Ervaringen met Huppa Ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTom

Re: Ervaringen met Huppa Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 13:46

Hallo Bruintje, heb je de keelriem nooit meer ontvangen?

Ik geef ze nog eenmaal de gelegenheid met een oplossing of een fatsoenlijk antwoord te komen en dan ga ik stappen ondernemen....om te beginnen met een oproep op opgelicht.nl

Bruintje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:27

Als het goed is komt de keelriem half november binnen bij Huppa?Het gaat maar om een paar euro, maar wil gewoon mijn hoofdstel compleet hebben. Voor jou is het een ander verhaal, ik had al lang stappen ondernomen!Reageren op mail is zo laagdrempelig, als sturen ze maar ' druk met verhuizing naar nieuw duur pand van jullie centen, we reageren morgen'.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 14:33

Is ook zo en ben het ook al wel zat nu! haar dochter heb ik aangesproken dat ze haar ma even moet vragen de mail na te kijken dus die 10 mailtjes van mij heeft ze niet over het hoofd kunnen zien....

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:41

Ook ik heb ooit een zadel besteld bij huppa....
Eerst al dat gemier van zelf de boom meten,dat vind ik al niet prettig want m'n paard heeft geen makkelijke rug,ik ben niet deskundig op het gebier van zomaar ff met een mailtje als handleiding zelf een zadel aanmeten.

Nou zadel besteld....

wachten

wachten

we wachten nog steeds

mailen
bellen
nog meer gebeld....
Toen zouden we per wachtende maand 10,- korting krijgen.. *yeah poeh hè* 8)7

En toen heb ik gezegd,stop er maar mee van mij hoeft het niet.
Ook hetzelfde wat ik hier veel lees,fabriek stuurt niet op,verkeerde leer want de leverancier had het goeie leer gestolen,euhm jaaa het is verstuurd,nee toch niet....LAAT MAAR.
No huppa meer voor mij wat'n ellende en gezever.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 16:35

Willen mensen die nog wat tegoed hebben van Huppa zich even willen melden, mag via pb...
dan krijg je even een linkje van me van opgelicht....hoe meer mensen hoe eerder er stappen ondernomen kunnen worden

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:35

Ook ik heb slechte ervaringen met huppa,
Had er een deken besteld en bedacht me te laat dat ik dr ook een halster had gezien dus even gemaild dat ik 2 bestelling had gedaan of ze die wel samen konden verzenden. Was geen probleem, tot ik op mn internetbankieren keek. Ze hadden voor zowel het halster als het deken de zelfde prijs gerekend dus was ik ineens in plaats van 85 euro, 145 euro kwijt. Ik heb direct gemaild en gebeld nou het koste heel wat moeite contact te krijgen toen ik eindelijk iemand aan de tel had kreeg ik te horen dat ze zowel de halsters als de dekens niet meer hadden of ik iets anders wou. Heb direct aangegeven dat ze mijn geld dan volledig terug konden storten, is heel wat tijd overheen gegaan met heb uiteindelijk mijn geld volledig terug gekregen.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 16:37

De lijst wordt steeds langer hier....zo wil je toch geen zaken doen? echt belachelijk hoor! :(

DoubleD_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:21

Heb twee weken geleden een jas besteld bij hun en nog steeds niet aangekregen... Ik heb de jas echt wel dringend nodig en ze zou normaal al een week hier moeten zijn. Ik heb hen gemaild om te vragen waarom het zolang duurde en dit hebben ze geantwoord:

Moderatoropmerking:
*verwijderd, het is niet toegestaan om privécommunicatie openbaar te maken*

Ik hoop dus maar dat ik de jas snel aankrijg :o
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-10-11 18:41, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Privécommunicatie verwijderd.

