Epplejeck

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Re: Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 08:29

zo gaat het in zwolle ook ongeveer... maar er is wel 1 meisje (hooguit 20 jaar oud),, die is wel erg vriendelijk,, die andere verkoopsters dus echt NIET...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 08:33

Ik ben er een keer geweest, de EJ in Heemskerk, en was ook niet te spreken over het aanbod. Nu rij ik western, en daar hebben ze niets voor, en kleding wat er hangt is ook niet mijn smaak.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 08:38

Hier ook slechte ervaringen met filiaal Zwolle.

En wat de actie betreft: wat ze vermelden op de website moeten ze ook nakomen aan acties en aanbiedingen. Ook een prijskaartje aan een rijbroek is leidend boven wat er in de kassa staat.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 08:43

Ik ben heel tevreden juist over de EJ!
Wij hebben de outlet in drachten zitten, vind dat ze eigenlijk bijna alles hebben ook de nieuwe dingen
Maar omdat het een outlet heet heb je OVERAL altijd 15 % korting op :)
Altijd hele aardige mensen en gisteren heb ik wel mijn zakje snoep erbij gekregen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 08:54

oh,, dat is wel fijn om te horen kim!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 08:55

Vippie schreef:
Hier ook slechte ervaringen met filiaal Zwolle.

En wat de actie betreft: wat ze vermelden op de website moeten ze ook nakomen aan acties en aanbiedingen. Ook een prijskaartje aan een rijbroek is leidend boven wat er in de kassa staat.

ben ik dus niet de enige die zo denkt over EJ in zwolle

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 08:57

Sorry hoor, maar ik vind dat je een beetje overdrijft. Waarom zou je gelijk ej een slechte winkel vinden met oneerlijk personeel omdat er 1 iemand niet goed op de hoogte is?

als je hem perse had willen hebben had je dat ook wel bij de kassa kunnen regelen door idd hun site te bekijken of supervisor te roepen, vind dit een beetje ver gaan eigenlijk. Denk dat je ook beter even naar het filiaal had kunnen bellen ipv mailen maar aj kennende komen ze vast met een waardebon ofzo, voor wat ik heb meegemaakt hebben ze prima service :)

Dus meid, ga lekker naar de dichstbijzijnde ruitersportzaak en koop die himalaya steen en troost je met de gedachten dat je paarden ervan genieten :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 09:04

het gaat me heus niet alleen om die steen,, het gaat om het principe,,

dit het ik al wel vaker meegemaakt bij die EJ,, ik zeg niet dat ALLE ej´s zo zijn,, ik dacht, dan zal de verkoopster het wel goed hebben,, keek ik thuis nog eens in de nieuwsbrief en op de site,, bleek het dat IK gelijk had...

kwakernoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 09:10

Ik ben heel erg tevreden over EJ. Laatst waren we in Breda en toen kocht ik 2 voerbakken en er stond nog een bordje bij dat ze afgeprijsd waren maar daar bleek in kleine lettertjes bij te staan dat het maar tot een bepaalde datum was. Toen kreeg ik 2 bonnen voor gratis sokken. Nou dat is dus heel netjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 09:11

kim345 schreef:
Ik ben heel tevreden juist over de EJ!
Wij hebben de outlet in drachten zitten, vind dat ze eigenlijk bijna alles hebben ook de nieuwe dingen
Maar omdat het een outlet heet heb je OVERAL altijd 15 % korting op :)
Altijd hele aardige mensen en gisteren heb ik wel mijn zakje snoep erbij gekregen.

Vind ik ook, heb trouwens ook nooit problemen met ruilen gehad. Heb een keer 2x hetzelfde hoofdstel in een andere maat teruggebracht omdat het mijn paard alsnog niet paste. Toen hebben ze me ook goed geholpen en kon telkens ruilen.
Met de EJ Groningen heb ik ook goede ervaringen, ze hadden daar de chaps die ik wilde niet in mijn maat. Die hebben ze toen besteld en voor mij naar Drachten gestuurd omdat dat dichterbij is voor mij. :)

Maargoed, dat is lekker offtopic.

Raar dat dat meisje er niet van op de hoogte was, zou er dan inderdaad ook achteraan mailen/bellen. :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 09:13

@ san_ner
Idd ik heb ook vaker gewoon in twee maten gekocht en dan kijken wat pastte, nooit moeilijk over gedaan.
Moet zeggen dat ik er best vaak kom ook maar nog nooit is er naar gedaan en als er extra korting was wat ik niet gezien had gaven ze me direct :)

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 09:18

Zoals ik het lees op de website is het idd tot en met de 4de oktober zou toch ff nog bellen voor uitleg.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 09:24

CoronaLime schreef:
Sorry hoor, maar ik vind dat je een beetje overdrijft. Waarom zou je gelijk ej een slechte winkel vinden met oneerlijk personeel omdat er 1 iemand niet goed op de hoogte is?

