Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zarah_L schreef:Om nog even terug te komen op mijn topic, ik heb n.a.v. de ervaringen hier uiteindelijk contact op genomen met Harrie van den Bosch.
Hij klonk aan de telefoon al erg vriendelijk en dacht goed mee. Hij moest op zondag toch al voor een concours in Groningen zijn, dus kon dan meteen wel even bij mij langs komen. Scheelde me ook in de voorrijkosten.![]()
Ik had aan de telefoon verteld dat het ging om een zadel voor een 3-jarige friese merrie, alleen is mijn merrie niet bepaald breed. Hij had dus te brede zadels meegenomen. Hij heeft wel alle maten opgenomen en zou me zo snel mogelijk weer bellen om een nieuwe afspraak te maken.
Volgende dag belde hij al, hij kon op woensdag al langs komen. Hij had een stuk of 8 zadels mee, waarvan 2 goed leken te passen. Hij nam overal ruim de tijd voor en gaf veel uitleg.
Ik heb uiteindelijk voor een fijn tweedehands zadel van Euroriding gekozen en kreeg nog wat korting op nieuwe beugelriemen van Kieffer en een lederen singel. Als dit zadel naar verloop van tijd niet goed meer past, mag ik hem inruilen voor een op maat gemaakt zadel.
2 dagen later de rekening in huis en ik hoefde zelfs helemaal geen voorrijkosten te betalen, terwijl hij dus 2 keer langs is geweest.![]()
Ik ben tevreden!