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:15

Ik heb er ooitmokkruiden besteld, bij niet werkengeld terug garantie.
De kruiden waren snel geleverd,daar geen problemen mee.
Maar ze werkten dus niet, dan moest ik nog wat bestellen blabla, uiteindelijk kreeg ik dus geen geld terug :(

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 20:07

Ik heb vorig jaar december een zadelhoes besteld en een touwhalster, bij de mailbevestiging stond dat het maximaal 14 werkdagen zou duren voordat ik het binnen had. Na die 14 werkdagen had ik gebeld waar mijn bestelling bleef, er werd mij verteld dat ze nog niks binnen hadden gekregen van de leverancier en dat ze contact op zouden nemen met de leverancier. Daarna niks meer gehoord en heb ik zelf gemaild. Inmiddels waren we al half januari en heb ik maar weer gemaild, de zadelhoes zou pas eind februari binnenkomen, en wat er met het touwhalster was weet ik niet meer, maar ik heb alles afgeblazen. Ze hebben wel netjes het geld teruggestort.

Ik ben een keer in hun winkel in hijum geweest, dat was ook niet echt uitnodigend, ik ben er denk ik wel geteld 5 minuten geweest, het was er ijskoud en rommelig.

Voor mij geen huppa meer in ieder geval.

lupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:44

Nou ik heb er vorige mand nog een kunststof zadeltje voor mijn pony gekocht en had alles gewoon binnen op de beugelriemen na maar die had ik 2 dagen later binnen! Dus voor mij geen slechte ervaringen.

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:49

Ik heb mijn wintec zadel hier vorig jaar besteld. Had hem netjes op tijd binnen. Zou een cadeau krijgen ter waarde van 15% van je aankoopbedrag en kreeg 2 paar sokken.. Dat klopte dus niet.. Heb er achteraan gebeld, en binnen een week kreeg ik een echt bontje voor onder het zadel. Zeer netjes geregeld allemaal! Geen klachten!

ChevalNoir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 10:12

Vorig jaar bestelde ik een sjabrak bij hen. Was voor een verkleedpartij. De prijs was erg laag, maar dat vond ik niet zo gek toen ik na weken mijn bestelling kreeg. Het was zo dun en slechte kwaliteit, ik wist niet dat ze zo gemaakt konden worden. Maar terugsturen was niet echt een optie. (dan betaal je dus zelf de pakketkosten). Niet weer dus.

Hollowpoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:55

volgens mij is zaak overgenomen of van naam veranderd, kijk maar even op de website http://www.huppa.nl
zaterdag 10 december wordt de nieuwe winkel geopend in Dronrijp.
Ze heten dan: a la karte ruitersport

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:56

A la karte is gewoon nog huppa.
Was het maar zo, dat zou misschien de service ten goede komen :D

Bruintje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:07

Geen reactie op mail, geen keelriem.. Maar wel een advertentie plaatsen op marktplaats over de grandioze opening van het nieuwe pand!

Te schandalig en belachelijk voor woorden. Net een heel boos mailtje gestuurd, opwinding om een klein bedrag dat besef ik, maar heb recht op mijn betaalde spullen.

Ik waarschuw iedereen daar niet te bestellen!

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:01

Een beetje laat, maar hier nog zo'n geval.

Ik heb een Wintec Isabell bij hun besteld op 17 oktober. Kreeg ik een mail dat het
tussen 7 en 14 werkdagen binnen was. Na 16 dagen (9 nov) gemaild waar mijn zadel bleef.
Toen werd ik diezelfde middag nog door hun gebeld dat de leverancier laks is geweest en
dat het nu na 3 weken binnen zou zijn. Vorige week was het 3 weken geleden en nog steeds niks binnen!
Mijn vriend heeft hun deze week gebeld en ze hebben een andere leverancier benaderd en krijg ik het zadel binnen een week thuis. Het zadel is inmiddels €180 goedkoper en ze hebben beloofd mij die korting te geven. Ze zouden mij een mail sturen daarover. En natuurlijk heb ik die nog steeds niet binnen!
Ik ben dus niet de enige lees ik zo. Ik hoop dat ik mijn zadel nog ontvang en anders strengere maatregelen nemen! ~~}>

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 16:38

Balen m3lisz!
Het is niet de leverancier die lax is hoor, dat zijn ze zelf :o

Ik heb het zadel inmiddels wel binnen gekregen..
echter had ik de cair versie besteld en kreeg ik de zonder cair...maar aangezien ik geen zin had om weer maanden te wachten heb ik het zo gelaten...
heb wel gezegd dat ze me voor het prijs verschil een leren singel "kado" mochten doen en dat hebben ze dan weer wel nestjes gedaan...

