Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samy schreef:Hier helaas weer een slechte ervaring.
Kat zit op 3 hoog vast op een balkon, de eigenaar van het huis is niet thuis dus kat blijft daar rond hangen en over de reling heen lopen.
Onder buurtjes (60+ers) hebben een mandje aan een stok gedaan, in de hoop dat de kat erop gaat. Helaas.
Ik heb even 144 gebeld, krijg ik te horen dat de eigenaar dat maar even op moet lossen. Ik heb geen idee wie dat is en was al bij die kat weg gegaan. Waarschijnlijk weten de buurtjes dat wel, dus moeten hun maar even oplossen of contact opnemen met 144.
Deze mensen weten waarschijnlijk niet eens dat het bestaat, dus hoop dat ze zo de politie bellen.
Eerst was ik al 2/3 minuten in de wacht, hoort dat?
Toen begon ze me met je en jij aan te spreken, na dat hoort al helemaal niet
En toen ik zei dat ze meer bezig zijn met niks doen, omdat er vd week ook al een melding was over een los.lopende hond, vertelde ze me, dat zo lang ze een hond niet kunnen vangen of hij niet aangelijnd zit, ze niks kunnen doen.
Mijn woede begon steeds meer te koken, maar ze wou me wel door verbinden met de db, moest ze alleen me achternaam weten. Ze heeft me voornaam, ik krijg haar achternaam ook niet. Toen ik dat zei gaf ze me haar voornaam en zei ze dat ze dan niks voor me kon doen.
Nog maar even benadrukt dat als die kat straks wel in dat mandje gaat (aan een stokkie) het waarschijnlijk zijn dood zou betekenen.
Slechte ervaring dus en ik bel volgende keer gewoon lekker 112 want dan is het wel spoed!