Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vippie schreef:Hier ook slechte ervaringen met filiaal Zwolle.
En wat de actie betreft: wat ze vermelden op de website moeten ze ook nakomen aan acties en aanbiedingen. Ook een prijskaartje aan een rijbroek is leidend boven wat er in de kassa staat.

kim345 schreef:Ik ben heel tevreden juist over de EJ!
Wij hebben de outlet in drachten zitten, vind dat ze eigenlijk bijna alles hebben ook de nieuwe dingen
Maar omdat het een outlet heet heb je OVERAL altijd 15 % korting op
Altijd hele aardige mensen en gisteren heb ik wel mijn zakje snoep erbij gekregen.

CoronaLime schreef:Sorry hoor, maar ik vind dat je een beetje overdrijft. Waarom zou je gelijk ej een slechte winkel vinden met oneerlijk personeel omdat er 1 iemand niet goed op de hoogte is?

ingvdh schreef:ik heb ook gewoon mijn snoepjes gehad afgelopen zaterdag, ik heb er niet om hoeven te vragen. Daarnaast moet ik zeggen dat ik altijd netjes behandeld wordt, klachten worden naar tevredenheid afgehandeld en ook bestellingen worden zonder kosten gedaan. Maar ik haal ze dan wel in de winkel op.
@TS, je zegt hier nu elke keer dat je het niet hebt gehad, maar heb je al contact met ze opgenomen? Ik bedoel wij kunnen wel zeggen dat je er recht op had, maar EJ kan niet ruiken dat er iets fout is gegaan. Ik zou zeggen mail ze eens ipv hier nogmaals te zeggen dat het er niet mee eens bent.
..