Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Aurora_

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 16:15

Ik heb heel vaak iets besteld en dat ging eigenlijk altijd goed. Nu had ik deze week witte BR pro max beschermers besteld en die waren volgens de site op voorraad. na 4 dagen nog niets te hebben ontvamgen ben ik gaan mailen. Toen kreeg ik een mail terug dat de levertijd minimaal 4 weken is. Heb het nu geannuleerd maar een beetje jammer dat ik er zelf achteraan moest zitten...

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 17:26

Nienkex schreef:
Ik ga morgen de divoza maar eens bellen waar mijn spullen blijven. Ik heb 3 weken geleden handschoenen besteld bij de divoza, op internet. Ik vraag me nu sowieso af waarom, vanwege de hoge verzendkosten, maar goed. Ook nog de gratis catalogus erbij 'besteld'. Die catalogus kwam na 2/3 dagen al binnen, dus waarschijnlijk waren die handschoenen toen niet op vooraard, maar daar had ik toen niet naar gekeken. De week erna, dus nu 2 weken geleden, heb ik gekeken en toen stond er dat ze op voorraad waren. én ze zetten erbij dat als je voor 12 uur besteld je het de volgende dag in huis hebt. Nou, wat ik ook in huis heb... geen handschoenen

Daarom koop ik er bijna niet meer de verzendkosten zijn echt hoog.
voor de rest ging het wel,maar nu ik het zo lees schrik ik toch wel hoe vervelend dingen gaan. :j

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:17

Hier nog eentje hoor, in de winkel iets kopen okee, maar bestellen: vergeet het maar!

Vorig jaar hadden ze aan het begin van de winter een thermorijbroek en thermolaarzen in de aanbieding.
Helemaal wat ik wou hebben, dus ik besteld en (gelukkig!) gekozen voor betalen bij ontvangst..
Ik heb eerst weken zitten wachten tot er iets binnen kwam. Toen heb ik een mail gestuurd, waar blijft mijn pakketje?
Bleek dat er iets verkeerds was gegaan, pakketje was nog niet in de buurt van versturen...
Zou zo snel mogelijk gemaakt worden en de post op gaan.
Weer een hele tijd zitten wachten, nog altijd geen pakketje en ook geen mail ofzo. Dus zelf maar weer even gemaild, waar mijn pakketje nu bleef...
Bleek dat het naar een oude adres was opgestuurd. Waarom? Geen idee. Ten eerste heb ik op dat adres nooit iets besteld of dergelijk, dus HOE ze aan dat adres kwamen mag joost weten. Ten tweede had ik een totaal ander adres als factuur/betalingsadres en leveringsadres opgegeven!
Om het nog even erger te maken... Ik moest wachten tot de bewoners daar het pakketje TERUG zouden sturen, voor dat het weer mijn kant kon opkomen. Toen vroeg ik me af, hoe kan dit? Dat betekent dat bewoner in kwestie betaald heeft voor een pakketje van circa 80 euro, dat niet op diens naam stond. (En dan nog zo slim moest zijn om dit weer terug te sturen naar divoza..)
Toen ik weer niks ontving heb ik maar eens gevraagd hoe het zat.. Bleken de spullen niet op voorraad te zijn (ja wat is het nu?). Dus wéér wachten.
Na ongeveer 4 maand was ik het zat en heb ik gemaild dat ik het helemaal niet meer hoefte. In die tijd had ik al 20 keer naar de winkel kunnen gaan en dat ga ik voortaan dus ook doen...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 12:18

M_Vainqueur schreef:
Ik weet dat mensen fouten gemaakt kunnen worden. Maar dan wordt daar toch alles aan gedaan om de klant tevreden te houden? Als je van het kastje naar de muur worst gestuurd en dat ze daarbij ook nog gaan LIEGEN dan vind ik dat echt hele slechte service!

