Ervaringen MR Ruiterhuis Middenmeer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirim

Re: Ervaringen MR Ruiterhuis Middenmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:59

Geen tips....het zal je waarschijnlijk op geen enkele manier lukken om contact te krijgen.
Echt heel vervelend, en zoals je gelezen hebt ben je net de enige gedupeerde.
Ik zou als ik jou was er verder geen energie in steken. Je raakt alleen maar gefrustreerd en je zadel krijg je niet meer voor niets opgevuld.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 14:49

Moderatoropmerking:
Let er svp op dat alleen ervaringen uit 1e hand zijn toegestaan op EA. Daarnaast zien we ook graag dat je onderbouwd waarom je positief of negatief over een bedrijf of iemand bent. Dan heeft de TS er namelijk ook echt iets aan.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:08

Helaas is ook mijn ervaring uit de eerste hand en weet ik ook uit de eerste hand dat er beslist geen zaken meer te doen zijn met deze mensen.

jan_ineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:42

Ja.. Zelf ben ik ook opgelicht door mr ruiterhuis, door geert.
Voor 1500 euro een zadel gekocht, dit paste voor geen meter.
Hij is een aantal keer op stal geweest. maar het paste echt niet..
Ik zou mn geld terug krijgen, maar dan moest ik eerst mn zadel inleveren.. Mooi niet dus, dan ben ik straks mn zadel EN mn geld kwijt.

Ik heb nu dus een zadel wat niet past..

Onbegrijpelijk dat Geert zoiets doet.. Walgelijk..
Gaan je spaarcenten dan....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:35

Moderatoropmerking:
Off-topic verwijderd. SVP alleen reageren als je ervaringen uit de eerste hand kunt delen. :) Andere reacties zijn niet toegestaan. EA is geen discussie-forum.

miepiemyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 16:17

Ik heb bij M.R Ruiterhuis gewerkt. Heb nog heel veel geld van die man, of nou ja, op papier van zijn vrouw, te goed. Ik hoorde gisteren dat hij zijn paarden (Friese paarden, voorheen Stal Murer, maar staan nu op een andere naam) nog heeft en dat hij nog vraag heeft naar zadels enzo. Deze man is echt niet te vertrouwen. Hij belooft honderd keer te bellen en dat je alles nog krijgt waar je recht op hebt, maar hij belt niet terug en je krijgt al helemaal niks. Ik heb nog een paar duizend euro van hem tegoed, maar sinds oktober niks meer van hem gehoord. Nu is het UWV aan het uitzoeken of er sprake is van betalingsonmacht of onwil. Ze hebben zelfs al schuldsanering aangevraagd, ben benieuwd of ze dat toegewezen hebben gekregen...

Even voor de mensen die met hem in zee willen gaan: weet dat je genaaid wordt waar je bij staat (als het aan hem ligt het liefst letterlijk). Hij kan het mooi vertellen en probeert je op alle manieren te vleien, om misselijk van te worden zelfs. Gezien de dingen die hij zegt, kan hij nooit veel van zijn vrouw houden. Arme vrouw, al je geld kwijt door wanbeleid van je man en als het aan hem ligt... Dus bij deze: wees gewaarschuwd! (zie ook site van Mac Rider) En voor de duidelijkheid: Geert Brinkman heeft niets meer met Mac Rider te maken. Mac Rider is een ander bedrijf, wat de zadels heeft overgenomen en verder ontwikkeld. Hij heeft mij wel verteld dat hij in de toekomst zeker nog weer in de zadels verder wil, dus let op! Ik ga nu voor mijn zadel naar Lahbib, lieve man en ik weet dat hier de meningen ook over verschillen, maar ik heb nooit problemen met hem gehad. Ik vertrouw hem 100% en merk ook aan mijn paard dat het zadel ok is.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 16:53

ik wist niet dat hij nog paarden had... vraag me dan af wie... de enige die helemaal van hun was op t laatst was nienke. (voor zo ver ik er ook bij heb gezeten)

kjald

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:18

Mijn dochter had ook een zadel bij hem gekocht en heeft er 2 dagen op gereden toen ze door een ongeval met paard om het leven kwam.Geert vond dit natuurlijk heel erg en was vol medeleven. We hadden afgesproken om dan haar zadel passend te maken op mijn paard.Hij heeft het zadel meegenomen en ik heb daarna niets meer van hem gehoord.Weg zadel.........

snottebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 20:38

kjald schreef:
Mijn dochter had ook een zadel bij hem gekocht en heeft er 2 dagen op gereden toen ze door een ongeval met paard om het leven kwam.Geert vond dit natuurlijk heel erg en was vol medeleven. We hadden afgesproken om dan haar zadel passend te maken op mijn paard.Hij heeft het zadel meegenomen en ik heb daarna niets meer van hem gehoord.Weg zadel.........

Och mijn hemel!!!
Wat vind ik dat erg voor je!
Ik ben er gewoon stil van..

Een zadel is maar een ding, maar hier kleeft emotionele waarde aanvast.
Hij heeft echt geen fatsoen, dat blijkt maar weer.
Heb je aangifte gedaan?

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:02

Heeft er iemand de naam van de curator voor mij?
Ik heb namelijk ook nog geld van ze tegoed, vanwege paardendekens die we voor ze hebben gewassen. Dus niet betaald. Maar ik wil wel op de lijst komen te staan van crediteuren.
Dan kan ik in ieder geval de btw terug krijgen.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:32

Kjald, ik wil kijken of ik meer info voor je kan achterhalen. Heb je voor mij meer details en data?

miepiemyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 10:28

Kjald, wat verschrikkelijk! Ik heb toen ik nog werkte, voor ik met zwangerschapsverlof ging, contact gehad met uw buurvrouw of vriendin, ging over geld wat uw dochter nog zou krijgen van Geert en een singel of beugelriemen. Die heb ik toen opgestuurd en Geert zou inderdaad het zadel pas maken op een eventueel nieuw paard als het zo ver was. Wat een (mannelijk geslachtsdeel) dat hij nu dít flikt. Ik schaam me er voor dat ik daar gewerkt heb en dat ik hem vertrouwd heb. Mijn mensenkennis is dus niet zo goed als ik dacht. (ben een groot deel van mijn vertrouwen in de goedheid van de mensen kwijt overigens, hoewel dat langzaam maar zeker wel weer een beetje terug komt). Als ik je ergens mee kan helpen, dan hoor ik dat graag. Je kunt me een pb sturen, misschien kan ik je nog aan informatie helpen waar je iets mee kunt.

@ikkeniet, het bedrijf is niet failliet, dus is er geen curator. Het enige wat je kunt doen is bij ze thuis langs gaan en contact proberen op te nemen via telefoon, email en misschien nog wel social media.

jan_ineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:36

@kjald, ik denk dat ik het zadel nog heb zien liggen in de winkel dat ik een zadel kwam "uitzoeken" .
Het zadel was beschadigd, maar wel te koop. Ik neem aan dat hij deze dan ook rustig aan iemand anders heeft door verkocht..
Wat erg.. Hopelijk heeft u nog vele andere mooie herringeringen aan uw dochter.

kjald

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:26

snottebel schreef:
kjald schreef:

Och mijn hemel!!!
Wat vind ik dat erg voor je!
Ik ben er gewoon stil van..

Een zadel is maar een ding, maar hier kleeft emotionele waarde aanvast.
Hij heeft echt geen fatsoen, dat blijkt maar weer.
Heb je aangifte gedaan?

Nee maar ga het binnenkort toch maar doen.

kjald

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:33

jan_ineee schreef:
@kjald, ik denk dat ik het zadel nog heb zien liggen in de winkel dat ik een zadel kwam "uitzoeken" .
Het zadel was beschadigd, maar wel te koop. Ik neem aan dat hij deze dan ook rustig aan iemand anders heeft door verkocht..
Wat erg.. Hopelijk heeft u nog vele andere mooie herringeringen aan uw dochter.

Het was een 4 th Level, zwart, 17,8 boommaat W, nr 07101129 voor degene die deze zadel heeft gekocht.
Deze zadel had beschadigingen aan de linkerkant, en de boom heeft een knik gehad dit zie je niet aan de buitenkant.