Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zera schreef:Ik heb zelf een cap van decathlon.
Maar ik ben er totaal niet tevreden over. Cap zit voor geen meter en zit erg raar. Ik heb ook altijd drukplekken na het rijden ervan.
Toen ik de cap gekocht.had zat die trouwens perfect. Maar hoevaker ik dat ding gebruikt heb. Hoe slechter die zit
_Kaira_ schreef:Zera schreef:Ik heb zelf een cap van decathlon.
Maar ik ben er totaal niet tevreden over. Cap zit voor geen meter en zit erg raar. Ik heb ook altijd drukplekken na het rijden ervan.
Toen ik de cap gekocht.had zat die trouwens perfect. Maar hoevaker ik dat ding gebruikt heb. Hoe slechter die zit
Welke cap heb jij dan gekocht ? Want dat verschilt denk ik ook erg veel..
_arabes_x_ schreef:Volgens mij hebben de caps in decathlon geen veiligheidscertificaat. Dat moet iets zijn van 'EN1384....' Ik heb me ergens laten wijsmaken dat als je cap dit niet heeft en je valt, dat de verzekering dan minder terugbetaalt, of zoiets. Een cap zou ik persoonlijk in een echte paardenwinkel kopen, voor de rest ben ik tevreden met het mijn gerief van de decathlon. Ik heb er een dekje gekocht en het gaat lang mee, en ben van plan er ook een paar rijbroeken te gaan kopen.
Wel heb ik nog steeds mijn oude helm in de schuur liggen voor als ik mijn nieuwe thuis weer eens vergeet
en ik rijdt er eigenlijk even goed mee.
Maar kindje waar ik les aan geef heeft een heeele leuke roze cap (
) van Decathlon, niet te duur, past haar perfect, voldoet aan alle veiligheidsnormen, dus ook voor kinderen goed spul !