Erpel schreef:Hoe en wat gaat het? Wat houdt de route ongeveer in? En heb je nog voor enkele dagen wat nodig? Ik kan wel kijken of ik eventueel iets van die eerste dagen kan..

welke etappes heb je in gedachten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paintless schreef:jeee volgens mij gaat het helemaal goed komen.. succes allemaal!!!
Erpel schreef:Ik kan mennen, dus dat scheelt hahaHeb ook mijn koetsiersbewijs en men veel met mijn eigen aanspanning
Heel misschien die eerste twee dagen? Is ook nog een beetje in de buurt om er dan met de auto te komen. Ik zal morgen eens in mijn agenda kijken. Lijkt me wel heel erg leuk en zeker voor het goede doel!
lianne74 schreef:Heb je nog een beetje meer info? is het een temporit of op het gemakje? ( lijkt me aannemelijker met een huifkar maar toch) zit er een groom bij die kaartleest? Is die al wel geregeld? Over wat voor terrein wordt er gereden? vooral onverhard denk ik? ik denk dat de mensen die overwegen je te helpen dat soort dingen wel willen weten......
lianne74 schreef:ik heb nog wat vraagjes ( misschien ben ik een zeikerd hoor, zou kunnen)
Hoe is het geregeld met verzekeringen ed? als koetsier ben je in principe verantwoordelijk voor je medepassagiers en je aanspanning toch? Ik heb tot nu toe bijna altijd alleen met mijn eigen spul gereden en vroeg me dat af......
is er accomodatie geregeld voor de koetsier? of slaapt hij/zij bij het paard.