Van het kastje naar de muur worden gestuurd gebeurt in heel veel organisaties. Vaak omdat er dan een minder ervaren kracht iets verwerkt, of omdat er iets niet correct wordt verwerkt. Heb ik ook wel eens gehad op m'n werk, en dan krijg je inderdaad een boze klant of medewerker aan de telefoon. Voor mij is het dan kwestie om zo goed mogelijk te handelen, zorgen dat het nu écht geregeld wordt.
Helaas komt het ook wel eens voor dat een klant zegt dat ik het zo maar moet laten, of dat hij/zij wil stoppen met zorg van ons. Het gaat dus om thuiszorg. Ja, wat kan je er dan nog aan doen? Je kan iemand niet verplichten te wachten tot wij het hebben opgelost.
Mogelijk is datzelfde gebeurd met jouw jasje, jij wilde je jasje terug en dan is er in ieder geval een medewerker zo eerlijk om 'm uit het magazijn te halen. Waarschijnlijk is de order in de pc niet goed gegaan.
Persoonlijk noem ik het geen liegen, maar dat ligt natuurlijk voor iedereen anders. Althans, ik kan uit jouw berichten geen leugens opmaken, niet direct.

Iets slechte service noemen, is voor iedereen persoonlijk. Het banketstaaf is dat het soms telkens dezelfde overkomt, zoals in dit geval bij jou. Bij mij is er gelukkig nog nooit iets raars gebeurd. Bij jou al meerdere keren. Ik kan me voorstellen dat je dan afhaakt :j

Angela_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:43

Natuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden maar als je als zaak groter groeit en middels websites wil werken qua bestellen dan moet je wel zorgen dat je voorraadsysteem en je interne afspraken met leverancies in orde en up to date zijn. Zoveel fouten als ik in dit topic lees vind ik zelf geen "waar mensen werken worden fouten gemaakt" meer. :o

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:46

Hier al tien jaar trouwe klant van Divoza, alles wordt altijd perfect geleverd, wat niet goed is mag geruild worden. Ik ben zeer tevreden over Divoza.

Jammer dat anderen er slechtere ervaringen mee hebben. Die pech zal je altijd hebben.

Maar laten we eerlijk zijn: je leest altijd alleen de slechte verhalen op internet. Over winkels, bedrijven, ziekten etc etc.

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:44

@MonaBelle Heb je wel eens een oproep hiervoor gedaan ?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:50

Aaaah dat is echt vervelend joh!!!

Zoiets had ik met een frontriem van schockemuhle: besteld en zou binnen twee weken binnen zijn. Na 6 week nog niks, dus maar gebeld: hij was besteld en zou s.p.m. binnen zijn. Na weer twee week wachten nog niks (dus toen waren we al 8 weken verder) dus weer gebeld, kreeg ik het antwoord: nee, er is niks besteld. Dit omdat ze als ze iets van schockemuhle moeten bestellen, ze dit in grote getalen moeten doen.

Uh...

waarom hebben ze dat niet gelijk gezegd? Waarom zetten ze dan überhaupt zulke artikelen in de gids die besteld kunnen worden als je ze enkel in grote getalen kan bestellen? Waarom hebben ze bij de eerste keer navraag een compleet ander antwoord gegeven?

:? :? :? :?

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:14

ik heb een keer laarzen van mountain horse gekocht bij de divoza,
na 2 keer aan te hebben gehad was de rits stuk dus ik weer terug naar de divoza waarop hun antwoord was dat mijn kuiten te dik waren en de rits op spanning zou staan , maar dat was absoluut niet van toepassing ik had genoeg ruimte bij mijn kuit.
na veel gezeur paar nieuwe laarzen gekregen en nu zit de naad bij de zool los ik ben het nu zat en heb mijn laarzen naar mijn eigen schoenmaker gebracht. en ziijn weer keurig gemaakt.

en ook de epple jack vind ik de service slecht.
heb een keer een deken gekocht daar voor mijn haflinger hun garandeerde mij dat een maat 195 zou passen waarop ik zei hij heeft normaal een 205.
toen zijden ze ook dat als hij niet paste ik deze mocht ruilen voor een maat groter.
dezelfde dag nog gepast met een deken eronder zodat de deken schoon zou blijven.
en wat mijn gevoel al zei , deken paste niet en was te klein,
ik dezelfde dag nog terug naar de winkel en mocht de deken niet ruilen voor een grotere.
en daar sta je dan met een deken van 80 euro.

gelukkig heb ik dat kunnen oplossen met een stalgenoot van mij.

ook een keer een tondeuze gehuurd bij de ej,
kreeg botte messen mee (kwam ik thuis pas achter)
ik terug en kon paar andere messen mee krijgen maar moest hier wel extra voor betalen.
toen heb ik ergens anders een tondeuze gehuurt.ben natuurlijk niet gek!
nu ga ik gewoon naar een kwaliteits zaak dan maar iets meer betalen maar dan heb je teminste geen gezeur.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:18

hier ook matige service gehad bij Divoza.

