Gezocht: Pensionstal omg. Rotterdam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 09:52

Nou hallelujah het is gelukt!

Ik heb me echt verbaast. Bij de dure stallen worden ze meestal niet door stal buiten gezet, en bij de goedkopere stallen maak je hier meer kans op. Alsof luxepaarden andere behoeften hebben ofzo :?

Maar goed, a.s. maandag 5 dec. verhuist hij al! Naar stal Hoogerbrugge. 's Winters 3 uur per dag naar buiten, 's zomers de hele dag op enorme weilanden, en een gedraineerde buitenbak. Veel ruwvoer dat van goede kwaliteit is (van eigen land). Wel zelf brok kopen en zelf mesten (geen probleem). Dus ik ben heel tevreden! De enige stal waar hij dagelijks buiten wordt gezet EN de mensen me een goed gevoel gaven. Wel hele oude houten stallen, even wennen we zijn een beetje verwend nu :oo

Ik denk ook dat als de stal waar ik nu sta in die regio lag, anderhalf keer zoveel stalgeld kon vragen en dan nog een wachtlijst van 100 man had. Maar goed..

Isegrim

Re: Gezocht: Pensionstal omg. Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 09:15

Dan kan ik straks naar je zwaaien! :)

FleurAllstar

Re: Gezocht: Pensionstal omg. Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 08:47

Nou veel succes met je paard op een nieuwe stal;)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 09:02

Ik xag je topic nu net pas voor het eerst.
Is redelijk inde buurt allemaal bij mij, maar idd je eisen zijn hier lasstig te realiseren
Hoogerbrugge is naar wat ik hoorde een leuke stal. Zeer aardige mensen.

Edit: bedoel niet dat het niet te vinden is hoor! Er zijn wel stallen waar ze veel naar buiten kunnen, ze zijn alleen lastig te vinden.
Laat je nog weten hoe je het daar hebt :)

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 09:19

Inderdaad hele aardige mensen! Vertrouwd gevoel :) Dat moet ook wel want we hebben hem gisteren al gebracht en ik verhuis zelf zaterdag pas, dus heb hem daar voor een week moeten 'achterlaten'. Heel raar/naar want het is te ver om ff te kijken hoe hij erbij staat, maar ik vertrouw ze hem dus wel toe! ;) Ik heb gezegd dat hij vooral zoveel mogelijk hooi moet krijgen haha, ben zo bang dat hij weer mager wordt van zo'n verandering, terwijl hij eindelijk wat spek begon te krijgen.. Maarja het zal wel meevallen, hij went heel snel..