Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kjald schreef:Mijn dochter had ook een zadel bij hem gekocht en heeft er 2 dagen op gereden toen ze door een ongeval met paard om het leven kwam.Geert vond dit natuurlijk heel erg en was vol medeleven. We hadden afgesproken om dan haar zadel passend te maken op mijn paard.Hij heeft het zadel meegenomen en ik heb daarna niets meer van hem gehoord.Weg zadel.........
snottebel schreef:kjald schreef:Mijn dochter had ook een zadel bij hem gekocht en heeft er 2 dagen op gereden toen ze door een ongeval met paard om het leven kwam.Geert vond dit natuurlijk heel erg en was vol medeleven. We hadden afgesproken om dan haar zadel passend te maken op mijn paard.Hij heeft het zadel meegenomen en ik heb daarna niets meer van hem gehoord.Weg zadel.........
Och mijn hemel!!!
Wat vind ik dat erg voor je!
Ik ben er gewoon stil van..
Een zadel is maar een ding, maar hier kleeft emotionele waarde aanvast.
Hij heeft echt geen fatsoen, dat blijkt maar weer.
Heb je aangifte gedaan?
jan_ineee schreef:@kjald, ik denk dat ik het zadel nog heb zien liggen in de winkel dat ik een zadel kwam "uitzoeken" .
Het zadel was beschadigd, maar wel te koop. Ik neem aan dat hij deze dan ook rustig aan iemand anders heeft door verkocht..
Wat erg.. Hopelijk heeft u nog vele andere mooie herringeringen aan uw dochter.