WAs vergeten mijn dekens te wassen, gelukkig had divoza snelle service en zou ik ze binnen 2 wkn terug hebben. Uiteindelijk ben ik 6 weken mijn dekens kwijt geweest, waren mijn dekens kwijt en weet ik wat allemaal. Ze kregen geen contact meer met de wasserette. Uiteindelijk met heel veel bellen en informeren mijn dekens ein-de-lijk op kunnen halen, bleek dat de bak waar ze in zaten zoek geraakt was. Daar zou ik over gebeld worden als ze die hadden. Tot op de dag van vandaag (ong. 1 jaar geleden) niets meer van gehoord, ik heb het maar opgegeven.... Wat een prutservice zeg.

Wat overigens een pluspunt was bij divoza, was de gratis singel en beugelriemen bij een nieuw zadel. Toen ik het zadel echter weer terug kwam brengen omdat het niet pastte, mocht ik de singel, beugels en riemen houden.

Met EJ heb ik helemaal slechte ervaringen zeg, wat een drama. Gewoon geen kennis van de producten. Kwam voor mijn vriend een outfit kopen (laarzen, cap en rijbroek) en heb nog nooit zo'n slechte hulp gehad... Staat me te verkondigen dat ze geen schoenen hebben in zijn maat en vervolgens trek ik ze zelf uit het rek. Een cap hadden ze ook niet, heb ik ook zelf gevonden. Terwijl vriend zijn broek past, wordt de verkoper weggeroepen. Met een "ik ben zo terug" vertrok hij, we hebben hem niet meer gezien. Tot we bij de kassa kwamen en hij doodleuk vroeg "of we alles hadden kunnen vinden". Pfff.

Tegewoordig ga ik alleen nog naar Hypo toe, wat een superservice. Schoenen die stuk gingen na 2 maanden, heb nieuwe gekregen. Helaas hadden ze niet meer dezelfde, heb een paar duurdere gekregen daarom zonder bij te hoeven betalen. Complimenten hoor.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 08:43

irisdepony schreef:
@MonaBelle Heb je wel eens een oproep hiervoor gedaan ?

Wat bedoel je precies met een oproep? Of meer mensen zich wilden melden of?

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 08:51

Ik was gister nog bij Divoza en toen was het er nogal chaotisch, ze waren zo druk bezig met nieuw binnen gekomen spullen en verzendingen dat ik een kwartier lang bij de kassa heb gestaan met de vraag waar de uitrijdekens lagen maar ik kreeg geen antwoord =/ Uiteindelijk had ik ze zelf wel gevonden maar ik stoorde me er wel een beetje aan want ze waren wel de hele tijd met elkaar aan het kletsen en konden niet mijn simpele vraag beantwoorden.
Veder vind ik het altijd een leuke en gezellige winkel. En ben ook wel tevreden over de spullen die ik daar gekocht heb, heb er alleen nooit wat besteld, ze hebben het weleens aangeboden maar dan heb ik altijd gezegt dat ik later wel terug kwam. (Dat ik dus ergens anders ging kijken)

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 08:57

Ik heb ook geen goede ervaring, lange wachttijd en leugens..... na heeel veel bellen, echt tien telefoontjes kreeg ik het eindelijk binnen, echter dan nog op het verkeerde adres (thuis ipv op het werk) maar oke oke het is eindelijk aangekomen, maar heb er drie maanden op moeten wachten en veel voor moeten telefoneren.

