Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En het komt af en toe ook wel eens voor dat mensen later of helemaal niet betalen dus als je een factuurtje gestuurd hebt dan verwacht je sowieso niet dat de betaling er direct is en heb je zoiets van : ik ga er wel mee aan de slag als ik hoor dat de betaling onderweg is 

Goedhard.nl schreef:2. Levering.
Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen. Als alle bestelde artikelen voorradig zijn dan worden deze zo snel mogelijk naar u verstuurd. In het seizoen zijn wij regelmatig in weekeinden afwezig. We staan dan met een stand op (internationale) endurancewedstrijden die soms meerdere dagen duren. De dag voor en na een wedstrijd zijn vaak reisdagen. Controleer voor de zekerheid onze agenda. Als u artikelen besteld heeft die voor u geproduceerd moeten worden (denk daarbij o.a. aan zadels, Marylot producten, e.d.)dan kan er sprake zijn van een levertijd. Voor de actuele levertijden kunt u met ons contact opnemen.

elmo1 schreef:Goedhard is aanwezig op grote endurance wedstrijden door heel europa en dit is hun topdrukte in het seizoen, ze zijn veel op reis en je kunt dat zien in de agenda op de site.
Heb ook diverse malen iets besteld en altijd goed en op tijd geholpen, wel altijd meteen geld overgemaakt, dit staat ook op de site.
Ze leveren veel aan professionele ruiters tot in het midden oosten aan toe, neemt niet weg dat de communicatie beter moet natuurlijk,
Ik zou zeggen de aanhouder wint,
Bestellingen kan je het beste plaatsen van oktober tot en met maart dan is het niet zo druk
Anoeska schreef:elmo1 schreef:Goedhard is aanwezig op grote endurance wedstrijden door heel europa en dit is hun topdrukte in het seizoen, ze zijn veel op reis en je kunt dat zien in de agenda op de site.
Heb ook diverse malen iets besteld en altijd goed en op tijd geholpen, wel altijd meteen geld overgemaakt, dit staat ook op de site.
Ze leveren veel aan professionele ruiters tot in het midden oosten aan toe, neemt niet weg dat de communicatie beter moet natuurlijk,
Ik zou zeggen de aanhouder wint,
Bestellingen kan je het beste plaatsen van oktober tot en met maart dan is het niet zo druk
Dit vind ik echt een hele rare opmerking. Het is een winkel, en als je iets besteld dan ben je de klant en hebben zij service te leveren. En niet alleen in de maanden dat het hen het beste uitkomt.
ikenindi schreef:en dat ze dan maar gewoon niet meer reageren is ook normaal? Meningen verschillen gelukkig. Ik zal hier verder ophouden met klagen. Als er nieuwe vorderingen zijn zal ik het melden zodat het eerlijk en open blijft (dus ook als het straks ineens WEL goed wordt afgehandeld!). Verder lijkt me dit een mooi topic voor ervaringen van ook anderen. Want geloof me, mijn pb-box staat vol met slechte dingen over goedhard. Volgende keer open ik eerst een topic om te kijken wat ervaringen van anderen zijn...

D00R schreef:@ikenindi, dan is het wel jammer dat die mensen niet in dit topic zelf reageren, aangezien zoeken naar ervaringen met Goedhard.nl zo wel een redelijk eenzijdig beeld geeft: jij die er problemen mee hebt en verder eigenlijk alleen positieve reacties.
.