Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
dum_my schreef:Hallo, ik wil toch ook nog even opkomen voor deze manier om een buitenrit te rijden.
Ik heb over de hele wereld buitenritten gereden (Tjechië, Oostenrijk, Belgie, Canada enz.)
En in Nederland meerdere maneges gehad (bijv. Bijnen in Putten, manege bakker en smid in Noordwijk enz enz).
Maar nog nooit heb ik iemand gezien die zo veel om de paarden gaf en er zo liefdevol en voorzichtig mee om ging. Van het uit de wei halen, tot het zadelen tot het op en afstappen alles.
Ja het was modderig, ja het was glad, ja het was nat, dat mocht de pret niet drukken.
Ja de paarden zijn groot, maar Joke waarschuwde ons ook waar nodig.
Ik heb ondanks het pis weer (wat de paarde duidelijk niet deerde) een geweldig rit gereden.
Het overlijden van een van de paarden (knorp) lag nog duidelijk op Joke haar geweten. Ze gaf ook aan niet snel meer een nieuwe shire meer te nemen omdat het verlies zo zwaar valt. Toch hoop ik dat ze voorlopig niet stopt want ik zou graag nog is terug gaan met mooi weer.
Alle paarden zagen en zo goed verzorgt uit en in goede gezondheid en dit voelde je ook toen je er op reed, ze hadden genoeg energie en waren geweldig ligt te rijden.
Nogmaals TOP!