Ik ga sinds die tijd naar de ruitersportzaak verderop, moet ik welliswaar inplannen om heen te gaan, maar dan heb ik het tenminste gelijk.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 08:58

Nou ben benieuwd na deze slechte ervaringen.
Was er gister voor een deken die niet op voorraad was, die is nu dus besteld en word gratis naar mijn huis
verstuurd ben benieuwd over hoelang ik hem binnen heb.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 09:08

Ik heb 3 weken geleden chaps en een kavalpad besteld. Beide zouden op voorraad zijn en de dag erna geleverd worden.
Na een week ben ik gaan bellen, ja de kavalpad was niet op voorraad maar de chaps wel, die zouden ze wel eerder versturen.
Na een week daarna nog niets ontvangen, en ja, ik heb ze a.s. zondag nodig. Ik dus gaan bellen. Nee, geen van beide op voorraad. WTF! Dus ik gevraagd hoe ze dit gaan oplossen en of ze toevallig dan niet die chaps in de winkel hebben hangen, ga ik het daar wel halen. Nee degene die ik wilde niet, maar met reflectie wel. Voor dezelfde prijs.
Prima, ik blij dat het zo geregeld kon worden. Dus ik kom bij de Divoza zoetermeer aan, waar ze wel de chaps apart hebben gehangen voor mij. Maar ze niet wisten dat ik via de site ook de kavalpad had besteld én al betaald had. Gelukkig voor het internet op mijn telefoon want op die manier kon ik bewijzen dat ik niet nog hoefde te betalen. Echt belachelijk weer!

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 09:12

Hier ook nooit meer een bestelling bij Divoza.

Half juli kleding besteld en ook al betaald met credit card. Het zou in de winkel in Zoetermeer worden afgeleverd waar ik het op zou halen. 6 weken later nog niks gehoord en de winkel kon me ook niet meer info geven en al helemaal geen geld teruggeven. Contact gehad met het hoofdkantoor en 1 artikel was niet meer leverbaar, kreeg ik mijn geld voor terug, en het ander zou z.s.m. worden geleverd. Paar weken later nog niks gehoord, ik weer bellen, is dat andere artikel ook niet leverbaar alleen in een maat groter, of ik die wilde??????? Nee, natuurlijk niet!! Dat is toch niet normaal dat ze gewoon zelf niks meer laten horen tewijl de spullen betaald zijn! :(

Een week na de eerste bestelling had ik nog een bestelling gedaan (toen wist ik dit immers nog niet) maar niet meer vooraf betaald.
Wat denk je, nooit meer wat van gehoord. Ik er weer achteraan, niks van de hele bestelling leverbaar en dus weer geen communicatie van Divoza.

Dit was eens en nooit meer!

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 09:20

Zo heb ik ook nog wel 2 verhalen.
Dit ging over de punten van mijn spaarpas.
Ik kocht maar spullen en spullen en elke keer had ik geen ene punt.
Ik zat soms wel op 1000 euro en dan nog geen ene spaarpunt.
Toen ben ik is gaan uitzoeken hoe dat kon.
Ik kwam op mijn bon een andere naam tegen dan de mijne.
Ik dit aangekondigd en wat kreeg ik te horen ja foutje van de naam die veranderen we wel.
Ik heb toen opgevraagd wanneer ik voor het laatst punten had opgenomen.
Ze zegt nou mevrouw van de week toen u een bit gekocht heeft,ik beleefd een bit?? Die heb ik hier nog nooit gekocht.
Mevrouw beweerde van wel en ik werd als leugenaar uitgemaakt.
Toen belde ze t hoofdkantoor op om te vragen wat er aan de hand was.
Ik beweerde en dat wist ik zeker dat mijn pas was gekoppeld aan die man met die andere naam op mijn bon en die dus zo mijn punten eraf kon halen.
Ze geloofde er niks van en was onmogelijk.
Na gebeld te hebben met het hoofdkwartier kwam t hoge woord eruit,ik was idd gekoppeld met die persoon.
Ik zou toen een tegoed bon krijgen zei een van de medewerkster.
Een week later was ze vertrokken naar een ander filiaal en kon ik fluiten naar me bon.

