Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik ga eerst na wintec kijken en thowergood (schrijf je 't zo?), want daar heb ik wel goede verhalen over gehoord en gaan best lang mee. Als het niet past kijk ik weer verder.. Ik heb nu een stubben van 30 jaar oud, ziet er nog hartstikke goed uit, alleen helaas is hij nu te smal voor mijn paard.. Als ik het geld had wist ik het wel.. Heb trouwens de andere topic's ook even bekeken, er zijn meer negatieve dan positieve reacties (over de goedkope), vooral over verkleuringen, scheve bomen etc.. Ben wel benieuwt naar meer (positieve) reacties..
thoraklover schreef:@Lusitana; Ik denk dat ik toch iets meer geld ga uitgeven voor een goed zadel, het zou zonde zijn als ik een goedkoop (nieuw) zadel koop die maar 3 jaar meegaat, terwijl ik net zo goed een iets duurder (liefst nieuw) zadel koop die 20 jaar mee gaat. Uiteindelijk ben ik dan ook goedkoper uit. Ik ga eerst na wintec kijken en thowergood (schrijf je 't zo?), want daar heb ik wel goede verhalen over gehoord en gaan best lang mee. Als het niet past kijk ik weer verder.. Ik heb nu een stubben van 30 jaar oud, ziet er nog hartstikke goed uit, alleen helaas is hij nu te smal voor mijn paard.. Als ik het geld had wist ik het wel.. Heb trouwens de andere topic's ook even bekeken, er zijn meer negatieve dan positieve reacties (over de goedkope), vooral over verkleuringen, scheve bomen etc.. Ben wel benieuwt naar meer (positieve) reacties..
Heb je een foto Osianaa? Ben wel benieuwt!