NienSCHaap schreef:Het is een product van Norton en klopt die dingen zijn gewoon flut ik heb er ook altijd ruzie mee, dat heeft niks te maken met Piaffe.
Ik vind dat ze heel netjes hebben gehandeld, je mocht ze retour sturen en hun hebben gezorgd dat je ze gemaakt weer terug kregen, dat noem ik wel service.
Klopt, de kwaliteit van Norton is vrij waardeloos. In de prijzen is dat wel te merken. TS, niet om het een of ander, maar dat had je in overweging kunnen nemen toen je voor de C-merk keuze ging? Natuurlijk hoort het niet na een week kapot te gaan, en natuurlijk hoort een ruitersportzaak correcte producten te leveren, maar met C-merken weet je dat er een grote variatie in kwaliteit zit. Zo is het met zadels, hoofdstellen, maar ook halsters en beenbescherming. Goedkoop is in de meeste gevallen duurkoop. Ik vind eigenlijk dat piaffe het nog netjes heeft geprobeerd op te lossen door op hun kosten de naden nog een keer over te stikken.
edit, zie net dat je dat al hebt gedaan
ze zijn nog helemaal ongeschonden.
ik dacht...probeer het een keer...maar dat was een goede les
in principe hoor ik alleen maar goede verhalen, maar voor de TS wel hierbij de tip het even door de bokt zoekmachine te gooien