Omdat het personeel wel op de hoogte hoort te zijn van deze actie! Daar gaat het om. En ze was er wel van op de hoogte want ze wist wel te vertellen dat het volgens haar alleen geldig was op dierendag. Als de klant dan anders aangeeft hoor je, in mijn ogen, na te gaan of dat klopt.
Ik vind dat TS helemaal niet overdrijft dus. Zij heeft recht op die liksteen, dus hoort ze die ook te krijgen. Ongeacht wat dat ding kost.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:26

Ik vind ej ook erg slecht. Je wordt altijd slecht geholpen als je al wordt geholpen. Meeste personeel heeft niet zo veel verstand van de producten. Ik ga ook liever naar andere winkels. Ik ga alleennaar ej als ik in de buurt ben of zeker weet wat ik wil hebben. Ik vind bijna al die grote ketens niet geweldig. Hypotrend in bennebroek is net zo. Toch jammer denk dat als personeel iets meer weet dat ze ook meer klanten krijgen. Iets gemotiveerder en geintresseerder ;)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:57

Ik ben wel heel tevreden over de EJ Heemskerk hoor. De andere ken ik niet, ben ik nog nooit geweest. Maar het personeel in Heemskerk is echt heel sympathiek en de service is prima. Klachten worden altijd keurig opgelost en ook bij bestellingen heb ik nog nooit problemen gehad. Vandaar dat ik ook niet van plan ben om te zeuren over een zakje koekjes twv 1,50 :D

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 11:08

De actie is inderdaad t/m dierendag, je behoort dus nu al de extraatjes te krijgen. Helaas zijn we ook maar mensen en vergeten we dus wel eens wat ^^
De werknemer waar je het over hebt was waarschijnlijk verkeerd geïnformeerd inderdaad. Je kan echter altijd contact opnemen met het desbetreffende filiaal en anders met het hoofdkantoor.

Ik hoorde iemand ook over acties en voorraden, het is inderdaad vervelend als de artikelen niet (voldoende) op voorraad zijn, voor zowel de klant als voor de medewerkers. Helaas voor de klant is het naar het huis opsturen van artikelen niet een standaard service van de winkels en zullen hiervoor verzendkosten gerekend moeten worden. Via de webshop is het vanaf 100euro gratis versturen :)

Enne, mocht je nou in de winkel zijn en wordt het extraatje vergeten, gewoon even naar vragen hoor :)

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:19

Ja, ik heb die mail ook gehad! Staat idd t/m. Ontzettend vreemd, ik zou gewoon teruggaan.

kwakernoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 13:25

Iedereen kan toch weleens een foutje maken. Misschien was het een zaterdaghulp.
En fouten maken is menselijk :P

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 17:48

ik ben vandaag ook bij EJ geweest , en heb mn himaliya liksteen ook gekregen :j
ik zou idd gewoon even heenbellen iedereen kan een foutje maken :)

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 17:54

Ik ben uitermate tevreden over EJ, als een deken oid niet past is ruilen/terug brengen in Filiaal Eindhoven geen enkelprobleem..(uiteraard zorg ik er wel voor dat ik een deken pas dat 1 mijn paard schoon is (of er desnoods even een fleece onder..zodat de te passen deken niet vies wordt).

Had laatst een klacht en die is ook naar volle tevredenheid opgelost(moest daarvoor wel enige moeite doen..maar tis gelukt ) artikel (springschoen mocht retour maar was niet meer op voorraad in zelfde kleur..en wilde niet nog een x terug komen rijden (80km) en heb toen geld terug gekregen en daarvoor een andere springschoen uit mogen zoeken...).

theponylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:03

Ik zou mailen raar dat ze dan zeggen dat het alleen op dierendag is

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:07

wij hebben wel een liksteen gehad!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:28

ik heb ook gewoon mijn snoepjes gehad afgelopen zaterdag, ik heb er niet om hoeven te vragen. Daarnaast moet ik zeggen dat ik altijd netjes behandeld wordt, klachten worden naar tevredenheid afgehandeld en ook bestellingen worden zonder kosten gedaan. Maar ik haal ze dan wel in de winkel op.

@TS, je zegt hier nu elke keer dat je het niet hebt gehad, maar heb je al contact met ze opgenomen? Ik bedoel wij kunnen wel zeggen dat je er recht op had, maar EJ kan niet ruiken dat er iets fout is gegaan. Ik zou zeggen mail ze eens ipv hier nogmaals te zeggen dat het er niet mee eens bent.

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:31

ik kan me niet voorstellen dat Epplejeck dit niet "leuk"oplost.
Ik vind ze altijd super aardig en klantvriendelijk... het is echt MIJN winkel.. hahahahaha ( en niet de mediamarkt)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 19:28

ingvdh schreef:
ik heb ook gewoon mijn snoepjes gehad afgelopen zaterdag, ik heb er niet om hoeven te vragen. Daarnaast moet ik zeggen dat ik altijd netjes behandeld wordt, klachten worden naar tevredenheid afgehandeld en ook bestellingen worden zonder kosten gedaan. Maar ik haal ze dan wel in de winkel op.

@TS, je zegt hier nu elke keer dat je het niet hebt gehad, maar heb je al contact met ze opgenomen? Ik bedoel wij kunnen wel zeggen dat je er recht op had, maar EJ kan niet ruiken dat er iets fout is gegaan. Ik zou zeggen mail ze eens ipv hier nogmaals te zeggen dat het er niet mee eens bent.

ik had ze zaterdag al een mail gestuurd,,

ik had vanmiddag telefoontje gekregen,, de volgende keer als ik erben, mag ik het alsnog komen halen :D..