GZ: Dierenarts omgeving Leiden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:10

Ja dan snap ik 'm... Wij komen van de Provinciale weg (N206), uit het noorden, en moeten dan of linksaf door de woonwijk naar Voorschoten, of dan dus via de A44 rechtdoor naar beneden naar de Raaphorst. Maar op zich vind ik dus 15 km geen reuzegrote afstand... :+
Hier in de buurt zijn ook (goede) praktijken, waar ik nooit bij ben beland wegens grote tevredenheid over de Keerhoeve, kom daar al 15 jaar. Mogelijk ga ik hen vragen voor spoedgevallen. Maar ook zij kunnen 20 km verderop in 'hun' gebied zitten op het moment dat je belt.
Laatst bijgewerkt door Sientje op 22-05-11 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:10

Ik ben altijd erg tevreden over Meursing. Vooral Job vind ik altijd erg prettig. Neemt altijd even de tijd om het één en ander uit te leggen. Ik laat in ieder geval als het nodig is altijd Meursing komen.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:57

Brooke_NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:43

hallo

http://www.mijnpaardenarts.nl al eerder genoemd zag ik :) ik heb zeer goede ervaringen met Julia Ridder. Ze heeft sinds kort een eigen 2-vrouwspraktijk (zie site) die aan stal komt. Ze neemt de tijd voor haar patienten en eigenaren en ze heeft ook echo en mobiele röntgen dus dat scheelt weer ritjes naar een kliniek voor die zaken! :D

groetjes
anja

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 13:38

Hi, mijn paard staat nu in Noordwijkerhout en over een week in Warmond. Zelfde probleem ;-)
Voor serieuze problemen kan ik altijd de trailer pakken en naar Bodegraven rijden, maar idd voor de spoedgevallen of huis-tuin-en-keuken dingetjes wel makkelijk als je een dierenarts uit de buurt kan bellen om langs te komen. Is Koster uit Zwaanshoek dan misschien een optie?
Heb ook een brief van de Keerhoeve ontvangen dat ze me doorverwijzen naar Raaphorst, maar inmiddels van stalgenoten gehoord dat daar de voorrijdkosten al meer dan 60 euro zijn, en vraag me af of daar geen goedkoper alternatief voor is. Voor die voorrijdkosten kom ik zelf wel met m'n paard naar de DA toe. Maar als m'n paard iets kleins heeft of bijv geent moet worden vind ik dat wel erg prijzig. M'n stalgenootje heeft net een rekening gekregen van 600 euro alleen al aan voorrijdkosten van vorige week toen de DA bijna dagelijks langs kwam ivm zoolkneuzing. Paard stond op 3 benen dus kon niet vervoerd worden, maar vind dat belachelijk duur.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 13:43

Tessebes schreef:
Natascha dH schreef:
http://www.mijnpaardenarts.nl/
+:)+
Alles wat op de site staat is imo waar :j

Die heb ik ook, is wel vrij prijzig!

Toevallig kreeg ik die vanochtend ook aangeraden. Wat versta je onder vrij prijzig?

wollies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 13:00

Heb geen klachten over de praktijk van Coster.
Hij zit bij ons om de hoek en doet alle entingen en andere dingen.
Hij heeft wel een mobiel scan apparaat maar niet voor foto's.
http://www.paardendokters.nl/

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:04

Ik ben erg tevreden over 't Leidse Land.
Word ik altijd super goed geholpen, vind het ook fijn dat ik met hun echt tijden kan afspreken.
Volgens mij zijn ze wel vrij prijzig in de visite, maar spoed kost dan weer niet zoveel meer, en spreek uit ervaring dat ze er dan ook echt snel zijn.

DAP Bodegraven ben ik zelf niet echt positief over, maar zijn en hier op stal genoeg die er wel veel naartoe gaan :)

Stal_Fiore

Re: GZ: Dierenarts omgeving Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 20:39

Ach de visite van Pieter van ;t Leidse Land bij ons zal wel meevallen, hij zit praktisch aan het einde van de straat.

Wel fijn dat je inderdaad tijden kan afspreken, ipv "in de middag"