Toen ook met mijn zadel.
Nieuw zadel wouden we hebben dus de passervice kwam langs.
Vanalles gepast maar volgens de man was alleen de anky goed.
Nou voorruit 1600 euro maar je moet toch wat als je paard niks past.
Probleem begon daar.
zadel werd aangepast en kwam over 6 weken.
3 maanden erop gewacht en werd die verstuurd met de post zonder dat ik er vanaf wist.
Toen opgehaald en wat blijkt onder op me kussens zit bijna een snee van 20 cm.
Ik behoorlijk kwaad naar divoza gereden om verhaal te halen waarom die uberhoud via de post is gegaan en waarom er zo een snee in zat.
Ik kreeg te horen dat ze hem opnieuw gingen opsturen en ik hem zsm terug kreeg.
Ondertussen ruim 6 weken verder komt een nieuwe meid in opleiding het zadel afleveren en opnieuw passen.
En wat ze toen zei, waarom heeft u voor dit zadel gekozen het past totaal niet en ligt op zijn lende.
Nou toen kon je me opvegen.
Ze adviseerde me het zadel terug te brengen en me geld terug te halen.
Was hier zo ontzettend kwaad over dat ik nooit meer grote dingen meer aanschaf bij divoza.

Zo dat was mijn verhaal haha

Rebell09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 09:26

Hier ook een slechte ervaring! :(

Ik heb in juli een Anky zomerjas gekocht, maar na 1 keer wassen liet de binnenvoering los,
terug naar Divoza.. Ik kreeg geen nieuwe omdat ze uitverkocht waren, maar ze wilde het wel
kosteloos laten repareren. Dit zou 1 á 1,5 week duren. Prima dus.. :j

Na 2 weken nog geen telefoontje, dus ik denk ik ga even bellen.. Raar verhaal over zieken en
drukte op het hoofdkantoor, het kon nog wel 2 weken duren! Ik al een beetje geïrriteerd natuurlijk,
want daar zat ik niet op te wachten..

Gisterochtend weer gebeld, ze gingen het weer nakijken en ik zou dezelfde dag nog teruggebeld worden.
Om 17.45 uur heb ik toch zelf maar weer gebeld, want van terugbellen hebben ze niet gehoord! Het jasje
is dus nog niet terug, ik twijfel of het niet gewoon kwijt is geraakt daar.. Ze zeggen van niet, maar ze
durven ook niet te zeggen wanneer ik 'm weer terug heb..

Ik zit dus nog steeds zonder jas! :(

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 09:37

Ik heb 10 weken op een bit gewacht.
Zou 3/4 weken duren...
3x gebeld, 1x speciaal langs geweest, niemand wist waar het bit was.
Uiteindelijk de bestelling gecancelled, netjes geld terug gekregen.
Lang wachten? Ja, maar echt slechte service? Dat vind ik niet.

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 09:41

hier ook heel veel slechte ervaringen,
2 weken oud rossner zadel wat verbreed moest worden omdat ze hem niet goed hadden aangemeten, 2 weken later kreeg ik hem terug met scheur in het zweetblad, heb toen zwaar protest gemaakt daar en heb een nieuwe meegekregen,
dekens die je weg brengt te wassen en die ze kwijtraken, heb ook na een hoop stampij in de winkel een nieuwe mee gekregen, gelukkig laat ik ze altijd een briefje schrijven met de dekens die ik in heb geleverd,
mondonie lak laars die ik samen met mijn zusje heb besteld die ipv junie in augustus aankwamen en de bestelling van mijn zusje haar laarzen was ineens spoorloos....erg raar aangezien we ze tegelijk hebben besteld gelukkig hadden ze ze nog op voorraad.
en zo kan ik nog wel een a4 vol schrijven,

ik bestel nooit meer wat bij ze koop alleen nog in de winkel :j

Rebell09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 09:44

heleen88 schreef:
hier ook heel veel slechte ervaringen,
2 weken oud rossner zadel wat verbreed moest worden omdat ze hem niet goed hadden aangemeten, 2 weken later kreeg ik hem terug met scheur in het zweetblad, heb toen zwaar protest gemaakt daar en heb een nieuwe meegekregen,
dekens die je weg brengt te wassen en die ze kwijtraken, heb ook na een hoop stampij in de winkel een nieuwe mee gekregen, gelukkig laat ik ze altijd een briefje schrijven met de dekens die ik in heb geleverd,
mondonie lak laars die ik samen met mijn zusje heb besteld die ipv junie in augustus aankwamen en de bestelling van mijn zusje haar laarzen was ineens spoorloos....erg raar aangezien we ze tegelijk hebben besteld gelukkig hadden ze ze nog op voorraad.
en zo kan ik nog wel een a4 vol schrijven,

ik bestel nooit meer wat bij ze koop alleen nog in de winkel :j

Nou als ik jou verhaal zo lees over je dekens, ben ik bang dat ze m'n jasje ook gewoon kwijt zijn! :n

