ervaringen met deze webshop ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:49

Gooya schreef:
Volgens mij heb ik vorige jaar een rendiermuts besteld, maar was dat toen nog geen webshop?
Ik was toen in ieder geval tevreden over de snelle levering.

Vorig jaar hadden we inderdaad nog geen webshop :j
Vanaf 1 januari zijn we "officieel" als webshop begonnen, en is ons assortiment behoorlijk gegroeid.
Snelle levering is een van de dingen waar we naar streven, het grootste deel van ons assortiment is dan ook gewoon op voorraad :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 09:45

Waarom zit er zo een groot verschil in verzendkosten onder en boven de 50 euro? de portkosten hoeven toch niet veel meer te worden naar mate je spullen duurder worden? Er kan zelfs iets bij zitten wat in een dikke stevige envelop past en dat kost geen 15 euro...

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 09:47

verzendkosten naar België zijn echte dooddoeners. Ik heb zo eens naar ej gemaild omdat ik verstel-achten voor ene pessoateugel wilde aan 1euro/stuk en ik vroeg of ze het in een envelop konden versturen. Nee hoor ik kon de volle pot voor verzending betalen of iets anders erbij bestellen. Als je nu niks anders nodig hebt 8)7

sammie18

Re: ervaringen met deze webshop ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 09:59

Ik kan alleen zeggen dat ze een nette site hadden, heb er al een paar keer op gekeken door een link op bokt. Wat mij opviel is dat de advertenties op bokt niet overeen lijken te komen met de site. Ik zag laatst een advertentie dat ze zo'n 100 verschillende bitten hadden, met een paar voorbeelden erbij. Voor het hele assortiment kon je op de site kijken, daar staan echter maar tien bitten. Omdat ik opzoek was naar een bit was ik er toen al wel weer klaar mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 10:02

petitparis schreef:
verzendkosten naar België zijn echte dooddoeners. Ik heb zo eens naar ej gemaild omdat ik verstel-achten voor ene pessoateugel wilde aan 1euro/stuk en ik vroeg of ze het in een envelop konden versturen. Nee hoor ik kon de volle pot voor verzending betalen of iets anders erbij bestellen. Als je nu niks anders nodig hebt 8)7

Dat is extra geld vangen, jammer hoor...want ik heb begrepen dat voor ondernemers andere tarieven gelden voor pakjesverzending...iets van 5 euro...

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:27

russel schreef:
Waarom zit er zo een groot verschil in verzendkosten onder en boven de 50 euro? de portkosten hoeven toch niet veel meer te worden naar mate je spullen duurder worden? Er kan zelfs iets bij zitten wat in een dikke stevige envelop past en dat kost geen 15 euro...

Met een enveloppe verzenden brengt een risico met zich mee. Helaas gaat de postnl er niet zo netjes mee om.
En bij een pakket heb ik bewijs dat het is afgeleverd.
We zijn aan het kijken naar goedkopere tussen oplossingen vanaf bijvoorbeeld 25 euro.
Als we de verzendkosten laten zakken moeten de product prijzen omhoog en dat is ook niet de bedoeling.
Overigens krijgen wij niet heel veel korting op verzenden ten opzichte van een particulier, dat beetje gebruiken we voor het aanschaffen van verpakkings materialen :)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:30

russel schreef:
petitparis schreef:

Dat is extra geld vangen, jammer hoor...want ik heb begrepen dat voor ondernemers andere tarieven gelden voor pakjesverzending...iets van 5 euro...

Dit soort producten wil ik wel naar belgie versturen tegen envellope prijs, echter is dat wel op risico van de koper.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:32

sammie18 schreef:
Ik kan alleen zeggen dat ze een nette site hadden, heb er al een paar keer op gekeken door een link op bokt. Wat mij opviel is dat de advertenties op bokt niet overeen lijken te komen met de site. Ik zag laatst een advertentie dat ze zo'n 100 verschillende bitten hadden, met een paar voorbeelden erbij. Voor het hele assortiment kon je op de site kijken, daar staan echter maar tien bitten. Omdat ik opzoek was naar een bit was ik er toen al wel weer klaar mee.

Klopt, we hebben er op de site tijdelijk een paar minder staan, van deze hadden wij er 1 op voorraad en de levertijd was 4 weken, daarop is besloten deze producten even van de site te halen, morgen verwacht ik weer 10 soorten nieuwe bitten te kunnen aanbieden.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:59

sammie18 schreef:

Inmiddels staan er weer een deel extra bitten op die vandaag binnen zijn gekomen.
Voor ons zijn het er meer dan 100 omdat wij iedere maat als een product tellen.
Als je op de site kijkt lijken het er dan inderdaad een stuk minder.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:02

Niet om te zeuren, zie het als tip: op je site ontbreken KvK nummer en BTW nummer. Dit is wettelijk verplicht en kan je een flinke boete opleveren.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:04

aslo schreef:
Niet om te zeuren, zie het als tip: op je site ontbreken KvK nummer en BTW nummer. Dit is wettelijk verplicht en kan je een flinke boete opleveren.

Dankjewel voor de tip!
De site is gebouwd nog voordat we deze gegevens hadden, en zijn daarom ook leeg gelaten.
Ze zijn in de algemene voorwaarden die je krijgt te zien bij het betalen wel aangepast, maar hier was ik het blijkbaar vergeten.
Ga het meteen aanpassen!

