Zijn dit nou goede zadels?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:33

Ik heb gister een Zadel gekocht bij ihp. Vandaag was de Zadelmaker voor een ander paard op stal. Die heeft ook mijn Zadel bekeken en hij lag gewoon netjes. Ik ben Daarom anja zeer dankbaar dat ze mij het vhz Zadel heeft aangeraden want de dressuur die ik in mijn hoofd had had niet gepast. Stel ik heb een nieuw Zadel nodig ga ik weer naar interhippique.

Het leer is trouwens heerlijk soepel en de singelstoten ook al meer als dat ze waren.

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 18:44

@Lusitana; Ik denk dat ik toch iets meer geld ga uitgeven voor een goed zadel, het zou zonde zijn als ik een goedkoop (nieuw) zadel koop die maar 3 jaar meegaat, terwijl ik net zo goed een iets duurder (liefst nieuw) zadel koop die 20 jaar mee gaat. Uiteindelijk ben ik dan ook goedkoper uit :P . Ik ga eerst na wintec kijken en thowergood (schrijf je 't zo?), want daar heb ik wel goede verhalen over gehoord en gaan best lang mee. Als het niet past kijk ik weer verder.. Ik heb nu een stubben van 30 jaar oud, ziet er nog hartstikke goed uit, alleen helaas is hij nu te smal voor mijn paard.. Als ik het geld had wist ik het wel.. Heb trouwens de andere topic's ook even bekeken, er zijn meer negatieve dan positieve reacties (over de goedkope), vooral over verkleuringen, scheve bomen etc.. Ben wel benieuwt naar meer (positieve) reacties..

Heb je een foto Osianaa? Ben wel benieuwt! :j

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:06

thoraklover schreef:
@Lusitana; Ik denk dat ik toch iets meer geld ga uitgeven voor een goed zadel, het zou zonde zijn als ik een goedkoop (nieuw) zadel koop die maar 3 jaar meegaat, terwijl ik net zo goed een iets duurder (liefst nieuw) zadel koop die 20 jaar mee gaat. Uiteindelijk ben ik dan ook goedkoper uit :P . Ik ga eerst na wintec kijken en thowergood (schrijf je 't zo?), want daar heb ik wel goede verhalen over gehoord en gaan best lang mee. Als het niet past kijk ik weer verder.. Ik heb nu een stubben van 30 jaar oud, ziet er nog hartstikke goed uit, alleen helaas is hij nu te smal voor mijn paard.. Als ik het geld had wist ik het wel.. Heb trouwens de andere topic's ook even bekeken, er zijn meer negatieve dan positieve reacties (over de goedkope), vooral over verkleuringen, scheve bomen etc.. Ben wel benieuwt naar meer (positieve) reacties..

Heb je een foto Osianaa? Ben wel benieuwt! :j

Nog niet, zal er morgen 1 maken. Ik moet wel zeggen mat ik altijd ma het gebruiken van mijn spullen ze schoonmaak en vet. Dus alles (wat goedkoop was en duur was) gaat bij mij heel lang mee, ongeacht de kwaliteit van het leer..

Martine

Re: Zijn dit nou goede zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 13:42

Aangezien het hier gaat om ervaringen verplaats ik het topic naar EA-GZ