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 09:51

Ik was altijd klant van Divoza, maar nu er een EJ in de buurt zit ga ik daar heen als ik wat nodig heb.
Ik wilde vorige week bij Divoza de Amigo regendeken bestellen (die ze in de aanbieding hebben met 15% korting), is de deken gewoon uitverkocht ! (en zou het ongeveer 2 week duren voordat ze de nieuwe lading binnen zouden krijgen volgens de telefoniste) Helaas voor Divoza, de Paardendrogist verkoopt ook Amigo dekens dus die heb ik besteld en de volgende dag al binnengekregen. (en met maar 3.25 euro verzendkosten bestelt het net even makkelijker :D )

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:10

Ik had vorige week maandagavond gebeld naar de 24 uurs service, gevraagd of als ik iets bestelde via de site of dat op voorraad was en wanneer ik het dan zou hebben want had het nodig voor een ziek paard. Was op voorraad en zou woensdag binnen zijn. Dus direct besteld en voor de zekerheid als afleveradres mijn werk genomen, zodat er altijd iemand is om het aan te pakken. Woensdag niet geleverd, donderdag niet geleverd. Toen was het vrijdag en zou ik de volgende dag het wel in Z'meer hebben kunnen kopen. Dus pissig gebeld dat ik nog niets heb gekregen en dat ik juist via internet had besteld omdat ik niet naar de shop kon komen en dat ik nu dus dure verzendkosten heb betaald maar nog niets binnen heb. Oh wat raar, ja het is later verzonden en moet vandaag worden geleverd. Om 16:45 weer gebeld, er is nog niets geleverd? Oh wat raar, ik zie hier dat het bij uw buren is afgeleverd vandaag. Bij mijn buren? Ik heb als afleveradres mijn werk opgegeven en dat staat ook op de bestelbon en factuur? Ja, dat wist ze niet, ging ze een klacht van maken, dan zou het nieuwe systeem daar niet goed mee omgaan. Grrrr, nou ja in ieder geval was het binnen bij mijn buren, maar idd hoge verzendkosten en echt later dan het beloofd was terwijl dat vlgs medewerkers die ik gesproken had niet nodig was geweest..

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:19

Ik heb 1x een slechte ervaring gehad met Divoza.
Kom er ongeveer 1x per jaar als we in de buurt zijn op vakantie.
Dus ik begin van de vakantie erheen.
Leuk dekje in de aanbieding, mijn maat was er alleen niet meer.
Werd voorgesteld om hem over te laten komen uit het magazijn.
Situatie uitgelegd, dat ik te ver weg woon om even terug te komen.
Maar ze zouden hem eind van de week binnen hebben zodat ik hem dan mooi nog kon halen voordat we naar huis gingen.
Eind van de week niks gehoord, dus gebeld.
Nee mevrouw, dat gaat nooit zo snel. Nou fijn....beloof dan niks.
Weken niks meer gehoord en na een week of 7 kreeg ik ineens telefoon.
Dekje was binnen.
Tja, die hoef ik nu niet meer. Rij niet even terug voor 1 dekje.
Uiteindelijk kunnen regelen dat ze hem kostenloos zouden opsturen.
Kwam hij dus thuis aan, bleken ze gewoon de normale prijs gerekend te hebben i.p.v. de aanbiedingsprijs waarvoor ik hem gekocht had (was duidelijk afgesproken dat ik hem voor die prijs kreeg omdat ie toen bestelt was) zodat ik toch mooi zelf voor de verzendkosten heb op mogen draaien.
Vond ik erg flauw.

Overigens kom ik er die ene keer per jaar nogsteeds, maar koop alleen maar dingen die dan ook op voorraad zijn zodat ik het meteen mee kan nemen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 17:38

Gebeurt dit nou allemaal bij dezelfde Divoza's? Ik wilde eigenlijk een zadel kopen bij divoza in Leek... :o