Het bedrijf is inmiddels idd verhuisd naar een groter pand...waar morgen de grote opening is...

Voor mij was dit een les en ik bestel er in ieder geval nooit meer!

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:49

Ja daar ben ik nu ook achter dat het niet aan de leverancier ligt..pfff..Maar toen wist ik dat nog niet.

Dus ik heb nog hoop dat mijn zadel a.s week binnen komt haha..
Ik heb ook de cair inderdaad. Ik heb nog geen mail gekregen over de korting die ik zou krijgen,
maar heel toevallig (als of je het over de duivel hebt }:) ) heb ik net een mailtje gekregen dat het
vandaag vanuit Duitsland werd verstuurd..
Dus nu maar afwachten..
En voor mij geld hetzelfde ik bestel er nooooit meer wat!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 21:02

Laatste keer dat ik hier besteld heb !!!. Vorige week maandag heb ik betaald, ik had zaterdag besteld. Op donderdag heb ik maar eens gebeld aangezien ik geen reactie kreeg, hadden ze geen betaling binnen gekregen. ik heb een printscreen gestuurd en ineens was de betaling gevonden.
Toen bleek het hoofdstel niet meer leverbaar te zijn.
ze konden een ander leveren en heb heel duidelijk aangegeven dat ik het zaterdag nodig had en anders iets moest afzeggen. Dit was geen probleem.....inmiddels is het maandag en nog geen reactie op mijn mailtjes, geen t&t code en geen hoofdstel.

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:16

Ja zij zijn echt heel verschrikkelijk als je zo dit topic leest. Ik wacht morgen en overmorgen alleen nog op mijn zadel en anders ga ik strenger optreden. Dit kan echt niet zo..
Lynn_Nikita als ik jou was zou ik hun even bellen. Hun nr staat gewoon op de site. Daarna gaan ze meestal eindelijk tot actie over..Maar dan alsnog heb je kans dat je lang kunt wachten op je hoofdstel.

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:35

Ik ben er afgelopen zaterdag geweest tijdens de opening van hun nieuwe pand. Het viel me echt heel erg tegen, een hele rare indeling, niet veel artikelen, en tijdens het afrekenen kon er geen "hallo" of "goedenmiddag" van af. Zowel via internet als "in person" vind ik de service erg slecht!

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 15:57

ik heb gelukkig mijn zadel binnen gekregen..wel iets te
groot, maar dat bestel ik ergens anders wel..nu nog op de korting
wachten..
wat een tegenvaller weer op de opening!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:37

m3lisz schreef:
Ja zij zijn echt heel verschrikkelijk als je zo dit topic leest. Ik wacht morgen en overmorgen alleen nog op mijn zadel en anders ga ik strenger optreden. Dit kan echt niet zo..
Lynn_Nikita als ik jou was zou ik hun even bellen. Hun nr staat gewoon op de site. Daarna gaan ze meestal eindelijk tot actie over..Maar dan alsnog heb je kans dat je lang kunt wachten op je hoofdstel.

Ik heb ook al 3 keer met hun gebeld maar buiten een mail nu dat het verzonden is en een excuus dat het zo laat verzonden is heb ik nog niks binnen

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:09

Jeetje, wat een vervelend bedrijf is dit zeg! Ik hoop dat je het hoofdstel alsnog krijgt..Tegen mij zeiden ze ook dat het door de leverancier komt, maar nu ik dit heb gelezen allemaal komt het gewoon door hunzelf. Zo houden ze geen klanten over! In ieder geval veel succes met je hoofdstel/geld:)