Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nienkex schreef:Ik ga morgen de divoza maar eens bellen waar mijn spullen blijven. Ik heb 3 weken geleden handschoenen besteld bij de divoza, op internet. Ik vraag me nu sowieso af waarom, vanwege de hoge verzendkosten, maar goed. Ook nog de gratis catalogus erbij 'besteld'. Die catalogus kwam na 2/3 dagen al binnen, dus waarschijnlijk waren die handschoenen toen niet op vooraard, maar daar had ik toen niet naar gekeken. De week erna, dus nu 2 weken geleden, heb ik gekeken en toen stond er dat ze op voorraad waren. én ze zetten erbij dat als je voor 12 uur besteld je het de volgende dag in huis hebt. Nou, wat ik ook in huis heb... geen handschoenen
M_Vainqueur schreef:Ik weet dat mensen fouten gemaakt kunnen worden. Maar dan wordt daar toch alles aan gedaan om de klant tevreden te houden? Als je van het kastje naar de muur worst gestuurd en dat ze daarbij ook nog gaan LIEGEN dan vind ik dat echt hele slechte service!
heleen88 schreef:hier ook heel veel slechte ervaringen,
2 weken oud rossner zadel wat verbreed moest worden omdat ze hem niet goed hadden aangemeten, 2 weken later kreeg ik hem terug met scheur in het zweetblad, heb toen zwaar protest gemaakt daar en heb een nieuwe meegekregen,
dekens die je weg brengt te wassen en die ze kwijtraken, heb ook na een hoop stampij in de winkel een nieuwe mee gekregen, gelukkig laat ik ze altijd een briefje schrijven met de dekens die ik in heb geleverd,
mondonie lak laars die ik samen met mijn zusje heb besteld die ipv junie in augustus aankwamen en de bestelling van mijn zusje haar laarzen was ineens spoorloos....erg raar aangezien we ze tegelijk hebben besteld gelukkig hadden ze ze nog op voorraad.
en zo kan ik nog wel een a4 vol schrijven,
ik bestel nooit meer wat bij ze koop alleen nog in de winkel