Edit: Is aangepast :)
KvK-nummer: 54104793
Btw-identificatienummer: NL207626339B01

eliseeejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 20:13

wat een veel reagties al!
Peerke_ wat leuk dat jij ook reageert! :j

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:17

HAR -> ED

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:33

eliseeejj schreef:
wat een veel reagties al!
Peerke_ wat leuk dat jij ook reageert! :j

Jammer dat het topic een beetje is uitgestorven,
Blijf toch steeds benieuwd naar reacties van nieuwe klanten :)

eliseeejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 13:02

ja het topic is een beetje uitgestorven!
maar ik heb ondertussen besteld! een plastron, haarstik en een halster.

toch zou het leuk zijn om nog meer ervaringen te horen! en natuurlijk wat jullie gekocht hebben. :j

Pien28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 02:07

Staat er met grote letters, Gratis verzenden op de homepagina.
Leuk, een aanbieding denk ik.
Heb je keurig je gegevens en bestelling ingevoerd komt er toch 6,75 aan verzendkosten bij.
Geen gratis verzending dus.

Als je verder zoekt op de site staat er dat het verzenden pas vanaf 50 euro gratis is.
Die "kleine lettertjes" daar houd ik dus niet van.

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:09

Dat verzenden lijkt inderdaad wel het grote probleem.

Ik heb met de prijsvraag van februari een paar kousen gewonnen,echter,de verzendkosten(naar belgie) zijn meer dan de kousen waard zijn.Daar heb ik ook niets aan,dan kan ik ze net zo goed hier in de winkel gaan kopen.

Doranne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:44

Feelsoproud schreef:

Ik heb met de prijsvraag van februari een paar kousen gewonnen,echter,de verzendkosten(naar belgie) zijn meer dan de kousen waard zijn.Daar heb ik ook niets aan,dan kan ik ze net zo goed hier in de winkel gaan kopen.

Dit probleem heb ik ook. Ik heb geluk dat ik nog familie in NL heb wonen en het daarnaartoe kan sturen.

Wat ik ook jammer vond is dat ik niet alleen de sokken kon krijgen, maar er iets bij moest bestellen omdat het minimum bestelbedrag 5 euro is.
Ik heb er maar een halster bijbesteld, maar als ik volgende keer weer zoiets win, dan laat ik het maar. Om nu iedere keer als ik iets win er iets bij te bestellen terwijl ik het eigenlijk niet nodig heb vind ik ook wat zonde van mijn geld

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 20:11

De verzendkosten naar België staan hoog op het lijstje om een oplossing voor te zoeken.

Ik woon niet heel ver van de grens, dus ik zit te bekijken of het mogelijk is dat ik ze zelf naar België breng, en dat we dan de verzendkosten kunnen beperken.
Echter kan ik niet voor ieder pakketje even op en neer rijden, dus dan zou het bijvoorbeeld 1x per week worden.
Mochten er mensen gebruik willen maken van dit aanbod, kunnen ze altijd een mailtje of PB sturen, bij voldoende interesse, kan ik dan een verzending regelen.

Doranne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 21:57

Doranne schreef:
Feelsoproud schreef:

Dit probleem heb ik ook. Ik heb geluk dat ik nog familie in NL heb wonen en het daarnaartoe kan sturen.

Wat ik ook jammer vond is dat ik niet alleen de sokken kon krijgen, maar er iets bij moest bestellen omdat het minimum bestelbedrag 5 euro is.
Ik heb er maar een halster bijbesteld, maar als ik volgende keer weer zoiets win, dan laat ik het maar. Om nu iedere keer als ik iets win er iets bij te bestellen terwijl ik het eigenlijk niet nodig heb vind ik ook wat zonde van mijn geld

Inmiddels is het opgelost en hoef ik geen extra dingen te bestellen om mijn prijs in ontvangst te kunnen nemen.

Peerke_, ik zou er zeker interesse in hebben voor de verzending in België, maar zo vaak hoef ik dingen niet te bestellen omdat ik al veel heb.

Wel complimenten dat het zo mooi opgelost is!

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:20

Doranne schreef:
Inmiddels is het opgelost en hoef ik geen extra dingen te bestellen om mijn prijs in ontvangst te kunnen nemen.

Peerke_, ik zou er zeker interesse in hebben voor de verzending in België, maar zo vaak hoef ik dingen niet te bestellen omdat ik al veel heb.

We gaan werken aan een goedkopere methode voor verzendingen naar België, tot die tijd kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice.
Dan zal de levertijd iets langer zijn, en zal iemand naar België gaat, de pakketten daar op een post kantoor afgeven. :)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:20

Peerke_ schreef:
Doranne schreef:

We gaan werken aan een goedkopere methode voor verzendingen naar België, tot die tijd kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice.
Dan zal de levertijd iets langer zijn, en zal iemand die naar België gaat, de pakketten daar op een post kantoor afgeven. :)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 12:09

Ik heb 3 paar sokken besteld en die zitten heerlijk! Super service :j

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 12:09

@mijnluxor, als je het topic had gelezen van de prijsvraag had je gezien dat er een nieuwe aanbieding kwam. :)

mijnluxor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 12:14

MyLittleLove schreef:
@mijnluxor, als je het topic had gelezen van de prijsvraag had je gezien dat er een nieuwe aanbieding kwam. :)

ja, maar je moet toch nog bijbetalen.. dus dan win je toch nog niets?
is toch onzin, je wint wat of je wint niets.