijkheid? heb je nogmaals geprobeert te bellen? Heel vervelend dit.. dat geeft ook meteen marktplaats e.d. een slechte naam.. Natuurlijk nog vervelender voor jou dat dit zo gelopen is..

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 19:12

Ik laat nog even het een en ander achterwege, aangezien de persoon in kwestie ook actief is op bokt (met heel vaak verschillende accounts) dus misschien leest ze nu mee. Mocht je toch belangstelling hebben, PB ik je even ;)

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:07

Ik heb een aantal berichten verwijderd. Privégegevens mogen niet op Bokt worden gezet.