Goede zadelmaker in het noorden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kirstenm87

Re: Goede zadelmaker in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:50

Iemand ook ervaringen met zadelmakerij Polane?

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:00

Tweespan. Meerdere zeer goede ervaringen mee.
Ik heb een pony met heel moeilijke rug, maar het zadel ligt als een huis sinds Marian het heeft aangepast. Ze nemen allemaal alle tijd om goed werk te leveren. Zelfs nog allemaal tips gekregen die weinig met het zadel te maken hadden :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:27

HAR-->ED

Zarah_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 12:28

Om nog even terug te komen op mijn topic, ik heb n.a.v. de ervaringen hier uiteindelijk contact op genomen met Harrie van den Bosch.

Hij klonk aan de telefoon al erg vriendelijk en dacht goed mee. Hij moest op zondag toch al voor een concours in Groningen zijn, dus kon dan meteen wel even bij mij langs komen. Scheelde me ook in de voorrijkosten. +:)+
Ik had aan de telefoon verteld dat het ging om een zadel voor een 3-jarige friese merrie, alleen is mijn merrie niet bepaald breed. Hij had dus te brede zadels meegenomen. Hij heeft wel alle maten opgenomen en zou me zo snel mogelijk weer bellen om een nieuwe afspraak te maken.
Volgende dag belde hij al, hij kon op woensdag al langs komen. Hij had een stuk of 8 zadels mee, waarvan 2 goed leken te passen. Hij nam overal ruim de tijd voor en gaf veel uitleg.
Ik heb uiteindelijk voor een fijn tweedehands zadel van Euroriding gekozen en kreeg nog wat korting op nieuwe beugelriemen van Kieffer en een lederen singel. Als dit zadel naar verloop van tijd niet goed meer past, mag ik hem inruilen voor een op maat gemaakt zadel. :)

2 dagen later de rekening in huis en ik hoefde zelfs helemaal geen voorrijkosten te betalen, terwijl hij dus 2 keer langs is geweest. +:)+
Ik ben tevreden!

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 16:00

Willems zou ik persoonlijk niet doen. Ik heb er niks aan gehad.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:56

Wat fijn dat je nu een zadel hebt en goede hulp erbij gehad hebt :)

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 15:55

Corry Stoker uit Dronten!

Elisa1967

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 08:43

waarschijnlijk veel te laat, maar ik heb een (dressuur) zadel laten maken door Dutch Saddle Company uit vaassen.

bevalt heel erg goed.

kirstenm87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:13

Ik ben erg tevreden over Corry Stoker!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:42

Zarah_L schreef:
Om nog even terug te komen op mijn topic, ik heb n.a.v. de ervaringen hier uiteindelijk contact op genomen met Harrie van den Bosch.

Hij klonk aan de telefoon al erg vriendelijk en dacht goed mee. Hij moest op zondag toch al voor een concours in Groningen zijn, dus kon dan meteen wel even bij mij langs komen. Scheelde me ook in de voorrijkosten. +:)+
Ik had aan de telefoon verteld dat het ging om een zadel voor een 3-jarige friese merrie, alleen is mijn merrie niet bepaald breed. Hij had dus te brede zadels meegenomen. Hij heeft wel alle maten opgenomen en zou me zo snel mogelijk weer bellen om een nieuwe afspraak te maken.
Volgende dag belde hij al, hij kon op woensdag al langs komen. Hij had een stuk of 8 zadels mee, waarvan 2 goed leken te passen. Hij nam overal ruim de tijd voor en gaf veel uitleg.
Ik heb uiteindelijk voor een fijn tweedehands zadel van Euroriding gekozen en kreeg nog wat korting op nieuwe beugelriemen van Kieffer en een lederen singel. Als dit zadel naar verloop van tijd niet goed meer past, mag ik hem inruilen voor een op maat gemaakt zadel. :)

2 dagen later de rekening in huis en ik hoefde zelfs helemaal geen voorrijkosten te betalen, terwijl hij dus 2 keer langs is geweest. +:)+
Ik ben tevreden!

+:)+ Hier ook zonder twijfel Harrie. Eerlijk, perfecte service en prijs vind ik meevallen. Zou hem gelijk weer erbij halen.

Nixxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:36

Corry stoker, ze heeft mijn zadel na het gepruts van een andere zadelmaker,weer helemaal in orde weten te maken. Ik ben zeer tevreden over haar .

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:38

tom van der brink